Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-05-13 23:46:48 följande:
    Tycker jag låter som en bra idè. man behöver bara ett rövhål i sitt liv å d e d man skiter me hahahahahaJag har lagt in lite nya bilder från vår shoppingrunda i galleriet å från ponnyridningen med Thyra i hennes galleri. Du kan väl gå in å titta?!
    såå sant som det va sagt!!! hahahahaha
    japp går in å kikar =)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-13 23:46:48 följande:
    Tycker jag låter som en bra idè. man behöver bara ett rövhål i sitt liv å d e d man skiter me hahahahahaJag har lagt in lite nya bilder från vår shoppingrunda i galleriet å från ponnyridningen med Thyra i hennes galleri. Du kan väl gå in å titta?!
    ÅÅhhh vilken söt liten busa :)
    såg såå stolt ut på hästryggen ju :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-13 23:53:00 följande:
    Nä, d e riktigt skumt..... jag hade blivit super arg om min bror/syster sagt så. Kanske brutit kontakten ett tag beroende på vad jag hade fått för svar från vederbörande när jag ställt dem mot väggen.
    ja men eller hur?! det hade nog varit en sund reaktion fr vem som helst!! jag sa det, jag skiter i vad hon tycker om mig, hon kan kalla mig vad hon vill, det rör mig inte i ryggen, men att säja så om vårt barn?! hon kan dra åt helsike .....grrrrr
    å att han inte bryr sig finner jag mkt underligt!
    knyzzel skrev 2010-05-13 23:55:06 följande:
    Ja, eller hur. Hon var stolt som en tupp där hon satt å hon fick betala själv (med pappas pengar hahahahaha)
    hahaha såååklart , en stor tjej som betalar själv *host* hahahahahha
    vänta tills hon shoppar med pappas credit kort;)
  • Bubbis10

Knyzzel gumman, det va så roligt att få prata med dig igen å det gör jag gärna snart igen, men nu måste jag sova, e helt slut efter idag.....
    men kommer vara inne imon kväll, hoppas du med e det?!

natti natt, sov gött....kram

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-14 00:06:08 följande:
    Ska oxå sova nu. Börjar jobba halv 8 i morron till 16 så d blir en lång dag. Vet inte om jag orkar i morron. Måste kolla igenom matrialet inför nationella provet på onsdag & tordag. Sov så gott! Jo d blir spännande hahahahaha eller ska ha abonnemang på sin mob. hahahahaha
    hua såå tidigt, å jag tycker att jag vaknade tidigt =/

hahaha jaa abonnemang lär bli det minsta, haha
    SweetLilly skrev 2010-05-14 06:32:00 följande:
    God morgon!Pregga; tycker det är en bedrövlig sits du hamnat i, hoppas du frår ut honom i ditt liv.. Jag tänkte på det att han hotade att skära halsen av dig, det är ju absolut nåt du ska skriva upp och ta med när det gäller vårdnaden, såna hot är ju allvarliga, även om de är tagna ur ett desperat tillstånd.Vaknade tidigt idag igen.. menmen jag hade tänkt försöka ta mig ner på affären och så kanske in i nån affär och köpa nåt litet till helgen, jag och maken firar ju ettårig bröllopsdag på söndag, så det vore ju skoj att hitta på nåt litet att ge, även om vi inte pratat om det. Vi har bara sagt att vi ska ut och äta..Nån kanske har nåt förslag?
    Godmorgon gumman!

Tack för din omtanke, men tänk så naiv man kan vara...när han sa till mig att-gumman när jag satt de 3 dagarna så fick man tid till å tänka efter å inse vad som är viktigt, å min plats är med dig å barnen...

asså jag trodde på han, kan du fatta den?? för nu gör jag det inte ens själv!! Så jäkla korkat naiv! jag funderade på att göra en polis anmälan, men jag e ju inte den typen som går till polisen, ....men jag kommer givetvis inte öppna dörren, å kommer han då-ja då ringer jag direkt! för nu räcker det.
    jag ska självklart ta upp allt detta om det skulle bli en vårdnadstvist.

men han har sj pratat med familjerätten å dom sa till han att han inte har ngn rätt utöver umgängesrätten, men jag ska berätta allt för dom så får vi se hur dom ställer sig till det med sen.

jag skulle aldrig neka min son sin far, men det finns ju gränser såklart!

