Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

sofie och laura skrev 2010-05-01 12:36:45 följande:
    Tack PREGGA.Kunde verkligen inte sova hela natten dessa tankar bara flööög iväg =(Men ditt inlägg nu på morgonen fick faktiskt en del av tankarna att försvinna!Samt att min mamma lugnat ner mig med =)Men den Bm som jag ringde hon fick verkligen mig att känna sig dum hon var så kortfattad samt att hon inte lugnade ner mig......Ähhh Ska ju njuta nu. det e ju bara ett par  veckor kvar =) 
    Så lite gumman, bara glad om jag kan få dig å må ngt bättre :)
    jag ringde ju åxå en Bm som inte hade ngn ampati alls...hon sa-ja men du e väl medveten om det att barnet klarar sig inte nu om det föds?
    asså jag la på å fick mig ett bryt...men tänkte sen när jag lugnat mig att, näe vet du vad, jag ska få min bebis-INGET har tytt på ngt annat.

sant, det går fort nu...hihihi

Tjejer, jag å mitt x (pappan) till det barn jag väntar till vår stora lycka har börjat ses igen...han sa att ibland krävs det ngt som får en att vakna upp.....å att han insett att hans plats är med mig å barnen, sen har han uppvaqktat mig som aldrig förr..hihihi
    känner mig som en sessa här hemma nu...*rodnar*

Fick denna låten igår å så dansade vi lite å han gav mig en puss...lyssna....

">

tårarna rann här,.....
    Malinski79 skrev 2010-05-01 12:52:54 följande:
    Jo om man lagt till ngn annans, men inte om man startat en egen men har mailat dom på support nu.....
  • Bubbis10

Han köpte en hel ny gaderob till mig med flotta mamma kläder, jag känner mig så elagant...även till lillan å prinsen.....

">

sen satte han på denna ,tittade på mig...å tårarna rann på mig medans han pussade mig i ansiktet.....låg å höll om mig hela natten, klappade mig på magen å prinsen gjorde sig tillkänna för pappa....

han har varit rädd för att det inte ska gå vägen denna gng heller....men nu e han säker å känner sig trygg med det....

jag känner mig som en enda stor gående känsla typ...

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-01 14:00:55 följande:
    hey sis! jo den var helt okej var iväg med sonen och kikade brasa... (sambon jobbade) sen hem o fixade tvätt... så den var lugn....
    ok, va mys ju :) hihi vi var hemma hos vänner å spelade spel.....=)
    SweetLilly skrev 2010-05-01 14:02:50 följande:
    Pregga; det låter ju toppen att ditt ex vill satsa, men samtidigt tycker jag det låter som en väldigt snabb omvänding från allt skit han gjort för bara nån månad sen mot dig? Det är inget han gör för att du ska glömma det här med vårdnad och så? Vill verkligen inte sänka dig eller misstro dig på nåt vis, men många gånger kan viljan att det ska gå bra, ta över förståndet och man tar åt sig allt bra.Jag hade nog varit mer försiktig i detta läget, men du vet ju bäst som faktiskt träffar honom Som sagt, bara 11v drygt kvar för mig innan jag får träffa pyret, helt galet! Tänker på det hela tiden..
    Tusen tack blomman för omtanken, men jag hade det sj i tanke..tills han pratade giftemål med MIn väninna....hihi men men jag håller ögon å öron öppna...han var ju borta i 3 dagar å sa-när man sitter så , ja då finns det bara tid till en sak å det är att tänka över sitt liv...å min tanke var hos dig å barnen å familjen....å insåg att min plats är med er.....

11 v e ju ingenting gumman :) ååhh så spännande:)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-01 14:16:07 följande:
    Ja jag är bara orolig för dig gumman Men om det är så bra som det låetr är dte ju toppen!Hoppas ni alla har en toppenhelg, nu ska här ätas lunch, och ikväll ska vi ta säsongspremiär med Chevan och åka och äta lite glass eller nåt, bara glida och njuta
    jo jag vet gumman, å jag vet inte hur jag hade klarat mig utan dig å övriga här inne.
    Ni tjejer har vart underbara emot mig, å ni e inte av med mig än...hahaha{#lang_emotions_heart}
    jag hoppas ju såklart att det håller i sig, men kjag vet att man kan fela å som han sa till mig en gng-gumman vill man bli förlåten själv så får man börja med att förlåta andra....

Hoppas ni får en toppendag :) ska själv iväg å handla lite göttans å äta, å fika hos en väninna...kraam å Puss på daj :)
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-01 17:52:51 följande:
    pregga :lyssnar på låten nu och hoppas på all kärlek för er och att allt går bra för er familj =) kärlek till er !
    naaw, tack så mkt gumman....blir ju alldeles rörd här....du e såå go asså...
    ja den låten e ju definitivr ngt jag aldrig glömmer nu..hihi
    önskar dig allt gott i din fam...puss
  • Bubbis10

idag fyndade jag en OBH nordica blender, en blå på coop forum för endast 199 kr, med 2 års garanti :) wooohoooo
    kan man göra egen barnmat sedan å härliga glass drinkar till sommaren å smoothies :)

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-01 17:52:51 följande:
    pregga :lyssnar på låten nu och hoppas på all kärlek för er och att allt går bra för er familj =) kärlek till er !
    ok, erkänner...bölar här efter ditt inlägg....gu så känslig man blivit då.....{#lang_emotions_heart}
    all kärlek till dig å din fam med gumman...puss
  • Bubbis10

ingen här inne??? hohoho??
    ska be å få hjälp å bli fotad imon/ikv...en helbild nu med magen...haha en bekant frågade hur långt jag var gången å jag sa-mja 6te månaden, det dtår ju 7de på gravkalendern..men jag sa 6te å han utbrast så stor redan? hahahaha
    gubbe lille såg mkt nöjd å belåten ut..att jag sa 6te å inte sjunde e för att man just gått in i 7de, bara med ngn dag...

• Bubbis10

vet inte om ngn moderator e här inne, men länge leve en gullig moderator på Fl...
    Tusen tack...

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10