Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-05-18 15:37:49 följande:
    nej det börjar bli så att man får titta lite extra heheIdag fick jag hem mina saker jag köpt till sovrummet överkast, gardiner och sån sängkappa, kommer bli så snyggt =P Hoppas maken får dit literna idag för då kan vi ställa dit sängarna ikväll! så skojigt att få pynta å pyssla sen =PNu ska jag börja med middagen, blir en köttfärsgryta gjord på rådjursfärs och massa lök, sötpotatis till det..muuums! Jag älskar sötpotatis!
    haha näe jag ser ju inte muttan alls nu, får vara försiktig med rakhyveln nu....så inte det ena å andra följer med i hyveln, *asg*  va kul å förnya lite, ska sj be mina vänner om hjälp att ändra om lite i mitt sovrum, måste få ut en stor gaderob där samt flytta på min säng mm för att fixa för lilleman :)
    min dotter har ju en stor blå tavla på vinden med bred träram i blått å motivet på är nalle puh, den e jättefin som jag ska ta ner å hänga brevid lillemans säng, sen en vägglampa ska upp ovanför mm...men som sagt, ska be madde å hennes kille å hjälpa mig då jag inte lyfter ngt nu...

Idag e en bra dag å jag e på strålande humör :)
  • Bubbis10

Lysmasken-grattis till ny vecka gumman {#lang_emotions_flower}

var har Ns mamma tagit vägen då?

• Bubbis10

tjejer tänk vad bra man kan må efter att ha fått sig ett vansinnes utbrott :) hahahahaha

mår prima idag, har ett inre lugn å harmoni. men saken e ju denna att han har betett sig som ett SVIN under hela graviditeten, inte stöttat mig på ngt vis-utan hotar mig å snitta halsen av mig.

Å det har han erkänt inför min mamma nu att han gjort! PUCKO!!!

Nu e jag mätt, å lycklig..hahah kan ju bara älska mat {#lang_emotions_heart}

• Bubbis10
    Malten skrev 2010-05-18 16:21:46 följande:
    hej tjejer! Idag har jag 100 dagar kvar. Var hos bm idag första gången sen inskrivningen. Alla värden såg normala ut.  Hb 115  Sf  26cm Vikt +9kg Hjärtslag 150 Förresten håller ju jag på att ta körkort och läste i teoriboken att man helst skulle undvika bilkörning i "långt framskriden graviditet" pga krockkudden hamnar för nära och barnet riskeras skadas vid krock. Hur tänker ni kring detta? Jag hade ju planerat att övningsköra in i det sista och helst försöka ta körkortet innan bebisen kommer, men nu vet jag inte...
    Ååhh va kul å vara hos Bm :) tror minsann min prins känner av min lycka idag, han e helt vild här nu =) wiiiiii

Vad det gäller den risken så vet du nog redan mitt svar...*asg*

Kul att dina värden såg bra ut, tänk att känslan av att gå till Bm e densamma som julafton som liten...hahaha
  • Bubbis10

Du milde tid va jag fiser illa asså.....

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-18 16:43:33 följande:
    haha jo jag är som en gasballong också, så fort jag reser mig ur sängen på morgnen så bara pyyyser det ur, hahaha
    hahahahahaha *asg* samma här å dom STINKER ILLA!

tur att man e ensam, har aldrig fisit framför mitt x å nu kan jag släppa lös dom :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-18 16:59:52 följande:
    jag och maken är inte så kinkiga så det är bara att blåsa på
    hahahahahaha va??? fiser du framför han??
    hahahahahah döör av skratt, du e ju för rolig{#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-05-18 17:12:43 följande:
    Tack pregga elinnnnn: Ja alltså jag vet att jag kommer bli koko när jag går över. Gick över 6 dagar med bägge töserna. Så himla drygt, man ställer in sig på bf dagen å så har ungen inte vett å komma ut den dagen.
    så lite {#lang_emotions_flower} hihi
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-18 17:17:55 följande:
    ja varför inte? jag har inte fattat dte där att vi kvinnor ska vara så jäkla fina inför karlarna, de anstränger sig ju sällan..Man har ju vanlig hyfs, man sitter ju inte vid matbordet och rapar och fiser,eller bland folk,  men varför skulle vi kvinnor hymla och gömma våra behov..?
    Mja asså jag menar ju inte att vi ska hymmla ,MEN jag skulle aldrig fisa eller släppa lös dom inför en man..hahahahah menar dock inte att jag e så jäkla fin för det ;)
    bara att jag skulle skämmas ihjäl...
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-18 18:21:46 följande:
    haha kanske så man ska göra!  men jag skulle nog skämmas ihjäl hahaha sambon fiser massor öppet men för mej tar de bara stopp :P
    hahahaha samma här, blir parisare i en mans sällskap om jag inte rusar in på toa å släpper lös åskan, hahahahhaha
    men nej aldrig i en mans sällskap..tycker bara det e okvinnligt å pinsamt, sen så e vi alla olika å det respekteras...haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10