Vi fortsätter, Bf aug 10
Pregga! att du inte har blivit beteende vetare! :) Det är klart att det är det... SKITjobbigt. Jag är nog bara full av skit.
jag sket o sket idag med!! Nu kluckar det i magen i gen. men hur högt upp kan bebis slåss nu?? halvvägs till naveln? 5-7 cm under....? Inbland även bakåt...?
Jaha nu tänker jag igen ja.
nope, alltså det kluckar o har sig nu. Kanske är lite hicka jag känner av (L)
goooing pregga! fint du skriver så en annan havande känner tårarna närma sig! *tröstäter* fina ni är / har varit mot varann. det gillar vi. för inte ska man behöva ha ett 2 årigt förflutet för att lyssna förstå och krama varann.... det ni funnit i varandra är fint och unikt,
tack för att ni delade det här med oss!
![]()
Nu mina fina dräktiga damer, drar jag mig tillbaka. Dags att försöka komma till ro så man kommer upp imorn bitti.
Hoppas ni sover gott allesammans.
Å tack än en gång för tillgången till ett riktigt skönt gäng!!
Hörs temöra.
Puss & kram
jag ligger nerbäddad med en dator på magen, är fortf inte bättre sen förkylningen. spruckna läppar, svider som atttan. snorig o tät. usch. Men ledvärken har gett med sig.
Molvärk ska du nte oroa dig för pregg. det är heeeelt normal =)
Godmorgon:-*
ja fyyy =( Har ju en bldtr på 90/50.....
mvc o gyn akuten vet att det e så lågt. Men det är bara att ha koll på det o invänta att det höjs.
jag har med en angelsound hemma, då man inte får lyssna på hjärtljuden förrän efter rul. å det blir i vecka 21 för mig... hörde med aktivitet i vecka 12., Mysigt men jag hittade inte själva riktiga hjärtljuden utan navelsträng osv förstod jag senare (för två veckor sen när det hördes tydligt ett galopphjärta i min mage....) Jag lyssnar en gång i veckan ca. Bara för att ha någorlunda rent samvete då det finns spekulationer om att det inte skulle va bra. även fast ingen berättar något mer konkret än så . tex VAD som händer? min bm sa att det kan verka stressande för barnet. men jag har svårt att tro att en gång i veckan kommer skapa en ny arm eller missbilda något... stress hör jag ju att den inte är. med tanke på hjärtrytmen. :) Så känner jag iaf.
Kommer du bort hit nån gång pregga, kan vi lyssna på varann!
Nu undrar jag något, är det någon mer än mig som börjar känna sig mer hungrig? vecka 17 på onsd.
Kram allesammans.