Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-02 20:21:05 följande:
    haha jo det e klart, enl en annan på en annan tråd så e man en latmask om man inte jobbar när man e gravid, å kämpar å står i....haha jag svarade-guu va skönt det e å ligga på soffan å bara lata mig, äta gott å bara få vara, å mer njuter jag när jag ser att det stör andra! hahahahhahanu e det ju inte riktigt så, har vart hemma fr kursen pga förskylning samt sd, ska till läkaren imon å kolla upp det......
    Haha,ja alltid retar det någon =)

Önskar faktiskt ibland att man kunde va lite "ledig" mitt i veckan..Nu är jag ju väldigt tacksam att jag sällan jobbar kväll å aldrig jobbar helg,å inte sambon heller..Så vi har tur faktiskt...
  • Malinski79

Hej tjejer!! Det va ett tag sen jag orkade skriva nåt här.. Är hemma idag för dottern är sjuk..Hon hostade inatt så jag trodde hon skulle kvävas,jätte läskigt va det! Så vi blir hemma idag å imorrn..Ganska skönt ändå måste jag säga!

Hoppas ni alla mår bra fortfarande!
    Här har jag mått lite sådär,vet inte om jag haft någon form av magsjuka..Men fått smärtor i magen som gått över efter att jag fått va på toa..

Har idag gått 16+0, men tycker det är låååångt kvar till RUL..har ju inte det förrän 31/3,känns som en evighet dit..Med dotter va jag på RUL i 17+6 å denna gången inte förrän 19+6 =( Bara hålla alla tummar,för sen ska jag slappna av å njuta!! Har inte riktigt tagit till mig detta än eftersom jag inte kollat något!!

• Malinski79
    lillabambi skrev 2010-03-11 14:50:47 följande:
    Insåg just för ett tag sen att jag går in i v 17 idag :) galet vad fort tiden går.... :D
    Det gör jag oxå!!!! =)
  • Malinski79

go middag!!

Nu har jag bokat könsUL på Sibyllekliniken i Sthlm {#lang_emotions_laughing} lääängtar såå till den 4 maj nu,men har ju iaf ett RUL innan dess..Så ska väl inte "ropa hej" innan jag sett att allt är ok..

Men om det är någon som funderar på att boka tid där så kan jag säga att det är billigt och han är TOPPEN!!! Men boka i god tid,han har ett par veckors väntetid..de kollar mellan v. 24-26!

• Malinski79

Måste bara fråga..Är det ok att äta parmesan om den inte är upphettad,hittade inget om det på livsmedelverkets hemsida??

• Malinski79

TACK lillabambi....Då ska jag beställa en maträtt med det nästa helg

• Malinski79
    carohl skrev 2010-03-15 12:37:09 följande:
    Vad dött det var här... vad gör ni tjejer?
    Jag har precis fått i dottern lunch,nu ska vi försöka sov lite middag Hon är ju hemma och hostar å snörvlar så hon behöver verkligen sova..men hon är inte lika övertygad =)
  • Malinski79

God morgon tjejer!!!

Här har vi haft en underbar helg..Massor av sol igår, restaurangbesök med sambons familj (hans lillebror fyllde 30)...Idag vräker snön ner igen *suck* men tror inte det kommer sååå mycke iaf!

Tog första bilderna på magen igår oxå  Men lyckas inte kopiera in dem här..Är det ngon mer som redan har sååå stor mage att man inte ser fötterna?!?! Är ju bara i v 17+2,undrar hur detta ska sluta...Bilderna finns i mitt galleri under graviditet 2!

• Malinski79
    elinnnnn skrev 2010-03-21 11:36:16 följande:
    Godmorgon! Åh låter verkligen helt underbar!Japp, jag ser inte heller mina fötter, märkte det nyss faktiskt. Vet inte när jag sist såg mina fötter hahaha. Foto finns i mitt galleri :)
    va skönt att det inte bara är jag då Är jätte stolt över min mage,men undrar bara var detta ska sluta Men får njuta...för detta är troligtvis sista gången =(
  • Malinski79

Go kväll mina damer!!!

Om exakt en vecka så vet jag hur min lilla i magen mår...Känns väldigt pirrigt måste jag säga,eftersom jag verkligen inte har en aning om hur allt står till...

Hoppas allt går bra för er som har Rul imorrn oxå,själv har jag 6 lååååånga dagar kvar då =(

Måste få beklaga mig lite här bara...När jag stekte hamburgare här idag så tappade jag två hamburgare rätt ner i stekpannan så det stänkte upp massa skit från pannan som rann över min handled och....Helvetes jävla skit sååååå ont det gjorde!!!!!! Satt i 1,5 tim med kyla på det för så fort jag tog bort det så sved å värkte det nå så fruktansvärt =( Sitter å tycker synd om mig själv

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10