åååh så romantiskt, 1 årig bröllopsdag, här har du en hopplös romantiker...hahahahaha hm, en liten present...
    kanske ett hals smycke med era naman å datum i? datumet då ni gifte er?
    eller dig själv naken på sängen med en ros i munnen å busig blick? hahahaha
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-14 09:00:08 följande:
    Gumman!Ditt vredesutbrott kan inte ha skadat barnet, Lille vän =(Du känner dina gränser och du vet vad som är acceptabelt och inte eller hur?Du behöver lugn!Nu e det bara 13 veckor kvar för oss vissa mer vissa mindre =) så nu njuter vi gumman.Synd att vi inte bodde grannar så vi kunde stötta varann hahahhaha
    tack stumpan...ja asså först blev jag skitledsen, å började gråta hejdlöst....sen förvandlades sorgen till riktig ilska å jag blev fly förbannad. men va skönt å höra att det inte skadat min prins, som sagt-jag är ju mamma i första hand å jag älskar mina barn mer än ngt annat. Jag sa åt han det igår, XXXX jag älskar dig m,en jag älskar mina barn mer, så nu har du inget mer här å hämta.

jag är troende, å sa ngt som jag aldrig gjort förut....såå jag tror han fattar att det är allvar nu.
    jag sa-jag svär vid gud som hör mina ord nu-det kommer aldrig bli du å jag igen-ALDRIG! det e över nu.

jaa kan du fatta gumman, bara 13 v kvar sen har vi våra små, hihihi åååå som jag längtar, håller med dig-vi njuter allt vad vi kan den tiden som e kvar :)

Asså jag har ju vart sj sen i början av graviditeten, han har ju bara vart med i 2 veckor totalt, så jag klarar mig alldeles utmärkt utan.

han sa det med-du kommer aldrig klara dig själv utan mig, du är ingenting å du kommer aldrig fixa att fostra en pojk.
    hahahahaahahah tillåt mig ASGRAVA!!! jag gör inte ngn skillnad på vilket kön jag föder. jisses. å att han sa-du klarar dig inte själv?? jag svarade bara lungt, du jag flyttade hemifrån till eget som 15 år, har tagit hand om min dotter ensam i 11 år, å se hur ljuvlig hon är, jag e inte det minsta orolig.
    han svarade då-det är annorlunda med en pojk! Å åter egin så visar han på sitt sjuka sätt i könsroller.

vad det gäller att vi borde bott grannar, hahahah jaa gumman du har inget annat val-det e bara att flytta! hahahah komsi komsi...hihi
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 09:23:04 följande:
    Nja, han fick fina bilder på mig för nåt år sedan, tror det var till hans födelsedag Så det får bli nåt annat, och smycken är tyvärr inte han riktigt..Men nåt ska jag nog komma på, blir iaf nåt litet kort, trist men iaf nåt
    hahaha ok {#lang_emotions_wink} men ett kort med ngn gullig text blir jättebra gumman :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 08:21:06 följande:
    har förresten lagt ut bild på vagnen nu! Bilden är lite dålig, för vagnen ser fläckig ut, men det ser helt ny ut!
    jättefin vagn ju :) påminner om min, hihi å vaggan var ju tvärsöt många ++++++ på den asså..

din mage ser ju ut lite som min med...ååhh måste ta nya kort nu..hihi
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 09:29:01 följande:
    ja då får iaf jag känna att jag gett nåt, han brukar uppskatta kort och småsaker, så får se, har inte så jättemånga affärer här nere på torget..
    jo men gumman, det e oftast så att det är det lilla man uppskattar mest, för oftast så ligger det mer omtanke i det.
    SweetLilly skrev 2010-05-14 09:34:32 följande:
    ja vagnen är super! ser lite fläckig på bilden, men den ser verkligen helt ny ut! Ja och vaggan har ju maken å hans bröder haft när de var små Magen ja, haha den växer haha. Många säger att den är stor, men det  verkar vara nåt standarduttryck som alla säger, oavsätt  hur stor man är =P
    jaså? jag tycker inte den såg fläckig ut?! jättefin ju{#lang_emotions_smile}
    åå va fint att din man åxå haft den som liten, hihi vilken nostalgi..vad det gäller magen så mja...asså nu 4 gng i rad har olika frågat mig om jag ska föda vilken dag som helst, hahaha
    men jag e ju så liten i mig själv, å när jag blev gravid så vägde jag bara 45 kg...pga sorg..osv. så mina 13 kg har satt sig på japp-magen =)

näe nu ska jag in i duchen å iväg å fika med en väninna :) see you all later..

Kram, å hoppas du får en jättefin kväll :) 
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 09:29:01 följande:
    ja då får iaf jag känna att jag gett nåt, han brukar uppskatta kort och småsaker, så får se, har inte så jättemånga affärer här nere på torget..
    va det gäller att han hotade å skära halsen av mig, jo jag ska allt anteckna datum, ca tid å vad som hände här....kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10