Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malten skrev 2010-04-19 14:21:12 följande:
    Här är ännu ett joggingfreak, sprang typ dagligen när vi bodde i USA förra våren. Spelar basket vanligtvis också. Men nu går ju inget av det. Sprang till bussen häromdan typ 2 min och fick ont som satan i fogarna. Nu kan jag ju knappt gå promenader :/. Men jag vattengympar och simmar iaf några ggr i veckan. Fast jag gillar mina "gamla" motionsformer betydligt mer. Jag vet inte heller vad jag väger eftersom jag inte har nån våg. Men jag väger mig ibland hos andra och det blir ju lite svårt att jämföra eftersom man väger lite olika på olika vågar. Men jag känner ju i kroppen att jag blivit större och tyvärr inte bara magen. Det är inget extremt ännu men jag vill gärna ha lite kontroll.  
    Hjälper vattengympa?? funderar ju på att börja på magplasket, men det e ju hutlöst dyrt ....men men jag tror det blir så ändå, haha
    Mandy86 skrev 2010-04-19 15:06:10 följande:
    Pregga: Hjärtljuden låg på 140 i minuten (eller hur man räknar?)Menade även med mitt tidigare inlägg om ishockeyspelaren att min sambo önskade sig en liten pojke innan vi varit på könsultraljud men vi är så lyckliga över att vi ska få en flicka så det spelar ingen som helst roll. Men visst får man väl önska =)
    Klart man får önska, bara att det ligger så långt ifrån en själv. För mig e det viktigaste en frisk liten bebis, å säkert för er åxå såklart....asså det här med hjärtljuden stämmer verkeligen inte, mina båda barn nu då har legat på samma slag i min, mellan 140/146....
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-19 14:52:23 följande:
    malten: ja jag ska komma hem till sverige snart och stannar väl ett halvår ungefär sen är det tillbaks till saudiarabien. ja om inte ett mirakel händer och maken min får ett välbetalt jobb i sverige under tiden :D
    elinnnn e din man svensk eller fr saudiarabien? med hans yrke så borde det finnas jobb även här...eller??
  • Bubbis10

näe nu kan jag inte hålla mig snart, måste till coop om en stund å köpa deras nybakade donuts, haha såå goa när dom e helt färska...å ett stort glas med mjölk :)

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-19 16:26:36 följande:
    pregga: min man är varken svensk eller från saudiarabien ;) han är libanes. jobberbjudanden han har fått i sverige har inte varit tillräckligt med betalt. här har han en bra lön+gratis bostad, hyrbil, bensin osv...nu kom han hem så vi ska äta nu. ha en fin kväll alla goa tjejer!
    haha ok, då förstår jag :)

önskar dig d-samma ....kram
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 17:18:24 följande:
    Hua nu blev jag  nervös...De ringde just från kommunen, de vill komma hit imorgon och se över mitt behov till hjälp i bostaden, dvs detta med att jag sökt om hjälp till badrum inne..Trodde de skulle komma på måndag men dte var nåt intyg som måste in först och det skulle de skriva nu imorgon..Nu kommer alla skräcktankar, tänk om de inte vill hjälpa, att de tycket jag är för "frisk" eller att de bara gör detta om de får handikappanpassa, för det behöver jag ju inte riktigt.. får hålla tummar och tår nu!!
    oj, fattar att du blir nervös asså...hoppas det går bra, du får skriva å berätta sen..

sj tror jag att jag har fått Uvi igen....suck blir vårdcentralen imon...
  • Bubbis10

jag befinner mig i en chock....en väninna kan kalla henne tess, ja hon hade ett marsvin..som skrek i ett, hon tröttnade fett...å berättade nu att hon dränkte den i badkaret!!!!!!!!!!!

det va hennes pojkes marsvin, å hon tog hårtorken efteråt för att pojken inte skulle se att den va blöt....
    hon berättade att den simmade runt å ville inte sjunka, å hon blev som galen å tog ett föremål å tvingade ner stackarn under ytan...

jag e chockad.....föremålet hon använde var en toaborste.....
    hon va visst lättad att slippa höra skriket fr djuret.....

hon tyckte det var mer humant å dränka han än att ge han råttgift.....

finner inte ord....

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-19 18:07:28 följande:
    Pregga...Ledsen att jag bara försvann igår kväll men internet dog av någon anledning :S varit hos barnmorskan idag :)
    lungt gumman, va trevligt å få gå till Bm :)
    sj ska jag ringa min vårdcentral imon, luktar lite sött när jag kissar igen, hoppas att jag inte har uvi igen....
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-04-19 18:07:01 följande:
    jag befinner mig i en chock....en väninna kan kalla henne tess, ja hon hade ett marsvin..som skrek i ett, hon tröttnade fett...å berättade nu att hon dränkte den i badkaret!!!!!!!!!!!det va hennes pojkes marsvin, å hon tog hårtorken efteråt för att pojken inte skulle se att den va blöt....hon berättade att den simmade runt å ville inte sjunka, å hon blev som galen å tog ett föremål å tvingade ner stackarn under ytan...jag e chockad.....föremålet hon använde var en toaborste.....hon va visst lättad att slippa höra skriket fr djuret.....hon tyckte det var mer humant å dränka han än att ge han råttgift.....finner inte ord....
    visste inte vad jag skulle svara så jag skyllde på att jag skulle laga mat.....vad ska jag svara på detta?? stackars oskyldiga djur....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 18:14:26 följande:
    hade jag haft en sån vän hade jag sagt upp bekantskapen. punkt.
    mja asså....hon e ju bra på alla sätt annars men ville lätta sitt hjärta...asså jag trodde inte mina öron..
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-19 18:20:36 följande:
    usch ne de får vi verkligen inte hoppas :(ja det var skoj...satt där i 1,5 h jag o sambon o hon är så jävla cool... helt underbar! pratar om allt :)
    asså jag har ju inte ont eller så,men det luktar som sagt lite sött som sist....åå va mys, det e så viktigt att ha en bra Bm {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10