Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

Fick lyssna på Bebben idag GALOPP GALOPP vilka tydliga hjärtljud =)
    happy
    Blev en thailändsk  fisk gryta idag AS GOD

• sofie och laura

Hej hej brudar!

SER ATT DET DÄR ANGEL SOUNDS HAR DISKUTERA, min Bm avrådde mig med att köpa en hon blev nästan arg =/ oj förlåt typ sa jag hahahha!

Näe här går saker och ting frammåt skall skriva kontrakt på huset nästa vecka samt besikta den!

Pregga- Du kunde inte bemöta han på bättre sätt, gud vad stark du e gumman som person=) Förlåt har inte varit inne på ett tag =(
    Än känner jag bebben som en fisk men igår sparka den lite grann!
    Så när det kicklar på insidan då ler jag som en ängel=)

På måndag har jag mitt rul och jag e bara i v 16+3 då?? tidigt eller ? puss i massor på er

• sofie och laura
    den kära leken skrev 2010-02-25 10:33:53 följande:
    Åhh ska ni köpa hus? Det har jag missat. Vad spännande. Har ni kollat på många? Lite tidigt kanske men det ska nog gå bra på RUL!
  • sofie och laura
    Familjen Mu skrev 2010-02-25 10:41:00 följande:
    Jo det var väl lite tidigt. Ska själv på RUL i vecka 19 eller 20 (ej fått tid ännu) men det blir nu i mars någon gång
    Kanske beror på kollen de vill ha på mig ;)
  • sofie och laura
    den kära leken skrev 2010-02-25 10:33:53 följande:
    Åhh ska ni köpa hus? Det har jag missat. Vad spännande. Har ni kollat på många? Lite tidigt kanske men det ska nog gå bra på RUL!
    JA DET kommer nog gå bra!
    En liten flytt till norrtälje=) hihihihi läängtar !
    Så många saker inbokade hela våren och sen njuta av sommaren tills bebisen e ute=)
  • sofie och laura
    Angel20 skrev 2010-02-25 10:43:08 följande:
    å grattis... kul me hus! =0) dom säger juh att man ska göra RUL mellan vecka 17-20 så för tidigt är d nog inte... min läkare sa att d bästa är om man gått 18 fulla veckor, just för att bebisarna växer olika och då kan man va säker på att dom nått den kurva som bör nås för att dom inre organen är på plats å man kan se avvikelser... jag vet inte om jag ska ta d på allvar, alla säger olika, och jag tror inte d e så stor skillnad på vecka 17 eller 18 fulla veckor...
    ok?

Kommer nog ev få ett till för de vill ha extra koll under denna grav=) för lileman kom ju hastigt i v28=(
    Men ska prata med dom och höra på måndag !
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-02-25 12:18:10 följande:
    Nu börjas det, tänderna ryker! för det e ngt som ni gravida ska veta att era tänder blir mkt mer sköra när man väntar smått. me lillan fick jag både hål å gu vet vad.... jag äter ändå nästan inget godis. Tog en karamell nu å tanden sprack där en gammal lagning är...suck, bara att gratulera ju....då börjas det.d..
    samma här... Mina tänder är så dåliga har fått ryka ut då vissa inte gått och räddatv=( men men vi får vänta tills ungarna e ute så man får gå till tandläkaren och bli ännu fattigare=)
  • sofie och laura

Hej tjejjer, förlåt om jag inte hört av mig men mest av min lathet?
    Min lathet skyller jag på men har BLIVIT så nojjig att mitt barn inte lever längre =(
    Har nojjat uppp mig totalt.. Tänker o tänker o tänker  Tänk om mitt barn dött!

Försöker ligga på rygg som min söta Pregga REKOMENDERADE PUFFA LITE PÅ MAGEN MEN KÄNNER BARA NGT HÅRT INGA SPARKAR ELLER FLADDER IGÅR ELLER IDAG =(
    iNGET FLADDER....
    Ska på öppna mottagningen imorgon!
    Försöker att känna efter men!

Sen har suget efter idiotiska ciggaretter kommit tillbaka jag som mådde illa av dem är mer sugnare än VAD?
    Idiot och skit
    stöd tack min älsklingar

• sofie och laura
    the jeryds skrev 2010-03-03 15:06:12 följande:
    Ja det hoppas jag med =(
    Har inte oroat mig MEN nu vad är detta spöktankar då eller ??

Märker man om ett Ma är på väg....

NÄE nu ska jag sluta tänka NEG MEN SÅ JÄVLA SVÅRT JUUUU
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-03-03 15:29:28 följande:
    Men gumman vi pratade ju igår och hade inte du varit nyss på ul? Det är klart att den lever!! Du såg ju en busunge med händerna mellan benen nyligen ju
    Vet inte vad det e som oroar mig gumman!

Det har dykt upp under natten och dagen=(
    Vill inte känna så som jag gör!
    ska tillöppna mottagningen i morgon vill känna bebis ju!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10