Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Kom ganska så nyss hem efter att ha vart på stan i 2 TIMMAR typ, jag e heeelt död...å lite ont i ljumskarna, det va gudomligt skönt att få sätta sig ner.
    tack knyzzel för tips om gratis baby box, jag hämtade den idag, hihi
    såå nöjd så. sen köpte jag en blå snuttefilt i sammet som hålls av en liten typ nalle i form av ett mumin troll, tvärsöt. sen en skalman att hänga på sufletten på vagnen, såå fint :)

• Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-20 17:12:56 följande:
    hehe, alltid kul med lite shopping till de små :)
    hihi joo det e så jättekul :)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-20 18:06:56 följande:
    Det är 180 kr /dag innan skatt och tar man ut 5 dagar i veckan blir det ca 3000 om jag förstått det rätt...
    oj, ok aa det va INTE mkt att leva på, hm...blir att äta på tavelramarna...hahahahha
    Malten skrev 2010-04-20 18:19:30 följande:
    jag upptäckte en liiten blödning föut i trosan, typ några mm. Nu blev jag extremt nojjig förstås. Vet inte ens varifrån den kom, är ju väldigt hård i magen också..kanske ska ringa gynakuten och rådfråga iaf eller är det förlossningen nu? Är i v22
    förstår att du blev lite oroolig, eller mkt MEN om du just gjort nr 2 så e det säkert en slemhinna fr tarmen som brustit eller en hemorrojd. Har hört att även en liten slemhinna kan gå åt i underlivet när man e riktigt hård å trycket blir lite mkt, men ring in för din egen skull....
    jag har ju direkt linje som ni vet, haha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-20 18:27:00 följande:
    Jag hade också smårosa i två dagar för inte så länge sen, det gick över dock. För att slippa oroa dig så kanske du kan ringa. Jag tror inte att det är någon fara men jag förstår dig, man blir nojjig.
    haha jaa men det va säkert av en annan anl....hahahaha
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-04-20 18:39:22 följande:
    Whiiiiiiii.....Sitter här som på nålar..Har en jobbarkompis (en nära vän) som har BF 19 maj..Men imorse så fick jag ett sms om att hon är på danderyd m.m. Så det visar sig att hon fått värkar inatt och nu på e.m fick jag höra att vattnet gått + att hon fått epidural oxå..Så hon är lovad bebisen idag eller imorrn...sååååå spännande och såå oväntat att det redan va dax!!!! Gravidhormonerna har spelat mig ett spratt idag,så fort vi pratat om henne så har tårarna runnit nerför kinderna
    naaw va söt du e {#lang_emotions_flower} hihi det e mkt känslor det där ju...
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-20 18:40:54 följande:
    Jo detta var ganska precis efter jag "gjort 2:an" så det är möjligt att det var pga det....jag får försöka släppa det nu. alltid ska det vara nåt orosmoment... Oj nu snöar det här! Jag som låg i bikini och solade häromdan, galet!
    såg nu att du redan ring å att Carohl lugnat ner dig efter att jag hade svarat, men ta det bara lungt.... men jag förstår att du blir orolig, vem hade inte blivit det...tror dock det va pga ansträgning....minns du när Carohl skottade snö? då fick hon en klarröd blödning å var helt förtvivlad..tror det va i v 16 eller nåt, men hennes bebis mår bra å det gör din med :)
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-20 20:36:56 följande:
    hallå, är det någon inne såhär på kvällskvisten?
    hellu, jag e här :) haha
    har haft ett allvarligt samtal med min dotter då det flödar hormoner här åt alla håll...
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-20 21:56:31 följande:
    haha, kan inte vara lätt med 2 kvinnor i huset..;)
    hahahaha asså det blir lite tjaffs ngn gng :( men men det går över rätt så fort...får bara så sjukt dåligt samvete....
  • Bubbis10
    lullelulle skrev 2010-04-20 21:59:28 följande:
    Hej hej!Jag hoppar gärna in här om jag får :) bf den 20 Augusti.Min baby har också börjat sparka mycket nu och det är sååå himla mysigt. hoppas allt är bra med er!
    Hej å välkommen in i tråden :) kul att du joinar oss {#lang_emotions_wink}

vi ligger ju så lika, ska ha den 18 aug. å det e såå mys å känna lilleman :)
  • Bubbis10

För er som inte har ngt emot begagnade kläder så har jag 2 set tror jag som jag inte vill ha denna gng, som är i mkt bra skick.

bara å inboxa om ngn är intresserad. givetvis så skänkes dom.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10