Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-04-18 22:38:50 följande:
    Här går vi lika ofta som förstföderskor oavsett :)
    jojo men det va så förr här med, men det e ändrat nu......tyvärr.
    asså jag räknas som förstföderska igen, haha då det gått 10 år sen sist....
  • Bubbis10

kan inte sluta å äta, kan tarmarna brista? e inne på 3dje middan nu, hahahhahaha

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-18 22:49:56 följande:
    hrehe okej :)blir skoj o se vam av oss i gruppen så får först o sist :)
    jo det ska bli mkt spännande :) har en känsla av att min prins kommer ne ca v tidigare,min dotter kikade ju ut ca 8 dagar tidigare :)
    bara det inte blir mer tidigt så...
  • Bubbis10

ringde mina vänner på 1177 nu, å jag kan visst inte spräcka tarmarna, asså jag kan inte sluta äta nu.....

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-18 23:02:26 följande:
    haha knäppis :) haha tror du börjar bli en stammis hos dom :)
    haha jaa men denna gng å gng innan så sa jag inte mitt namn eller personmnummer....hahhaahahah men men jag får la börja föreställa rösten snart med...hahaha
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-18 23:06:58 följande:
    haha ja får köpa en sån där gasbalong så du pratar som kalle anka då får dom nog något att skratta åt..
    haha asså saken e den att när jag ringer så brukar dom brista ut i gapskratt :)

Undrar var knyzzel e ikv? pluggar kanske....varför det lioxom när hon kan vara här inne med oss?! hahahhahaa
    har just lassat upp en ny portion med spagetti å köttfärs sås....du milde tid...det spänner i huden som ett trum skinn...
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-18 23:14:25 följande:
    haha jäklans matvrak..... men ska inte gömma mej under bordet... jag äter som en tok jag med :Pja hur kan hon dissa oss... och alla andra haha fattar de inte
    haha ja asså jag kan inte hejda mig med maten å helt ärligt så börjar det tära på ekonomin...hahaahaah
    ja hur kan hon bara med asså...hahaahhhahhah
  • Bubbis10

kom å tänka på en sak nu som hände idag, har inte sett min underbara madde på ngn v typ eller så..... a iallafall så träffades vi idag å hon bara utbrister, men herregud, det ser ut som om du ska föda närsomhelst!! hahah
    du e ju gigantiskt runt magen, å saken e denna att mina 12 kg sitter på magen å brösten, å jag e lika smal för övrigt...ska ta kort snart å lägga in...haha helbild blir det då..:)

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-19 01:49:44 följande:
    japp.. jag har pluggat.. har ju BARA 2 kap. som innehåller 10 texter å 269 (noga räknat) glossor till fredag.. suck. Ses kanske i morronkväll (sent i så fall tyvärr) Go`natt på er
    haha ok , misstänkte att det var plugg som höll dig upptagen :)

Godmorgon flickor, inatt har jag sovit uselt dåligt...vaknat säkert 5 gng av mardrömmar..den ena värre än den andre...tom min lilla dotter vaknade av drömmar inatt, hm.....Carohl, jag lämnade den andra tråden nu då jag såg nu att jag fått tror det va 6 anmälningar på mig. å då var jag inte ens otrevlig. hm, filk här inne på Fl asså.....misstänker dock hon som fick mig bannad sist. hon har som du sa nog inte släppt eller glömt.hahaha vilket intryck jag måste ha gjort.
    ska nog försöka sova en stund till snart....
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-04-19 07:34:33 följande:
    Godmorgon!Då kör jag och sambon snart till barnmorskan för kontroll =)Vet inte riktigt vad man ska göra där idag, vi får väl se.Ny vecka idag! Tjoho
    Trevligt att åka till Bm, hm det va ngn mer som skulle det idag....undrar om det inte var malinski, gu jagb som e trött...hoppas du får en trevlig stund :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10