knyzzel skrev 2010-05-14 00:06:08 följande:
Ska oxå sova nu. Börjar jobba halv 8 i morron till 16 så d blir en lång dag. Vet inte om jag orkar i morron. Måste kolla igenom matrialet inför nationella provet på onsdag & tordag. Sov så gott! Jo d blir spännande hahahahaha eller ska ha abonnemang på sin mob. hahahahaha
hua såå tidigt, å jag tycker att jag vaknade tidigt =/
hahaha jaa abonnemang lär bli det minsta, haha
SweetLilly skrev 2010-05-14 06:32:00 följande:
God morgon!Pregga; tycker det är en bedrövlig sits du hamnat i, hoppas du frår ut honom i ditt liv.. Jag tänkte på det att han hotade att skära halsen av dig, det är ju absolut nåt du ska skriva upp och ta med när det gäller vårdnaden, såna hot är ju allvarliga, även om de är tagna ur ett desperat tillstånd.Vaknade tidigt idag igen.. menmen jag hade tänkt försöka ta mig ner på affären och så kanske in i nån affär och köpa nåt litet till helgen, jag och maken firar ju ettårig bröllopsdag på söndag, så det vore ju skoj att hitta på nåt litet att ge, även om vi inte pratat om det. Vi har bara sagt att vi ska ut och äta..Nån kanske har nåt förslag?
Godmorgon gumman!
Tack för din omtanke, men tänk så naiv man kan vara...när han sa till mig att-gumman när jag satt de 3 dagarna så fick man tid till å tänka efter å inse vad som är viktigt, å min plats är med dig å barnen...
asså jag trodde på han, kan du fatta den?? för nu gör jag det inte ens själv!! Så jäkla korkat naiv! jag funderade på att göra en polis anmälan, men jag e ju inte den typen som går till polisen, ....men jag kommer givetvis inte öppna dörren, å kommer han då-ja då ringer jag direkt! för nu räcker det.
jag ska självklart ta upp allt detta om det skulle bli en vårdnadstvist.
men han har sj pratat med familjerätten å dom sa till han att han inte har ngn rätt utöver umgängesrätten, men jag ska berätta allt för dom så får vi se hur dom ställer sig till det med sen.
jag skulle aldrig neka min son sin far, men det finns ju gränser såklart!
åååh så romantiskt, 1 årig bröllopsdag, här har du en hopplös romantiker...hahahahaha hm, en liten present...
kanske ett hals smycke med era naman å datum i? datumet då ni gifte er?
eller dig själv naken på sängen med en ros i munnen å busig blick? hahahaha