Malten skrev 2010-04-21 22:37:49 följande:
Låter som en härlig dag :)
vi har haft det underbart, åkte in till lilla stan typ å gick å köpte lim för naglar då hon köpt nagelsmycke...hihi sen köpte vi örhängen till henne å hon fick ett halsband, sen drog vi å käkade å jag köpte en ny amningskudde å la ut den andra på annons då jag gillade denna bättre, haha på hemvägen stannade vi till å köpte godis till vårt program å varsitt vailjhjärta till fikat efteråt...jag målade hennes naglar, å satte på små smyckan på...hon e såå stolt :)
sen va kl mkt å hon jätte trött, men vilken glad busa som ligger å sover nu :) vi har ägnat hela dan till å bara mysa med varandra...hihihi
åå jag tycker det e så mys med.
Malten skrev 2010-04-21 22:41:24 följande:
Jag får ingen rutin med niferexen. har tagit dem väldigt oregelbundet. hmm får nog bestämma en tid varje/varannan dag. Tänkte ta en nu men kom på att jag inte skulle ta den i samband med tabletter mot halsbränna som jag just tagit.... Förresten är vi kattvakt nu åt världens sötaste lille rödrandiga Leffe :)
var likadant för mig i början men jag tar dom med ett glas vatten på kvällen när jag börjar bli trött. Imon ska jag lämna in urinprov till Mvc......hoppas INTE jag har uvi igen....läste om graviditets diabetes, å det skulle jag inte ha gjort...hahhaaha fantasin skenade direkt, men sen läste jag att det e ovanligt å drabbar främst överviktiga..