• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-03-10 11:33:49 följande:
    Gomiddag. Har slutat skolan nu. Fan vad jag hatar engelska. Ska ha ett jätte prov om en vecka. 4 veckors glossor, texter å andra skit övningar. Ska läsa 2 böcker å lämna in 4 nyhetsartiklar (suck) MEN om 1½ timme så ligger jag på KK å tittar på BEBISEN. Är fortfarande lite nervös å undrar vad d ska bli om den nu vill visa det! Vad tror ni om ni får gissa helt fritt?
    Hej gumman!
    Nu hänger inte jag med... ska du på rul idag?? Lycka till! Vad mysigt!!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-10 12:04:35 följande:
    Ja, ja är ganska övertygad om att hälsan är bra. Hade varit roligt med en pojke eftersom vi har en prinsessa, men å andra sida så är hon ju bara helt underbar så man vill bara ha mer av henne. hahahahaha Jag tror oxå d blir en pojke. Nä nu måste jag sluta. Kommer in sen igen efter UL å berättar å lägger upp UL-bilderna. Låter d bra mina vänner?!
    Vet ej om du ska på rul men ul ska du på iaf! Vad roligt att se vilderna sen.
    Lycka till
    Kram på dig
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-10 12:07:19 följande:
    Japp nu kl 13:00. Spännande!
    Herregud vad spännande!
    Tjejer nu har vi kommit så långt att vi alla börjar och ska beta av våra rul... fantastiskt!
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-03-10 12:33:38 följande:
    ja eller hur? jag har redan gjort mitt ju för 10 dagar sen ungefär. jag var nog först med RUL tror jag. fast jag ångrar mig lite, jag var ju bara i v.17 när jag gjorde det... jag skulle ha väntat ett par veckor istället :) fast det är ju så mysigt! när ska du på ditt, eller har du redan varit?
    Jag jag ska gå om 12 dagar! Längtar ihjäl mig!!!
    den kära leken skrev 2010-03-10 12:35:08 följande:
    13 dar kvar! Det närmar sig :)
    12 dagar!
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-03-10 14:01:34 följande:
    åhh ja sen efter det så får du längta ihjäl dig till bebisen föds typ :PRUL är ju en stor milstolpe sen är det shopping osv sen är det ju själva bebisens födelse! åååh tänk att vi alla väntar barn !
    Jo så tänker jag med. Efter RUL blir det att shoppa vagn och allt annat... {#lang_emotions_heart}
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-03-10 14:23:01 följande:
    Det verkar vara många här inne som tänker så :)
    Har du handlat redan?
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-10 14:37:57 följande:
    HEJ. Nu e jag tillbaka. Allt var jätte bra. Hjärtat var fint, ryggraden hel njurar satt där dem skulle mm köpte 3 bilder. Dem ser nästan lika dana ut så jag lägger bara upp 1-2 av dem. Har moderkakan fram, lite tråkigt... men men d e bara en bagatell.  DET BLIR EN POJKE, EN SON & EN LILLEBROR
    Meeeeeen vad roligt!! Grattis!! Jag har Pregga i telefonen just nu och hon grattar såååå mycket!
    Åh vad underbart! {#lang_emotions_heart}
  • carohl

Knyssel: Vad blev det för bf datum?

• carohl
    knyzzel skrev 2010-03-10 16:31:24 följande:
    DEn 4 augusti, så jag blev flyttad 2 dagar. ska lägga upp bilderna nu i galleriet:babyn
    2 dagar är inte mycket så ditt ursprunglinga bf datum stämde ganska bra då {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10