Vi fortsätter, Bf aug 10
sofie och laura skrev 2010-05-14 09:45:55 följande:
Vad fan e det för skillnad att fostra en son eller dotter?Vad argggg jag blir?Bara för att han e man så tror han att du inte kommer att kunna fostra din son?Tror tom att pojkar är mer kärleksfullare än flickor =) hihihiJag e ju ensam med mina barn konstant fast det finns 2 i bilden, Och pojken är verkligen mammas pojke finns inget tal om pappan där hahahaaNäe men pappan jobbar hejdlöst och jag förstår han för att han vill att vi skall klara oss =) ser framemot hans semester där även pappa ledighet kommer att infinnas!MEN GUD IRRITATIONS OBJEKT PÅ HÖGNIVÅ!Pregga gumman, var stark nu för jag vet hur himla lätt det är att falla tillbaka då vi kvinnor är svaga för vissa saker som vill att en familj skall hålla ihop!När de kommer och pratar fint så faller man, vilket är svårt att motstå.Säg till han att det kanske e lika bra att ni börjar en nivå som enbart vänner, funkar inte det så försök verkligen att SKITA i han =)Ja du jag e ju v 27+1 hahaha lycklig.... tänk att den 3 aug åker jag in och får min bebis hos mig och du får allt tänka på mig den dagen LOVE LOVE På högnivå!!!!Och jag har hundra saker att inskaffa som jag inte gjort =( Säng vagn och det nya andningslarmet. Sängen får bli denna månad, andningslarmet i juli tillsammans med vagnen !!!!
hey gumman, nu e jag hemma igen :) stoppade just i mig en isglass då lilleman sover lite väl mkt ida tycker jag, hahaha ja men eller hur, hur kan man tro att jag inte skulle klara av det pga jag får en son?? han sa-du kommer aldrig klara det utan mig, hahaha MEN med de orden så kommer jag gå långt! jo vi kvinnor har ju en tendens att ta en del bara för att hålla ihop familjen, å naiv som jag var så trodde jag verkeligen på han denna gng...eller ja jag ville ju det även om jag hade tankar i bakhuvudet...men men man lär så länge man lever.
Vad det gäller framtiden så har jag aldrig vart så säker på den som just nu, där han INTE är inkluderad alls. visst jag skulle aldrig neka han hans son, så länge han kan uppföra sig vilket han inte gjort hittills.
haha jag e med i v 27, nu går det undan ju =) va skönt å ha ett exakt datum för din lilla skatts födsel..ååh va skönt asså
Vad det gäller att inhandla saker så har jag med en del kvar men tar det nästa månad, hihi men har ju hunnit med det mesta redan :)
sen e det ju så jättekul å handla till de små ...kram
Malten skrev 2010-05-14 09:46:36 följande:
Hej tjejer! Grattis till nya veckor! Jag gick själv in i v26 idag. Igår var det min 25:årsdag, men jag var på möhippa hela dagen så det blev inte mycket firande av mig, men det var en jättekul dag. Men idag ska jag hem till mina föräldrar över helgen och bli firad ordentligt. Min mage börjar bli hur stor som helst nu och de kläder jag ändå köpt sedan jag blev gravid börjar bli små. Den lille har varit lite väl lugn på siståne tycker jag, men imorse sparkade det på ordentligt.
Grattis i efterskott, japp som ngn sa-det var ett tag sen man fyllde 25 år, haha känner mid ens lastgammal...*asg*
Lysmasken skrev 2010-05-14 10:38:35 följande:
Pregga: Även om jag inte skriver något om din situation så tänker jag på dig. Skulle jag kommentera något om så skulle jag typ bli avstängd el något. Hatar sådan karlar
Tack så mkt stumpan för omtanken, det värmer ska du veta

det är ju inget dröm scenario direkt, men jag å barnen klarar oss bra utan han..bättre faktiskt. Känner mig liiiite orolig att han ska ta prinsen sen å sticka till cuba, men detta ska jag ta upp med Fr senare.
japp, avskyr åxå sådana avskum till svin!
kram