Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

sofie och laura skrev 2010-05-14 09:45:55 följande:
    Vad fan e det för skillnad att fostra en son eller dotter?Vad argggg jag blir?Bara för att han e man så tror han att du inte kommer att kunna fostra din son?Tror tom att pojkar är mer kärleksfullare än flickor =) hihihiJag e ju ensam med mina barn konstant fast det finns 2 i bilden, Och pojken är verkligen mammas pojke finns inget tal om pappan där hahahaaNäe men pappan jobbar hejdlöst  och jag förstår han för att han vill att vi skall klara oss =) ser framemot hans semester där även pappa ledighet kommer att infinnas!MEN GUD IRRITATIONS OBJEKT PÅ HÖGNIVÅ!Pregga gumman, var stark nu för jag vet hur himla lätt det är att falla tillbaka då vi kvinnor är svaga för vissa saker som vill att en familj skall hålla ihop!När de kommer och pratar fint så faller man, vilket är svårt att motstå.Säg till han att det kanske e lika bra att ni börjar en nivå som enbart vänner, funkar inte det så försök verkligen att SKITA i han =)Ja du jag e ju v 27+1 hahaha lycklig.... tänk att den 3 aug åker jag in och får min bebis hos mig och du får allt tänka på mig den dagen LOVE LOVE På högnivå!!!!Och jag har hundra saker att inskaffa som jag inte gjort =( Säng vagn och det nya andningslarmet. Sängen får bli denna månad, andningslarmet i juli tillsammans med vagnen !!!!
    hey gumman, nu e jag hemma igen :) stoppade just i mig en isglass då lilleman sover lite väl mkt ida tycker jag, hahaha ja men eller hur, hur kan man tro att jag inte skulle klara av det pga jag får en son?? han sa-du kommer aldrig klara det utan mig, hahaha MEN med de orden så kommer jag gå långt! jo vi kvinnor har ju en tendens att ta en del bara för att hålla ihop familjen, å naiv som jag var så trodde jag verkeligen på han denna gng...eller ja jag ville ju det även om jag hade tankar i bakhuvudet...men men man lär så länge man lever.
    Vad det gäller framtiden så har jag aldrig vart så säker på den som just nu, där han INTE är inkluderad alls. visst jag skulle aldrig neka han hans son, så länge han kan uppföra sig vilket han inte gjort hittills.
    haha jag e med i v 27, nu går det undan ju =) va skönt å ha ett exakt datum för din lilla skatts födsel..ååh va skönt asså {#lang_emotions_flower}

Vad det gäller att inhandla saker så har jag med en del kvar men tar det nästa månad, hihi men har ju hunnit med det mesta redan :)
    sen e det ju så jättekul å handla till de små ...kram
    Malten skrev 2010-05-14 09:46:36 följande:
    Hej tjejer! Grattis till nya veckor! Jag gick själv in i v26 idag. Igår var det min 25:årsdag, men jag var på möhippa hela dagen så det blev inte mycket firande av mig, men det var en jättekul dag. Men idag ska jag hem till mina föräldrar över helgen och bli firad ordentligt. Min mage börjar bli hur stor som helst nu och de kläder jag ändå köpt sedan jag blev gravid börjar bli små. Den lille har varit lite väl lugn på siståne tycker jag, men imorse sparkade det på ordentligt.  
    Grattis i efterskott, japp som ngn sa-det var ett tag sen man fyllde 25 år, haha känner mid ens lastgammal...*asg*
    Lysmasken skrev 2010-05-14 10:38:35 följande:
    Pregga: Även om jag inte skriver något om din situation så tänker jag på dig. Skulle jag kommentera något om  så skulle jag typ bli avstängd el något. Hatar sådan karlar
    Tack så mkt stumpan för omtanken, det värmer ska du veta {#lang_emotions_heart}
    det är ju inget dröm scenario direkt, men jag å barnen klarar oss bra utan han..bättre faktiskt. Känner mig liiiite orolig att han ska ta prinsen sen å sticka till cuba, men detta ska jag ta upp med Fr senare.
    japp, avskyr åxå sådana avskum till svin!
    kram
  • Bubbis10

Läste om nomineringen till bästa mamman 2010 då jag nominerat en själv.
    Som tyvärr inte kom med.

