Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-05-20 10:46:50 följande:
    Du har så rätt! Mitt ex var en sån som inte ens kune svara ärligt på vad han ätit till lunch. Min man jaghar nu är superärlig och vi pratar helt öppet om allt och det gör ju att man blir lugn  själen.
    Woe ja då var han uppenbart inte att lita på! mitt x lovar ju allt, men håller nada. MEN den biten e jag 110% säker på.
    Lysmasken skrev 2010-05-20 10:52:15 följande:
    Pregga: ja man börjar undra om dom är snåla... Men alltså seriöst tror dom att jag och maken har lust att sitta och prata jobb på helgerna. Hans pappa stänger av sin mobil på helgerna. Dom försöker laga saker på helgen och sen har man ju eget att göra hemma.Jag skulle ju inte riktigt ringa till henne på helgen och be henne fixa mina naglar, men du jag får det för halva priset va...Jag vill inte förmedla mellan maken och andra personer som man känner ang material. Då får dom hellre numret som dom kan ringa ist.
    ja jisses, asså tycker ni ska stänga era tel på helgen med, palla med snyltare.hahaha du kanske skulle ringa henne å säja exakt så-du fixar la mina naglar till helgen, å kompis pris å allt, hahaha
    den kära leken skrev 2010-05-20 10:54:36 följande:
    Med mitt ex så var jag som galen. Litade inte en sekund på honom. Kunde knappt tolerera att han pratade med en annan kvinna. Nu har jag inga problem med att min man åker på semester med sin kompis (som är kvinna) över helgen. Det är så otroligt skönt att kunna känna så. Jag vet att om det är nåt som inte fungerar mellan oss så pratar vi om det.
    Det va inte dåligt, skulle jag ALDRIG tolerera att min man åkte iväg så med en kvinna, även om det bara e vänner. nej nej det e föör mkt enl mig, men å andra sidan så fick jag inte ens ha tele kontakt med min kill kompis heller så..
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-05-20 11:06:12 följande:
    Ja snyltare fy fasiken.Ett par kompisar till oss fick faktiskt lite rabatt, sen hade dom ett par kompisar som vi känner lite. Par nr2 trodde att par nr1 fick material gratis och förväntade sig att dom oxå skulle få det. Vissa är ju inte kloka.
    hahaha jaa du gumman, gratis e gott har jag hört ;)
    som sagt, inte kloka å lite fräcka.
    den kära leken skrev 2010-05-20 11:11:16 följande:
    Pregga: Haha med mitt ex så hade jag haft problem med att han åkte iväg med en killkompis :) Men nu känns det som helt naturligt. Haha. Kan inte förklara det. Vet att det finns en del som tycker vi har lite konstigt förhållande men vi mår kanonbra båda två. Inte jämt, vi bråkar ju ibland med men vi löser ju det :)
    haha, mm..alla e vi olika..å sen bråkar alla par ibland annars så e det ngt fel, det viktigaste e att man löser det :)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-05-20 14:42:29 följande:
    Hej på er och grattis till nya veckor! Här är värsta sommarvärmen idag men jag är inne och bakar 4 banankladdkakor inför min fest på lördag. Har varit och handlat en massa mat med inför festen, det kommer visst runt 35 pers hit, mer än jag räknat med.    Ang. vikt inför inskrivningen så hade jag inskrivning i v8 och gick inte upp nåt förrän v14 typ (när illamåendet började släppa). Så alla mina 9kg har jag lagt på mig nu under andra trimestern! När börjar tredje trimestern förresten? 
    Tack så mkt :) tredje trimestern måste börja i slutet av V 27 eller förtsa dan i 28, jag såg att jag gått in i den å bytte till V 28 idag :) bara 90 dagar kvar ju :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-20 16:59:02 följande:
    Hello brudar!Jag har videobloggat och där kan ni se min bamsemage om ni vill  Haha jag tycker att den är bamsestor men jag tror att den är ganska normal mer eller mindre.carropetit.blogg.se
    haha gumman som du vet så svarar jag inte på dina inlägg här inne på Fl längra då vi BOR I TEL med varandra, hahaha men jag ska kika =)

har haft en del Sd idag....men men det hör ju till =)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-20 16:59:02 följande:
    Hello brudar!Jag har videobloggat och där kan ni se min bamsemage om ni vill  Haha jag tycker att den är bamsestor men jag tror att den är ganska normal mer eller mindre.carropetit.blogg.se
    ÅÅhh haha du e ju bara för söt asså....like you alots {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-20 17:06:54 följande:
    Jo jag vet gumms ingen fara Ja sammandragningarna hör till nu när man är så långt gången, så länge de inte gör ont så....Om du kan så ring mig jag har nå att berätta för dig!
    haha ringer med en gng :) nej dom gör inte ont, men e dock mkt mer påtagliga än innan, jag får ju stanna upp när jag e ute å går eller sätta mig på en bänk..:)
  • Bubbis10

nu doftar det ljuvligt här hemma, har lagat egna köttfärsbiffar med lök i, gräddsås med potatis...å lingonsylt..ska bli MUMS! haha

• Bubbis10

hahahahaha jag körde en gammal nostalgi tripp här med låten

">

min dotter kommer ut å utbrister, men uch..som porr ju....hm, ska ta å fråga henne strax vad hon vet om det?!

• Bubbis10
    augustibarn10 skrev 2010-05-20 18:48:51 följande:
    Hur svårt kan det va att göra våfflor egentligen?! Jag skulle inte ens göra smeten själv utan skulle bara tillsätta vatten och smör, men inte ens det kunde jag göra rätt. Lite smått irriterad nu. Maken fick köra ner till affären och köpa nytt :)
    hahaha hm...låter *host* komplicerat....hahaha
  • Bubbis10

döör av skratt, frågade dottern vad porr var för ngt? då hon nämnde det om videon jag lyssnade på.....hon svarade att en kille på fritids skulle kolla på en sida å hamnade fel..å där var det SNUSKIGA BILDER!
    hahahahaaha

sen kommer hon med sin faktabok om kaniner å läste högt nu, att en långhårig kanin kan bli allvarligt sjuk av syfilis....mamma vad e det?

hahahahahahahaha

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10