Vi fortsätter, Bf aug 10
Tackar !!!
Tackar !!!

Här åskar det för fullt. Ser ut som att vi kommer ha tur med vädret till helgen när vi åker till kolmården.
Jag hoppas att mina hugg inte kommer i helgen för då vete fan vad jag ska göra.
Ska nu försöka få min ena dotter att somna, den äldsta ska helst inte sova men när hon håller på å är jävlig så vill jag få henne till att sova så man kan få gjort lite här hemma.
. Troligtvis inte om jag känner mig själv
Morrn
Här har vi
äntligen. Ska springa ner i tvättstugan och starta en maskin så man har lite rena kläder med sig på lördag.
Tråkig stämning det har blivit här inne. Bara för att jag inte skriver " typ å så synd om dig" så betyder det inte att jag bryr mig.
Det ena för min egen del har varit orolig för är mina hugg som ingen tycks förstå varför. Tycker att jag kan säga att jag har en hel del erfarenheter då detta är min 3:je graviditet.
Men men jag stannar kvar här ändå.
Grattis till alla som byter vecka idag, om det är någon.
Jag kör fortfarande och kommer köra så länge som det går. Men när värkarna kommer så är det maken som får köra.
Som sagt jag är ju arbetssökande och enligt ams så ska jag ju söka "mina jobb" dvs yrkesförare tex köra lastbil upp till 25,25m men min handläggare har förstått att jag inte kan dra tunga pallar ens få plats bakom ratten med en mage i vädret. Om jag ska köra ett stort ekipage för då vill jag ha kontroll över fordonet.
Bm besök imorrn, då kommer hon väl känna hur bebisen ligger.
Du ger endast ersättning?
Märker du på skriket att han är hungrig när han har vaknat eller gör du bara ersättning då han har vaknat och ger honom fast att han inte verkar hungrig?