Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

såg nu att jag gått in i trimester 3 !!!!!!!!!!!!!!!
    wooohooooooo

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-19 21:47:39 följande:
    Hej vännen!Jag hoppas att allt e verkligen bra med dig?Här e det lugnt?Vet du vad det bästa är att ni båda två får ett avslut om vad ni verkligen vill, för då kommer dina förvirrande känslor att försvinna?Ni måste kunna prata ut på det mest tänk bara sätt så att miljö tid och allt passar er 2.Han är en ashole men trots aset kommer han att bli pappa till ert barn (försvarar han inte)Men för att du ska kunna må bra gumman i din  grav och under din förlossning och efter så måste du ni vet hur allt kommer bli intill förlossningen eller hur?Skall han finnas där som stöd, kommer jag känna mig trygg med han på förlossningen, kommer alla känslor välla ut på han under själva värk arbetet.Förtjänar aset ens och vara med (förlåt)Men ni måste reda ut ett och annat innan så inte helvetet brakar löst när prinsen e ute?Tänk om han inte låter dig vara, trakaserar eller liknande?Orolig att han kanske gör dig mer ledsen nu =(Puss
    hey gumman, tusen tack för dina ord.....du är en pärla {#lang_emotions_heart} alltid så mjuk å fin, en varm å omtänksam person..tack {#lang_emotions_flower}
    ja asså just nu så vet jag ju inte, mer än att han är en stor skit,svinpäls å ja allt tänkbart!! jag ångrar ju aldrig min son å inte ens att han e far till det, för hur konstigt det än låter så vill jag inte ha barn med ngn annan heller....

pratade med familjerätten idag som stöttar mig till 100% i mina beslut. jo jag vill må bra nu resten av graviditeten, jag har mått bra tills han kom å rörde upp en massa känslor IGEN! vet inte om jag ens vill ha med han på fölossningen samtidihgt som jag inte vill ta den största händelsen i hans liv ifrån han....ååhh typiskt. han är ett as så ös skit över ha, det e heeelt ok, hahaha
    mer ledsen vette tusan om han kan göra mig nu om jag ska vara ärlig, jag har nog aldrig vart så besviken på ngn i mitt liv..inga mer tårar nu..

vet bara inte hur jag ställer mig till allt, ska han vara med på förlossningen, vill jag ens det? men men det e ju ett litet tag kvar....tusen tack för att du finna, puss
  • Bubbis10

Nu blir det glass Ben & jerrys Cookie Dough...hihi mums..

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-19 22:11:24 följande:
    Ja det lilla Taget kommer gå så fort nu och du behöver klarhet!Självklart ångrar du inte din älskade prins som man bara längtar efter Längtar efter era lika mycket som efter min jueeee hihihihiNäe jag förstår din situation till hundra, den älskvärda minnet då barnet kommer till världen är den mest underbaraste dagen i ens liv, och skall han vara delaktig i denna dag ?Jag tycker att du skall ha en person som du känner dig tryggast med, den som du litar på och ingen annan thats it!Den dagen tänker du på dig själv och lilleman som skall titta ut!Ta pratstunden med ditt ex få både ett slut på allt när du har mer ork!Annars hur e det?JAG har kliat sönder mina ben så jag har äckliga sår över allt,Hämtade ut sonens alla allergi mediciner och vart 700 kr fattigare men VÄRT =)Sen handlade jag massvis med frukter på torget så nu svulla jag honungsmelon
    jo jag behöver kjlarhet gumman, helt rätt...men jag tror aldrig att jag kjan få det med honom..jisses han e 41 år å beter sig såhär....jo jag älskar mkin lille prins så oerhört mkt redan, å längtan e oerhörd.som jag ska pussa å gosa med han..hahaha
    om han ska vara delaktig? ja det vette tusan, som jag känner nu-NEJ! men om 3 månader....inte en aning. men det går inte å prata med han, han e helt låst å har ett tunnelseende som går-my way or the high way. hans principer går före allt!!!

annars gumman så e allt bara toppen, å nu blev jag riktigt sugen på frukt när du sa det...hahaha har du pollen allergi? eller pojken? 700 kr? jisses det va dyrt...hua men såklart ett måste, vad gör man.
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-19 22:39:21 följande:
    41 trodde att han var yngre än dig med sitt beteende??HERREJISSES AMANDA HAHAHAHAHHHAHAHAAVet du vad du har redan rett ut allt med dig sj det e det enda som räknas!Blev så chockad nu när du sa 41 trodde han var runt 25-30 LOVAR .Äh vi finns här älskling till hundra LOVE!Ja min lille älskling har fått någon sorts allergi lider med han så otroligt är det inte astman så e det alltid ngt annat.Leo och jag skall träffa alla ortoped läkar imorgon vid 11.00 Känns alltid som om man skall på uppvisning med sitt barn men SUCK ... Så kommer vi få en ny bedömmning hur det ska till vga angående spaciteten i benen då han är stel som halar upp motoriken !Mend et skall gå bra !!!Sen e det Bm kl 4.Förresten Läckte bröstmjölk inatt =)
    hahahhaha jaa han e 41 år puckot!!! jo du har såå rätt gumman, känns redan bättre här...hihi tack så mkt för dina kloka ord :)

