Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-02-26 22:57:43 följande:
    D va en barnserie på tv när jag var mindre, handla om en pojke som rädda en häst å rymde från en cirkus, men d fick jag reda på först efter att jag berättat för en kollega om mina namnförslag. själv fick jag det från  den danska tvserien unga mödrar. Vet inte hur ungen såg ut, men manet lät fint på danska  (jag satt på data å lyssnade bara på tv:n) å efter som sambon är dansk å dottern heter Thyra som oxå är danskt
    hihihi ok :)
    thyra va riktigt fint....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-26 22:57:43 följande:
    D va en barnserie på tv när jag var mindre, handla om en pojke som rädda en häst å rymde från en cirkus, men d fick jag reda på först efter att jag berättat för en kollega om mina namnförslag. själv fick jag det från  den danska tvserien unga mödrar. Vet inte hur ungen såg ut, men manet lät fint på danska  (jag satt på data å lyssnade bara på tv:n) å efter som sambon är dansk å dottern heter Thyra som oxå är danskt
    Kul att du valt ett namn som DU tycker e fint å trivs med, det e ju d viktigaste.{#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-26 23:02:29 följande:
    Så dåligt jag mår så skulle d inte förvåna mig om det är ett lite  grönt troll, men han kommer att bli lika älskad för det:0) Jag vet inte var d kommer ifrån. Hittar d inte när jag namnsöker efter ursprung å betydelse.
    hehe åå va sött :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-26 23:07:14 följande:
    Tycker inte sambon. Han tycker att jag hjärntvättar henne bara för att få min vilja fram:0/, men han har get med sig nu, tack å lov.
    hahaha nej då inte alls...haha det kallas kvinnlig list =)
    Mitt x har inget å säja till om vad det gäller namn nu. men han e la rätt nöjd med alla utom ett, men det e hans beymmer inte mitt...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-26 23:13:31 följande:
    Nu blir det sängen för mig då jag jobbar imorgon bitti!Natti natt
    Natti natt min lilla {#lang_emotions_flower} sov så gott, å ta det lungt nu så du inte sliter ut dig...
    P&K
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-26 23:07:14 följande:
    Tycker inte sambon. Han tycker att jag hjärntvättar henne bara för att få min vilja fram:0/, men han har get med sig nu, tack å lov.
    Hur gammal e dottern? hehe min tös på 11 år lägger sin kind lite försiktigt emot magen å säjer, natti natt mitt lilla syskon, jag längtar efter dig...hihi
    åå så go hon e asså...mitt {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-26 23:17:04 följande:
    Nix pix!! Jag är en renodlad latina så jag sliter icke ut mig P&K
    haha låter bra det :)
    knyzzel skrev 2010-02-26 23:18:44 följande:
    Sov gott. Sitter en 30 min till ska oxå jobba i morron, men bara 5 timmar å har en halv timme lunch där jag brukar sova middag. Nä, d har nog inte min sambo heller, men han håller sig lugnare om han får tro det:0)
    Haha jo det e klart, låt han tro att han har ngt å säja till om så håller han sig lugn, hahahahaah
  • Bubbis10

Nu sitter jag i ett dilemma ....en underbar människa har gått å köpt ett höj å sänkbart skötord till min bebbe idag, BEGAGNAT! å asså jag vill verkeligen inte ha det, men dom va såå lyckliga över sitt fynd till mig...gu va ska jag göra?
    Jag kan köpa en begagnad vagn, sängstomme....MEN inte skötbord, kläder, osv-det vll jag köpa helt nytt! vad ska jag säja, å göra? dom vill komma med det imon, tänkte be dom hjälpa mig upp med det på vinden å säja att det får stå där tills det e dags så det inte tar plats.....

Vad hade ni gjort?

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-02-27 17:23:46 följande:
    jag hade blivit glad.. jag ser inget problem i nåt begagnat, förutom blöjor då kanske Skämtosido, men man har ju oftast skydd på skötbordet, det är ju inte så att de bajsat på bordet Vi kommer köpa det mesta begagnat faktiskt. Kanske dock lite nya kläder som man vill ha till fint..
    haha jo men missuppfatta mig inte, jag blev riktigt rörd ver att dom tänkte på mig..dom e helt underbara människor. Men vissa saker vill jag köpa nytt...kläder å saker till sängen kommer jag köpa nytt, som sagt vagn köper jag begagnad pga det e svindyrt. å sängen jag fick hem idag var med begagnad men superfin, å jag tackade nej till madrass å allt annat. köpte bara själva sängen. Fick en riktigt chysst barnstol till.....
    Men skötbord, begagnat...nej det vill jag inte ha. Å jag e INTE otacksam på ngt vis....men det är ngt jag vill köpa nytt....
    va sjutton ska jag säja?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10