Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-05-01 21:11:51 följande:
    Jag är här  hur är det med dig en lördagkväll som denna??
    hihi heeeey :)

jo jag mår bra, lite trött bara..hihi ändå har jag sovit midda å allt....sj?
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-05-01 21:23:55 följande:
    Det är bara toppen!! Sitter å kollar på Körslaget..Har en kompis som är med i Team Picasso,så håller ALLA tummar jag kan för dem nu Har precis insett att min lilla prinsessa i magen är en kvällsmänniska
    haha å va roligt, alltid kul å se ngn man känner i ett sånt hm..va heter det....engagemang?! min lille prins e åxå en kvälls grabb å på Fm...men idag har han vart ovanligt lugn....
  • Bubbis10

nu när lillan kom å pratade så vaknade han till liv å sparkade igång ordentligt....hahahaha han lär känna igen hennes röst :)

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-05-01 21:47:24 följande:
    det är lite gulligt!!!!!
    hihihi jo det e faktiskt riktigt charmigt, detta e ngt vi lagt märke till innnan med....{#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-05-01 21:54:03 följande:
    Då måste hon väl va glad  Min "stackare" i magen kommer väl bara va van vid Ellas 3årstrots  Men hon tittar gärna in i naveln å pratar med bebisen..Å säger "hallå bebisen är du vaken?? Kom ut nu!"
    jo hon blir mkt stolt å typ lite mallig....haha
    gu va sött av din lille sessa..haha kom ut nu...*asg*
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-05-01 21:58:43 följande:
    Antar att hon kommer hinna ledsna på att tjata innan det väl är dags  Vi har sagt att den kommer EFTER sommaren,hur hon nu förstår det...Väntar är ju lååång! Det är tur vi har en förhoppningsvis underbar sommar framför oss..Då går tiden alltid lite snabbare Har du/ni några sommarplaner??
    hey igen, mitt svar dröjde av lite olika anl, sorry.....
    haha mja det kan ju vara svårt för en sådan liten att förstå tidsbegrepp så....
    sommarplaner? haha asså jag vet inte riktigt än..det får nog bli som det kommer...men att umgås med vänner å grilla osv d,står ju på¨listan...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-01 22:48:54 följande:
    hehe nu har vi varit hos makens bror med familj. Hans tjej frågade i vilken vecka jag var i nu, haha hon tyckte min mage såg väldigt stor ut, det verkar vara nåt som alla säger Ang sommarplaner.. ja här ska vi bygga sovrum, altan och badrum helst innan Pyret kommer och det är ju i slutet på juli, så det blir ju spännande..or not.Vi ska iaf FÖRSÖKA komma ut med bilen lite iaf. Men annars blir vi nog bara hemma.
    oj, jisses....låter som om ni kommer ha fullt upp i sommar :)
    vet du vad gumman, jag tog dig på orden ang mitt x å denna snabba radikala förändring. Jag frågade rätt upp å ner vad han var ute efter...
    å som jag förstod det så känner han att han vill ta sitt ansvar inför resten av min graviditet, att den ska vara så bra som möjligt....typ.
    Och det uppskattar jag, men tron om evig kärlek...sinade bort rätt snabbt, MEN jag e realist, även om jag har starka känslor för han. Men åter igen så är även jag stark!
    å jag var ändå inställd på att bli ensam...men efter att du skrev å frågade om denna helvändning så har jag inte kunnat sluta tänka på det sj, å frågade rakt ut.
    han svarade på ett sätt som fick mig att inse att det vi kan bli är bra vänner för vår son,s skull, å det va ju trots allt det jag önskade.
    Nu sover du nog gött, sj sitter jag å smaskar på en slät bulle å ett stort glas med mjölk, hihi mums :)

Kram å godnatt....
  • Bubbis10

Sweetlilly Nej gumman, jag uppskattar er ärlighet här inne samt omtanke. Du satte inte mer griller i huvudet på mig än jag redan hade, bara att dina ord fick mig att ta steget ut å fråga rakt på sak vad han e ute efter. Å när han berättade att en av hans polare sagt-XXXX e det inte dags att skaffa ny tjej nu så kände jag inget annat än-MEN GÖR DET DÅ!!! typ.... å jag är inte det minsta ledsen. Jag va ändå så inställd på att bli ensam med prinsen å att vi inte skulle bli ihop igen så ingen förändring där. men tack för agtt du bryr dig, puss

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-02 10:13:01 följande:
    hej allihopa!pregga: jag kan inte undvika att skriva något till dig ang ditt ex. Det är ju skönt att han insett att han inte kan fortsätta bete sig såsom han gjort(såsom du själv beskrivit honom). MEN ett råd du ska ta vara på är följande: Låt honom visa hur han ändrats PÅ AVSTÅND först och främst. Du vet att jag varit i ett förhållande med en man som inte var att lita på. Inte förräns jag lämnade honom tog han mig på allvar, DÅ skulle han visa hur mycket han älskade och ville ha mig. Men för oss var det redan försent. Jag lämnade honom när det var slut, jag lämnade inte honom när han behövde varnas..... Jag vill bara råda dig till att ta det lugnt och ifall han ändrat på sig så kan han klara av att hållas på avstånd. Fast å andra sidan så är det inte så lätt att förändras och det går inte på en vecka. Jag tycker du ska vara försiktig faktiskt, med tanke på saker du berättat här i tråden. Ta hand om dig, din son och din dotter först och främst.  Kram på dig!
    Elinnnn min klippa, jag pratade med Carohl i luren nu som sa att du svarat, så jag kikar in....jag känner nu själv efter vad han sa igår att det verkeligen e helt kört mellan oss, sen spelar det inte ngn roll vad mina känslor säjer, jag e fortfarande realist, å visst kom denna vändningen jättefort...vilket även gjorde mig misstänksam. Å ang vårdnad så har jag INTE ändrat mig en sek, jag ska ha ensam.
    Det som jag tycker ha varit skönt nu när han vart hemma det är hjälpen som att handla,mm. men jag klarart det såklart själv, å jag har ju underbara vänner som hjälper mig så jag skulle inte bli utan om han drog.
    men visst måste jag ta å fundera på det hela, å jag e mkt tacksam att du delar med dig ang din historia.....jag ser ju att du verkeligen vet å talar utifrån erfarenhet.
    '
    Nu menar jag INTE att ni andra inte gör det.

Som jag skrev innan, jag e mkt, mkt tacksam för er här inne....ni anar inte...
    Puss på daj elinnnn
  • Bubbis10

Ns mamma

Grattis till att änteligen gått in i trimestern, va roligt..hihi{#lang_emotions_flower}

tjejer e det ngn mer än jag som upplever att magen sjunker under natten???? tycker den i vanliga fall ligger under brösten men inte nu när jag vaknade....OROLIG!!!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10