Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-05-18 22:57:36 följande:
    Har för mig att den heter något annat. Råmjölken är väl den första å viktigaste mjölken för bebin
    hm, ok...tyckte dom sa det till mig på Bb med lillan innan den riktiga kom att jag hade så mkt råmjölk...hm..
    knyzzel skrev 2010-05-18 22:58:29 följande:
    Nä jag har inte läst. Kan du berätta igen så slipper jag läsa allt annat oxå:0)
    mja det e bara ca 2 sidor bak tror jag max 3....
  • Bubbis10

Knyzzel

tror de andra på tråden e ganska less på å höra mitt ältande om ett as som aldrig bättrar sig så jag tar det inte igen nu..haha dom e nog trötta som det e..:)

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-18 23:08:07 följande:
    okej... ska kolla en snabbis. Häng kvar.
    haha ok....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-18 23:18:26 följande:
    Nu har jag nog läst vad d handlade om....Fan va du e duktig jag e mycket stolt över dej, gumman. han ska bara bort/hållas på avstånd (om d så behövs)varför gapade han å skrek denna gången d puckot?
    ok, haha jaa du....han kom på ett bättre sätt att fortsätta med sitt skit utan att åka fast, tror han idioten. å jag e less på tomma löften.
    hihi tack så mkt gumman, blev tom lite stolt över mig sj...hahahaha
    han tycker att jag ska be hans syster bergatrollet om ursäckt för att jag kallat henne detta, men jag överdriver inte ens. å hon har snackat skit om mig, men det spelar ingen roll enl han.

å nu fick det vara nog med hans trams.
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-18 23:30:08 följande:
    Ett stort pucko e vad han e.hans syster ska var tacksam för att hon inte fått ett värre ökennamn än så... Jävla apa, ugguggla eller nått i den stillen
    hahaha asså saken e denna att hon bokstavligen ser ut som ett bergatroll, har tom skäggväxt!!! asså när mina vänner skrattat åt namnet bergatrollet så har jag visat bilder å dom har tystnat tvärt å sagt-oh my god, du skojjade inte, du överdriver inte ens ju.....

å det gör jag inte, sen e hon som en man i sättet, ska slåss me män på krogen för att sen ringa sina bröder å be om hjälp. MEN saken e denna att min kärlek till min son e starkare än mitt agg till hennne å hon kommer ju bli hans faster, visst kunde jag ta det steget att inte vara osams, men å säja förlåt?
    nej för när jag gör det så menar jag det annars så säjer jag inget alls.
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-18 23:37:52 följande:
    RUGG-UGGLA ska d stå. Har nationelt prov i morron så jag måste gå å lägga mig nu. Håll tummarna för mig. Kommer nog in ca denna tiden i morron, möjligen tidigare. E ju ledig från jobbet:0)
    hahahaha aa jag misstänkte att det va det ordet du menade, jag ska med sova..e helt slut.....Lycka till gumman, det kommer gå bra ska du se...skriv å berätta sen.klart jag håller tummarna för dig, hihi

Bamsekram
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-18 23:42:20 följande:
    hahahaha... hon har kanske bar ett väldigt speciellt sätt att ragga på hahahaha Jag har för mig att neandertalarna klubbade ner sina "kvinnor" första innan dem släpade hem dem i håret.. Hon kör kanske på d konceptet?!
    hahahaha där har du en poäng :) ja å skägget rakar hon såklart bort....men stubbet syns ju...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-19 07:17:59 följande:
    God morgon!ser att ni snackat råmjölk...Jag märkte igår när jag skulle sova att det var lite blankt på ena bröstet, och det var vätska! Bara genomskinligt och väldigt lite, bara så man såg att det var lite fuktigt i vårtan. Men det var ju nåt iaf! Får väl hålla lite kollpå det så man inte läcker i tid och otid
    godmorgon pinglan!

hihi jo men det e la dags nu att det börjar komma igång å jag ser det som ett gott tecken å hoppas på MKT bröstmjölk då jag vill amma länge :) med dottern så hade jag hejdlöst mkt mjölk..hihi
    den kära leken skrev 2010-05-19 09:12:04 följande:
    Godmorgon!Angående bröstmjölk så kommer det genomskinlig vätska ur mina bröst. Inte mycket alls dock utan bara så det är lite fuktigt.Angående fisar så kan jag inte heller förstå hur man kan hålla sig framför den man delar sitt liv med. Här fiser vi framför varandra. :) Blir lika förvånad varje gång jag hör om ett förhållande där man inte fiser i varandras närhet. Min lillasyrra som är beräknad till den 6 juni har legat i förvärkar i 2 dygn nu. Haft värkar var 10-20 minut och inte fått sova nått. Nu har de avtagit och hon har fått sova lite. Stackaren. Men det var tydligen lika med deras lilla treåring och då tog det flera veckor innan hon kika ut. Hoppas för lillsyrrans skull att det inte blir likadant denna gången.
    jag har inte mkt heller utan bara lite fuktigt som ni andra, än sålänge..hihi hoppas på att det ska bli som med lillan dock..
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-05-19 09:13:19 följande:
    MorrnDom andra gångerna så har jag läckt nog från v12 och ända fram till födslen. Denna gång så började jag nog för en månad sen. Så här används inlägg. Får både klar och gul vätska. Ingen fara att läcka innan bf. Bebisen får den riktiga mjölken när den föds.Ska snabb städa toan nu och dammsuga så man kan hoppa in i duschen innan man ska till bm vid 11.30Får då en tid till glucos  om någon/några veckor och en ny tid till att träffa bm. Datum till ul har jag men då är jag i v34. För mig så ska jag ha tillväxt ul i v32 och v38 ska kolla så det är ok med det datumet jag fått, tror inte att hon tänkte på det förra omgången.
    åå va mysigt att gå till Bm, man blir lika glad varje gng ju, haha skriv å berätta sen :) glucos???

vad det gäller att läcka innan så e det ju bara positivt, förhoppningsvis så får man msssa med mjölk :) här ska det ammas så länge jag kan....haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10