Vi fortsätter, Bf aug 10
Med sessan kunde ja bara amma delvis 1 vecka, men hon fick inte i sig tillräckligt. Tror dock att det berodde på att jag fick Petidin under förlossningen, den kan verkligen påverka amningen negativt så tänk på det jejer!
Aaah blir galen...
Vägrar vänta till den 23 aug för ännu en hinnsvepning...Då har jag ju redan "gått över tiden"
Lite svårt att göra en svepning på sig själv ju...tappen sitter så långt upp ju hehe!
Vet att många kanske kommer att reagera nu men det är faktsikt en väldigt liten infektionsrisk, bara man är noga med hygienen!
Ska iaf ta ett snack med henne för jag gick ju upp med de andra barnen mellan 25-35 kg på slutet pang bom...Och nu väger jag massor också. Man kan ju inte få mer än ett nej tyvärr.
men som sagt det är ju inte idag jag ska ha hinnsvepning utan i slutet av mån då e det ju bara 1 v kvar!
och så hoppas jag på att du får din hinnsvepning! Fast kom ihåg det att en sådan fungerar 50/50.Be din kille göra en på dig och nej det är INTE farligt osv. Det är mera farligare att ha en snorre där inne.
Sålänge du har kortklipta naglar,nytvättade händer och kanske har handgele på dig eller plasthandskar så är risken minimal.
och kan nog tänka mig att hon är bättre på det ja
och kan nog tänka mig att hon är bättre på det ja