Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

{#lang_emotions_heart}Tack alla för grattis till ny vecka :) va goa ni e tjejer.....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-29 16:42:41 följande:
    haha "sockträsket" det var nåt nytt hahaha sorry.. socker skulle dte ju va såklart
    Fick du ngt ida? Typ...brev? kram
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-29 17:22:01 följande:
    ja jag fick just in posten, underbart brev var det  
    hihi va bra gumman, det glädjer mig {#lang_emotions_flower}
    kram
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-30 06:19:54 följande:
    Pregga; vad har du gjort av din bild?Här verkar man vara ensam iaf Gick upp med maken idag - igen. Har så ont i magen på mornarna så det är svårt att somna om. Känns ungefär som när man varit ute och festat eller ätit onyttigheter, då får jag sån här "värk" eller det svider och ömmar snarare.Hoppas alla får en fin helg och trevlig Valborg idag också!
    Godmorgon gumman :)

Mja jag skulle byta men kom på sen att jag har ju inte ett enda foto på den nya datan....
    fy va jobbigt att vakna med ont, stackare....hua
    en annan e uppe med en riktigt sur tonåring typ, där inget duger eller e bra nog..men när hon gått till skolan så ska jag rusa in i sängen igen, haha e såå trött...
    Önskar dig åxå en trevlig helg å valborg..:)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-30 07:09:54 följande:
    hjärnan är som i ett ludd, har svårt att planera och tänka.. sen är jag dödligt trött hela tiden, och kan inte sova på nätterna. Man vaknar ju av att bebis sparkas, ryggen gör ont elle rman är kissnödig..blä blir galen snart..
    haha min lille protesterar hej vilt här med när jag ska lägga mig, hahaha å han e såå envis-ger sig inte heller....men jag älskar det...
    Fyndade böcker på bokrean igår, ett par barnböcker, bla dumbo,micke å molle..hihi
    25 kr st bara, känns som ett fynd :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-30 07:37:41 följande:
    ja det är mysigt - oftast, meninte de sparkarna man får ner mot blåsan och ner i de regionerna, känns väldigt obehagligt..Nej nu måste jag försöka vila lite , tar nog med datorn i sängen och ser en film..
    haha DET känner jag med igen, min prins verkar ta min blåsa för en studsmatta...hahahahaha
    ska med krypa ner i sängen, min dotter gick just till skolan :) Kram sålänge...
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-30 09:22:16 följande:
    hej tjejer :)Hoppas att allt är bra med er?Själv här är det helt okej galet trött o har precis suttit i bråk med försäkringskassan...Blää:.!!
    Tjo ma babe :) wats up?
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-04-30 10:06:39 följande:
    Go morgon!!!Har haft fullt upp senaste tiden så har bara hunnit läsa vad ni skrivit men inte hunnit skriva själv..Men idag kommer det finnas tid! Är nämligen hemma med dottern idag,hon spydde ner hela vår säng igår kväll när hon sov  Så här har vi valborg med magsjuka *blääää* Men som tur är så spydde hon bara den omgången (änsålänge iaf) Men det är inte kul när man måste börja tvätta både barn, säng å sängkläder,golv, kläder m.m. sååå sent!! Vi som dessutom va bortbjudna till vänner som det va ett tag sen vi träffade,men vad gör man Annars är det toppen här,känner lilla prinsessan mer och mer för varje vecka,å det är ju såååå mysigt!!!!  Hoppas ni andra mår bra oxå!
    men fy din stackare, å lilla dottern såklart...inget trevligt med magsjuka..urk..
    jaa visst e det mysigt att känna de små, hehe jag lyssnar på en låt nu å lilleman shakar loss minsann, hahahahha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10