Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

såå nu e det dax att ringa tatueraren, men va han tjötar i tel...upptaget!!!
    jaja jag ska ringa han ett par gng till, måste ha prisuppgift på mina sista 2 tatueringar:)

efter förlossningen såklart, ska tatuera in mina barns namn å datum på handleden.
    har ju redan 4 st, hihi så detta blir nog de sista.

funderade på en sak-var sjutton tog angel20
    å familjen mu vägen??hoppas allt e bra med dom..

• Bubbis10

Nu har jag kännt min lilleman liiite idag, annars så e han mkt lugn, men det e klart efter gårdagens bravader så, haha då va han ju helt sjövild.....
    ska gå med min dotter om en stund å göra ngt vi älskar-SHOPPA!! haha å gå å fika/käka någonstans...sen blir det att måla naglarna på henne å smycka dom med nagelsmycken, kan ju säja att hon e heelt lyrisk..haha
    mitt {#lang_emotions_heart} sen blir det å handla lite göttans till ikv då vår serie kommer....sen ska jag logga in när hon sover, så fullt ös idag..lär ju få ont i ljumskarna..men men hon e det bästa å man får inte glömma det i sin grav heller...

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-21 18:50:26 följande:
    nej jag fattar inte hur det kan finnas så himlans lite mamma kläder :(
    e inne en snabbis bara, lillan å jag har shoppat loss, å vart ute å käkat å myst..haha nu ska det målas naglar å smycka dom med nagel smycke..haha
    sen kl 21.00 blir det glass å godis framför vårt favvo program, köpte nya örhängen å annat till henne, nu e hon sååå glad så.haha bus unge..jage  helt slut asså...men kul å shoppa e det, men som ni säjer, det finns ju SÅÅÅ LITE urval av mammakläder, skrämmande ju. å trist.
  • Bubbis10
    lullelulle skrev 2010-04-21 19:34:42 följande:
    Så kul, ja då är vi inte långt ifrån varandra. :) Så du vet att det e en pojke? Själv har jag inte någon aning. :)
    hha jo vi e ju jättenära :) jo jag vet att det e en pojke, min nyfikenhet tog överhanden denna gng ...haha
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-21 21:25:49 följande:
    mm det är trist men på hm-affärerna finns ju endel (i vissa iaf) och just nu har de rea på mammajeans.  
    var finns den rean?? haha jag som älskar å shoppa , hahaha
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-04-21 22:18:26 följande:
    var finns den rean?? haha jag som älskar å shoppa , hahaha
    oops såg nu att du skrev H&M

e lite trött, hihi har haft en heeelt underbar dag/kväll med min dotter....som vi myst, hon låg i sin säng med ett jätteleende...å ville att jag skulle sjunga för henne, haha jag sjunger som en kratta men hon älskar det..
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-21 22:26:55 följande:
    Hehe härligt, att se ens barn somna med ett leende på läpparna är ju typ det bästa som finns :)
    jaa det e såå underbart, hon log så stort å sa-mamma jag har haft såå roligt med dig idag, tack ....jisses...min lilla stumpa...{#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-21 22:32:35 följande:
    Måste bara berätta en sån gullig grej.. Min son har en bästa kompis på dagis, lärarna har berättat att de bara leker med varandra och helst inte vill äta utan bara leka och de säger ofta: nu kommer min bästa kompis när den ena av dom kommer till förskolan. Idag var det utvecklingssamtal och jag fick ett mess av mamman till den andra pojken att han fått frågan vad som är det vackraste han vet och då hade han svarat: att leka med Neo (min son). Sen kom sambon hem efter utv. samtalet ang vår son och då hade de frågat Neo hur en bra kompis skall vara och han hade svarat: som ****(den andra pojken). Tänk att två 3-åringar kan ha sån tight relation..Underbara är dom!
    men ååhhh va gulligt....blir ju lite fuktig i ögat här nästan ju, så söta..hihihi
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-21 22:37:49 följande:
    Låter som en härlig dag :) 
    vi har haft det underbart, åkte in till lilla stan typ å gick å köpte lim för naglar då hon köpt nagelsmycke...hihi sen köpte vi örhängen till henne å hon fick ett halsband, sen drog vi å käkade å jag köpte en ny amningskudde å la ut den andra på annons då jag gillade denna bättre, haha på hemvägen stannade vi till å köpte godis till vårt program å varsitt vailjhjärta till fikat efteråt...jag målade hennes naglar, å satte på små smyckan på...hon e såå stolt :)

sen va kl mkt å hon jätte trött, men vilken glad busa som ligger å sover nu :) vi har ägnat hela dan till å bara mysa med varandra...hihihi
    åå jag tycker det e så mys med.
    Malten skrev 2010-04-21 22:41:24 följande:
    Jag får ingen rutin med niferexen. har tagit dem väldigt oregelbundet. hmm får nog bestämma en tid varje/varannan dag. Tänkte ta en nu men kom på att jag inte skulle ta den i samband med tabletter mot halsbränna som jag just tagit.... Förresten är vi kattvakt nu åt världens sötaste lille rödrandiga Leffe :)  
    var likadant för mig i början men jag tar dom med ett glas vatten på kvällen när jag börjar bli trött. Imon ska jag lämna in urinprov till Mvc......hoppas INTE jag har uvi igen....läste om graviditets diabetes, å det skulle jag inte ha gjort...hahhaaha fantasin skenade direkt, men sen läste jag att det e ovanligt å drabbar främst överviktiga..
  • Bubbis10

Såå går man in i V 24 idag :)

3dje natten med plågor fr ligamenten, ngn mer som har ont av dom? spiciellt på natte tid?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10