den kära leken skrev 2010-05-20 10:35:35 följande:
Usch otohet är inte roligt. Fast jag är inte det minsta svartsjuk. Inte i det förhållande jag är nu iaf. Skulle nog ha större problem med ifall mannen undanhöll saker för mig och inte paratade med mig om hur han känner än om han hade sex med nån. Men så är jag ganska så öppen vad gäller sånt. Men det är själva ljugandet jag inte klarar av.
nej, det e ju det som e det största sveket i sig-lögnerna å sen att sin egen man ger det finaste man delar till ngn annan. men som sagt, DET har jag aldrig varit med om. vad jag vet, som e kännt här inne så har jag ett sjuhelsikes temprament, mitt x nu...jag har tagit mkt skit fr han..å han är fullt medveten om att den dagen han stoppar snoppen i ngn annan är den dagen då jag aldrig skulle titta åt hans håll igen, vi slogs en gng rejält asså för snart 3 år sen...det gick riktigt vilt till , han e stor å jag har tävlat i kampsport. sängen brakade , det var blod här på golvet,soffbordet var omkullvält mm..ja ni kan ju själva föreställa er. Han åkte ner å polisanmälde MIG! så det var ju bara att göra en motanmälan, det var enda gng vi slogs får jag tillägga för det blev bra pinsamt sen när vi skulle fortsätta ihop å fick ta tillbax våra anmälningar.
han e stor mitt x. men men...han frågade mig en gng, hur kommer det sig att du stannat kvar med mig?
jag svarade-därför att jag älskar dig för dina bra sidor,å jag e inte det minsta rädd för dig.
Den dagen som du kränker mig så illa att du pippar ngn annan-då däremot så har du mist mig för all framtid. å det VET han att jag skulle stå fast vid.
sen spelar inte ngt annat ngn roll.