Men så läste jag om Kenzie.....å hon fick min röst å tårarna rann, kolla detta tjejer....

http://www.familjeliv.se/Start/1.820178

• Bubbis10

herrejisses, det finns en här inne som kallar sig för bergatrollet!!!!!!
    Undrar just om det e mitt x syrra som kommit tillrätta med sig själv, hahahaha

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-14 17:30:54 följande:
    Vilken kvinna!!
    jaa eller hur :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 17:59:12 följande:
    måste fråga , idag fick jag världens smärta fram på smalbenet samtidigt som jag fick vadkramp, och under "krampanfallet" uppstod ett ljusblått märke där på smalbenet och nu är dte ett ömt blåmärke. kan jagha fått en liten propp? Eller vad annars kan det ha varit?
    jag var ju å kollade mig efter en liknande händelse hos min Vc som skickade upp mig direkt till sjukan, asså jag hade sådan sjuk vadkramp innan jag blev gravid å jag skrek högt...på morrn så var det en stor bula som satt i vaden å den var blå å svullen. Dom misstänkte ju propp såklart med en gng, MEN det var inte så utan min vad muskel hade brustit på mitten å läkaren sa det att du lär ju haft en rejäl kramp, å detta tar ca 2-3 månader innan det läker.

så det behöver inte vara en propp, men om du e osäker så kolla upp det. använder du stödstrumpor? jag har ju inte börjat med det än, men det blir la snart...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 18:11:27 följande:
    ok, för det är en väldigt liiten fläck lite hård dock. men det kan ju vara nån liten brstning då kanske.Inga stödstrumpor, hade det förut men glömmer att dra pådem
    mjo men min bula var med hård, men lite rörlig...en propp ska ju inte vara rörlig, men använd stöd strumpor, å kolla upp det om du e oroad...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-14 18:47:25 följande:
    carohl och knyzzel: tack för välkomnandet :)Malten: grattis i efterskott.-------------------------------------------------- --------------------Idag ringde jag och bokade tid till MVC. fick tid om 10 dagar då ska jag göra min glukosbelastning. KUL!! Not so much. Men det ska bli skönt att komma på koll det är ju ett tag sen sist. Ska bli intressant också och se hur järnvärdet ligger. Känns som om det är rättså bra iallafall.Alltså jag har ont i ljumskarna och typ låren precis däruppe där benen går ihopa. Jag har haft det så i flera dagar. Beror kanske på att jag kanske inte hunnit vila ordentligt efter min resa? Tog ändå 17 timmar från hemma därborta till hemma här i Sverige :S Men det är ju 5 dagar sen nu...
    Nu såg jag att du e hemma!!!!!!!!

VÄLKOMMEN HEM GUMMAN {#lang_emotions_flower}

kram
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-14 19:19:34 följande:
    åh tack :)hoppas du mår bättre idag. såg vad som hänt med ditt x.... jag har också fått höra samma hot, att min hals skulle bli avskuren om jag lämnade mitt x.... suckmen bra du skriver ner allt och datum osv du lär behöva detkramis
    hihi så lite å tack själv ..jo men helt seriöst så får han spy ur sig vilken skit han vill, rör mig inte i ryggen längre.

Tjejer tog nya mag kort nu för ca 10 min sen, la in en på min press å lite i mappen standard..

hihi

KRAM TILLBAX ELINNNN
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-14 20:04:33 följande:
    Bra peppning vi får här inne av varann tycker jag.Man blir starkare som person och faktiskt så bryr vi oss om varann här inne.Vi måste ju bara ha en träff innan det e dags för oss alla. SYND att vi inte bor på ett och samma ställe jhu?Jag nominerar alla här inne till fantastiska stöttande mammor =) Puss!Nu håller jag på att få mitt köksbord uppsatt från mio som stått i kartong i 3 månader!Undrar vart jag skall lägga den gammla hmmmmmmmmm
    hihi aa jag håller med :) ni e såå underbara här inne, så mkt pepp å stöd som jag fått av er,tusen tack alla....jaa klart vi ska ha en träff tycker jag, hihihi

som sagt tråkigt att vi bor så långt ifrån :(

Håller med om din nominering, vi e klart bäst:) hahahahaha

puss puss
  • Bubbis10

DU MILDE TID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

min underbara väninna madde som jag berättat om e sååp underbar. Idag va hon i stan å fick en ovanlig uppmärksamhet då folk plockade fram sina kameror å fotade henne där hon gick med sin kille å 2 av hans stora polare, sen viskades det-lady gaga....jag som aldrig sett henne gogglade nu, å fick mig en smärre chock.....

Jisses va lika dom e =)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10