Vi fortsätter, Bf aug 10
SweetLilly skrev 2010-04-26 17:26:51 följande:
Ja alltså jag känner av en tex muskel riktigt mycket de stränar lite och "bränner" eller svider i den. men tror bara dte är lite överansträngning eller att den stretchats lite mycket senaste tiden Abortfrågan ja.. ja jag har ju gjort 2.. Första gången var jag 18 och åt p-piller men de tog tydligen inte.. och jag ville verkligen inte ha barn då.. nr var när jag var 21 år, djup deprimerad med anti-depressiva tabletter pch var i ett destruktivt förhållande och glömt ta pillren... men även där ansåg jag göra det blivande barnet en tjänst och inte fortsätta. Alla får göra sina val i livet och så länge man verkligen tänker efter på sitt beslut tror jag inte dte kan bli fel.Men man hör ju hemska historier om de som typ skiter i skydd för "de kan endå göra en abort". Sånt är sjukt!!Vad det gäller abort, tack för att du ville svara å din ärlighet.
Jag personligen är emot abort, MEN det finns som sagt skäl till att göra det.
Blev tvingad till en abort som mkt ung, det som jag tycker e fördjävligt är att vissa anväder det som, jaha, jag e med barn..äh jag gör abort..det e min rätt, å så har samma pers 7 st bakom sig innan.Det tycker jag e fel.....sen om man skyddat sig så har man ju tagit sitt ansvar å då har man ju gjort det man kan.