Inlägg från: Perssonlund |Visa alla inlägg
  • Perssonlund

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 13:32:02 följande:
    haha ja iaf de stora äckliga bajsflugorna som brukar sitta och gotta sig i bajshögarna Kräks
    Ja precis, fy vad dom är äckliga Kräks .... Men annars hade det varit värt ett försök, billigt och bra Skrattande
  • Perssonlund
    Malinski79 skrev 2010-08-10 13:35:56 följande:
    Haha, jo nog kommer de så småningom allt Men jag har 3 veckor kvar, så vill helst inte att det ska starta redan nu!!!! Imorrn har jag gått 37+0...

Blev bara såå förvånad att det kom så pang på..har ju inte känt nåt alls imorse...Men nu har jag iaf slutat kallsvettats..Så det va säkert bara extra obehagligt att få "blodtrycksfall" + bebis röj i magen samtidigt!!! Men lilla prinsessan bökar på här i magen som aldrig förr..Hon brukar ju va sååå lugn på dagarna! Men ICKE idag!
    Okej... Men jag har gått med värkar sen v 37... är inte du beräknad den 25? Jag är i v 37 + 3...
  • Perssonlund
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 13:36:06 följande:
    haha fast med risk att man inte står ut i gasmolnen själv haha
    haha precis =)
    Pregga skrev 2010-08-10 13:37:52 följande:
    Så lite gumman {#emotions_dlg.flower} haha ingen bebis i sikte här heller :/
    elinnnnn skrev 2010-08-10 13:11:56 följande:
    jo man har ju inte så mycket annat till val ;) går ju inte riktigt att pressa ut bebisen av ren vilja hahaha

ja alla dessa "tydliga tecken" jag vet inte vad jag ska tro.... jag kommer tro på att det är på gång när jag är öppen 10 centimetrar och har krystvärkar, DÅ är det på gång =)

haha, stackare 8 km... men då fick du iallafall lite motion och frisk luft :D

alltså jag har inga värkar alls.... typ 3 sammandragningar om dagen och 1 förvärk varannan dag. men ja som sagt, det kan ju sätta igång bara så där pang bom ju. men känns ändå lite tråkigt hahaha

fast idag kom det iallafall en pytteliten bit av slemmisen igen. det har ju inte varit något sånt på ett tag nu, så det är ju positivt :D
    hahahaha, jaa vi har provat å ropa ut han, sjunga ut han å sen promenixat, men till ingen nytta..haha håller nog med dig, när man ligger med krystvärkar..då är det på G. haha har haft lite små värkar men inget mer än så...jo motion å frisk luft fick jag men et var allt, haha men visst som du säjer så kan det sättas igång helt utan förvarning.men fy din stackare, ja man brukar känna sig liten å ynklig när man kräks..hua...
    mm så jobbigt. Men nu ska jag vända det och fixa lite här, blir ju aldríg färdig....
  • Perssonlund
    Malinski79 skrev 2010-08-10 13:40:30 följande:
    Jag blev flyttad på UL så fick bf 1/9 där....
    ååå såå typiskt!!! BM sa till mig att jag hade den 12 augusti men jag visste att det var den 28, eller jag visste inte men jag räknade ut det ganska lätt.... På UL sen så sa dom just den 28 augusti och då hade ju jag redan förberätt mig =)
  • Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-10 13:41:36 följande:
    Ok, ja radar använder jag inte....men jag fick sådana där som man hänger i taket nu av min snälla granne, sådana där klibbiga saker...urk..hoppas dom hjälper..
    Malinski79 skrev 2010-08-10 13:21:46 följande:
    Tjejer!!

Jag mår jätte konstigt här Kändes som ett blodtrycksfall (vilket det säkert va) blev JÄTTE hungrig *pang bom* sen lagade jag mat å då började bebisen trycka på ett jätte konstigt sätt, den bökade runt åt alla håll å kanter..Va jätte obehagligt...Å nu sitter jag i soffan å har ätit en banan å är alldeles kallsvettig Förvånad å magen är alldeles stenård..Kan detta va en förvärk eller, jag har aldrig haft det så har ingen aning om hur det känns...
    Låter som ett blodsockerfall som i sin tur ledde till en värk..Ok, ja jag håller på å koka vatten här nu, massor...
    elinnnnn skrev 2010-08-10 13:22:07 följande:
    hihi, jo de e klart. men håller tummarna för bebis på din dag också!
    fast det är många som inte vill att bebis ska dela födelsedag med en själv, så isåfall hoppas jag du får bebis imorrn :P

nä inga bananflugor....fyll ett glas med vatten, blanda i honung och lite diskmedel
    låt stå och finn förhoppningsvis massvis med döda bananflugor däri imorrn :D
    Ok, ska göra det med, har aldrig varit med om ngt liknande....urk..
    Men dom drar sig till citroner... Iallafall dom här. Nä jag använder inte heller radar igentligen eftersom vi har ödlor men det är så lite som behövs eftersom dom dör av skummet. Demon .... Så snällt, fastna inte där med håret bara det gör för jäkla ont.... lycka till
  • Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-10 13:55:05 följande:
    ok, ja aså jag har aldrig varit med om ngt liknande...haha nej vi har så högt i tak så vi fastnar inte, haha tack å lov.
    asså jag får mig ett spel min dotter här snart....
    haha okej,då är det lungt =) ... Varför får du spel?
  • Perssonlund

Pregga,lägg ut den för 700 dom behöver inte veta att du gett samma pris. Jag älskar änglar och hade gärna köpt den för det priset.... Hade kunnat köpa den om jag bara hade haft plats....

• Perssonlund

Pregga- förresten är dom inte dyrare nu? Tycker alla änglar har ett FÖR bra pris, dom är väl ganska så poppis nu eller?

• Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-10 14:25:06 följande:

ja aså jag e på väg å bli riktigt förbannad på henne!! just nu så går hon mig på nerverna, jag får inte vara ifred en min, så fort hon har tråkigt så är det mamma....maaaamaaa....MAAAMAAAAAA!!!!!!!

snart blir jag fly förbannad!

Gud vad jobbigt... Förstår att det går en på nerverna.... Speciellt när dom är "stora"...
    Pregga skrev 2010-08-10 14:30:40 följande:
    Jo dom e svindyra, den jag la ut nu kostar NU runt 1000-1500 kr. jag köpte min på rea för ca 699 kr, dom e mkt poppis nu :)
    Jag kan tänka mig det, ÄLSKAR änglar!!! Har en del i mitt fadderskåp, blandat med drakar och foton på mina syskonbarn =)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10