Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nu ska jag återgå till min ljuvliga dröm, om solen som skier...sommaren var här å jag va fortfarande gravid-å skulle shoppa loss...hahahaahh
    om lilleman tillåter, han e redan vaken ,pigg å alert....som jag älskar att känna honom...bästa e det :)

idag på mvc ska det lyssnas på hjärtat,mäta mage,ta blodtryck,kolla värden mm. så spännande..hihii

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-06 08:25:19 följande:
    Pregga: Grattis till din nya vecka! Torsdagar är ju underbara  Mysigt att ta sig till bm, jag ska äntligen få höra min lilla tös på onsdag soooooom jag har längtat! Har ju inte gjort det en enda gång!Tetta: Har inte du heller fått höra din lilla bebis än? Haha stetoskopet funkar inte alls för mig heller... hahaha...Idag går jag in i vecka 25, vad snabbt det går nu! Men tiden får gärna snabba på sig ändå lite grann gärna...
    men gumman,visst e det underbart {#lang_emotions_heart}  tack så mkt grattis själv till ny vecka..hihihi
    Malten skrev 2010-05-06 10:05:04 följande:
    Hej tjejer och grattis till nya veckor! Är det redan torsdag igen?! Känns som igår. Pregga-lycka till hos bm idag! Nu ska jag på körlektion, håller på med backning runt hörn. Vi hörs!
    hihi jo jag håller med, känns som om tors förra v var redan igår, nu går det undan :) Tack för grattis ...hihi ska vara hos Bm 14.15 idag, såå mys..höjdpunken på månaden ju =) som julafton för barn...hahahaah
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-05-06 10:51:40 följande:
    grattis till era nya veckor tjejer!
    hihi tyack söta du :){#lang_emotions_flower}
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-05-06 10:57:19 följande:
    Tjoho då går vi in i vecka 26 idag  och prinsen busar på därinne i magen som bara den. Han är nästan aldrig stilla Ang vikt så har även jag gått upp nästan 13 kg, hade satt min "gräns" på 15 kg+ men den lär jag ju få ändra hehe...Vill dock inte gå upp lika mycket som jag gjorde förra graviditeten. Fast desto mindre man väger när man blir gravid desto mer kan man visst gå upp  
    wooooooow, ngn har hittat hem , hahaha hur e det? min prins e mkt morrn pigg :)
    jag har med gått upp ca 13 kg , hihihihi
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-05-06 11:05:10 följande:
    Hello hello...Har haft så mycket runt omkring så hinner knappt sitta vid datorn Vår prins rör sig typ hela tiden t.o.m. när han sover...Men de gör man ju själv oxå, för inte ligger man helt stilla haha! Men visst e han stilla  då o då, skönt för organen med liiiite vila
    ok, mja det går ju lite upp å ner det där med att ta sig tid här inne ibland....min prins e med sjövild, tom Bm på östra sa att hon aldrig vart med om en så liten bebis som e såå stark, hihi så vi fick lova att visa upp han sen :)
  • Bubbis10

Ida ska jag köpa tårta, haha tror jag e på väg in i en ny ätarvecka :)

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-06 11:19:39 följande:
    vad kul med att så många går in i ny aveckor på torsdagar! Det gjorde jag med förr, men efter ULet så blev det lördagar.Så går jag in i v27+0 Tredje trimestern..herregud, vart tog tiden vägen?? Så nu kan man säga att man är höggravid alltså och kan skylla på massor man inte kan göra Idag ska vi åka och köpa tapeter till sovrummet och sen köpa lite mjukglass, hoppas det fina vädret håller i sig!Nu ska jag ta mig en dusch med maken och sen bär det av! Ha dte så gott tjejer!
    hihi jaa visst går det undan :) här skiner solen såå fint, härligt ju..åå glass  e göttans nu...haha
    carohl skrev 2010-05-06 11:20:45 följande:
    Tjejer nu tycker jag att det går undan, jag har lagt ut bilder på min utveckling på min blogg, ni kan se själva om ni vill.carropetit.blogg.se/
    ska kolla gumman :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-06 11:20:45 följande:
    Tjejer nu tycker jag att det går undan, jag har lagt ut bilder på min utveckling på min blogg, ni kan se själva om ni vill.carropetit.blogg.se/
    Oj, vilken mage :) hihi så fin ju....å din dotter e så ljuvlig..busungen, hahaha
    ge henne en bamsekram fr GRETA! hahahahahhaha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-06 11:40:25 följande:
    Tack gumman!Haha det ska jag göra
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-05-06 12:41:04 följande:
    Hej på er!!Nu har man vart hos bm. Gud vad mysigt att få lyssna till hjärtljuden. 140 slag/min det buffades på apparaten så säga hela tiden.Mitt järnvärde var inte så bra 116 så nu är det tabletter som gäller usch! Köpte hem paprika och broccoli. Till lunch blir det blodpudding. Nu ska det frossas!
    hihi tack så mkt, ska snart åka...å sen senare ska jag kägga in nya helbilder på mig själv å mage :) visst e det mysigt att få höra de små. Ang måtten, kan det inte vara så att du just ätit å magen e lite spänd? för jag e stor.....
    Mitt järnvärde var innan på 110 så jag har tagit buroferon sen dess, ska bli kul å se vad det ligger på idag. Å ang ditt rul å datum så kan det ju vara så att din bebis e liten? alla kan ju inte få jätte bebisar.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10