oj, va jobbigt ang din son...vad e det för allergi då?
    min dotter har ju åxå gått på utredning sen hon var ca 3-6 månader gammal å fortfarande ibalnd å nu e hon 11 år. Hon har atopisk eksem, vilket blir så mkt bättre nu på sommaren med sol å bad..
    e det pollen han reagerar på nu? nu e jag inte med ortoped för?? stel? åh va mys med Bm, en annan får vänta fint tills den 3dje juni, sen blir det på min födelsedag den 22 dre juni:) bästa presenten ju, haha
    bröstmjölk e ett bra tecken =)
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-05-20 07:28:44 följande:
    Jaaaaaaaaaa vi älskar Torsdagar, jag byter med idag V 28 :) wiiii

Grattis till ny vecka gumman :)
  • Bubbis10

Vaknade av mardrömmar nu tidigt imorse innan klockan ringde...hua....inte trevligt alls..

• Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-05-20 07:53:23 följande:
    Grattis pregga och tetta till ny vecka.Kanske skulle leta fram ett par byxor som man kan ha nu i denna värmen. Linne har man på sig
    Tack så mkt gumman :)
    Nu växer det nog på rejält för de sista nätterna har jag haft ont av ligamenten igen när jag råkar sträcka på mig i sömnen eller hostar, ajaj
    sen vadkramperna har tilltagit....men men jag e lycklig :) hm..behöver nog åxå sätta upp en tvättid...
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-05-20 08:10:37 följande:
    Hade vadkramp i ena benet inatt/morse och varm som en gris.Fick hugg i sidan igår kväll igen innan jag skulle åka. Frågade bm när jag var där men hon kunde inte säga vad det var. Konstigt.Den äldsta tösen dagis kompis mamma skickar precis sms och undra om barnen kunde leka nu... Varför kan man inte höra av sig dagen innan el nått. Likadant maken har ett företag. I söndags skickade hon sms och frågade vad vi har för material och vad det kostar och det har hon frågat innan.Men varför skickar hon det till mig? Tror hon att hon ska få det billigare el vad. Hon har även frågat mig om vi inte har mark vi kan sälja till dom. Va den marken behöver vi.
    japp, kramperna tilltar i vaderna...men men..de huggen du pratar om e nog ligamenten, jag får ju så när jag vänder mig om eller sträcker mig...det känns som ett hugg eller att magen låser sig,

öh e dom snåla eller?
    tetta skrev 2010-05-20 08:50:50 följande:
    Grattis du med Pregga!! Ska ta på mig ett linne och mina sköna foppa toffler och gå ut. Här inne är  det kvavt. Ute med. 18 grader! Fingrarna börjar att svullna upp. Vägde mej igår hela 3 kg har jag gått upp!  
    Tack så mkt :)
    såå skönt att värmen kommer nu, hihi 3 kg, oj ja det va inte mkt...en annan har lassat på med hela 13 kg :)
    den kära leken skrev 2010-05-20 08:58:45 följande:
    3 kg? Det var inte mycket. Ny vecka här med :) Nu rullar det på minsann!
    Grattis till ny vecka gumman..hihi
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-20 09:21:47 följande:
    God morgon på er!! Underbar dag, lite mulet här men varmt!Pregga; Hoppas du får reda ut dina känslor, och känna dig trygg inför förlossning och sen livet efter. Jag har svårt att tro att du kommer känna dig trygg med exet i ditt liv...Ang vikt, ja jag har gått upp 10,5 sen inskrivningen iaf. men det får gå, får försöka kämpa bort dem sen..på nåt vis hehe.I natt svettades jag som en tok, hade t.o.m fönstret öppet hela natten, men det hjälptes inte.. Vadkramp får jag hela tiden, så eg är ju inte detta nåt nytt men det är nog lite mer frekvent nu hehe. som tur är behöver jag bara vinkla foten och somna om =P
    Godmorgon Gumman!
    jo varmt å skönt e det, hoppas solen skiner på snart...Tack så mkt för omtanken söta du, mja asså du har helt rätt det blir nog tryggare för oss UTAN honom...
    jag sa ju åt han att jag vill ha ett lungt å harmoniskt liv UTAN polisen på dörre, tel eller på span utanför...

vad det gäller din vikt så tappar du väldigt mkt redan vid förlossningen.
    vad det gäller vad kramp, så har mitt åxå ökat mer å mer...samma här, vinklar bara foten med så släpper det..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10