Vi fortsätter, Bf aug 10
Nej nu ska jag gå en runda i det underbara vädret och så ska jag köpa en glass!
Nej nu ska jag gå en runda i det underbara vädret och så ska jag köpa en glass!
ja det är riktigt gott. Annars äter jag aldrig glass. bara typ till paj eller jordgubbar men under gravven har jag varit sugen flera gånger. :)
pregga: Tror jag lägger ner med att försöka förklara vad jag menar med det där med könet.
Jag fick ett utbrott på vår hund igår. Låg på golvet och skulle göra nån slags gravidyoga, superskönt. Men när jag reste mig var jag täckt i hundhår. Skrek och gorma om att jag skulle slänga ner hundskrället i källaren tills hon hårat klart. Mannen kollade med stora ledsna ögon på mig. Men hon är ju en familjemedlem och jag älskar henne. Vi kan inte bara slänga ner henne i källaren. Haha nä det blir till att dammsuga lite oftare bara :)
det blev en tiptop haha. Har väl aldrig i mitt liv ätit en tiptop innan. Haha. Men det var riktigt fint vill jag säga.
Å nu får man snart åka hem med gött ska det bli.
Vad roligt med ett nystädat hem och en ny fin spis!
Ja smoothie svänger jag ihop ibland på kvällarna. Supergott. Har hela frysen full av bär fortfarande. Plockade massor i somras. Jobbar hårt på att äta upp dem nu :)
Visst börjar orken komma tillbaka!
Hemma blir det tydligen lax. Vet inte hur kärleken tänkt tilllaga den men vanligtvis blir den stek med massa citronpepper och så potatis till och nån slags sås oftast på creme frachie och så morötter till. Kan också bli potatismos om han orkar göra det haha. Jag har sån lyx att maten står på bordet varje dag när jag kommer hem :)
Hoppas du hittar nåt gott. Själv har jag dille på fisk och kan äta hur mycket som helst om det inte vore så förbaskat dyrt.
Ja det är guld värt att få mat när man kommer hem. Men sen brukar jag få plocka undan. Hade jag varit hemma först hade det väl sett tvärtom ut antar jag.
Vad skönt att det känns så bra! Och vad skönt att du förstår vad jag menar! Jag vart lite fundersam där ett tag om jag hade helt konstiga tankar men då finns det fler som funderar som jag. Vi har redan valt namn. Det är ju så mycket större skillnader mellan männsikor än mellan könen!
Åhh nu ska jag snart åka hem. Fick huvudvärk nu igen. Hade hela dan igår och hela natten. Sen gick det över lite under dagen men nu är det tillbkaa igen. Bläää
Skynda dig med frukosten nu! Inte må illa :)
Jag börjar också bli mer säker på att det är trollet jag känner. I morse var det verkligen som en liten fisk som sprattlade till där inne. :)