Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

puchelina88 skrev 2010-03-22 09:05:24 följande:
    I morrn kl 10 får ni tänka på mig;)
    Det gör vi!
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 09:12:07 följande:
    Välkommen tillbax Molvärk-ngn mer?
    Njao, jag är öm i nedre delan av magen, ibland på sidorna.

Inget streck dock, tror inte jag får nåt, mamma hade inget iaf..
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 09:18:23 följande:
    ok, men i vilken v e du nu ? jaså? hm, jag tror Elinnnn sa samma sak, inget streck på ngn graviditet. jag fick det med lillan med, men sen försvinner det ju..å nu syns det mer tydligt..
    jag är i v20+2.
  • SweetLilly

jag gjorde ju i gbg, där säger de ICKE... nu ville vi inte veta men trist för de som vill..

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 10:16:31 följande:
    jag bor med i gbg, å jag ska ta reda på det, å jag tror det e annorlunda med andra barnet å min dotter ska ju med. så jag tror dom tar hänsyn till henne med...hoppas, annars så går jag privat..
    ok, jag var ju på Östra iaf.. BM var vääldigt noga med att påpeka att de inte säger nåt och tror det stog på pappret också... så jag vet inte..
  • SweetLilly

Här kostade det också 60kr, men man får en serie på 3 bilder så det var ju schysst!

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 10:30:04 följande:
    Jo jag vet, sa dom för 11 år sen med....men som sagt det beror mkt på vilken Bm man får....
    ok, ja men hoppas de vill berätta då!
  • SweetLilly

Vi kommer få makens gamla vagga Svärmor hade den kvar så den ska få gå i arv! Hade inte köpt en ny, de har den så sagt så kort tid..

Jag lade mig för att läsa förut, men så somnade jag i 3 timmar, hehe. men dte var väldigt skönt!! Nu måste jag börja med middagen!

• SweetLilly
    t0va skrev 2010-03-22 15:57:29 följande:
    Jag kollar spjälsäng på blocket, blir nog en begagnad om jag hittar någon trevlig. Funderade på att fixa till det lite själv. Håller på att kolla på babyskydd nu, en sån djungel. Vagn är bestämt får bara hoppas att sambon får tidig lön så vi kan köpa i sommar, annars får jag väl fjäska lite för föräldrarna och låna ;) Lite jobbigt att han ska börja jobba i juni, för i bästa fall får han då lön i slutet av juni och då måste vi redan ha beställt vagn. Annars får det bli något begagnat billigt till en början. För emmaljunga har lång leveranstid på sina vagnar om man har otur, om vi nu inte hittar en sån vi vill ha begagnad.
    Ja begagnat är guld

Babyskydd ja, ja i ska titta lite på dem som finns i Ullared, men vetr inte hur säkra de är, men många har ju köpt och varit nöjda så det blir nog en där..

Jag har ju vart sjukskriven sen november och ännu inte fått en kr från FK, så jag får väl en slant snart, blir väl lite roliga bebisprylar från det!

Men det kanske går att beställa och hämta i juni? Bara ni pratar med affären?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10