Vi fortsätter, Bf aug 10
SweetLilly skrev 2010-05-20 10:46:50 följande:
Du har så rätt! Mitt ex var en sån som inte ens kune svara ärligt på vad han ätit till lunch. Min man jaghar nu är superärlig och vi pratar helt öppet om allt och det gör ju att man blir lugn själen.Lysmasken skrev 2010-05-20 10:52:15 följande:
Pregga: ja man börjar undra om dom är snåla... Men alltså seriöst tror dom att jag och maken har lust att sitta och prata jobb på helgerna. Hans pappa stänger av sin mobil på helgerna. Dom försöker laga saker på helgen och sen har man ju eget att göra hemma.Jag skulle ju inte riktigt ringa till henne på helgen och be henne fixa mina naglar, men du jag får det för halva priset va...Jag vill inte förmedla mellan maken och andra personer som man känner ang material. Då får dom hellre numret som dom kan ringa ist.den kära leken skrev 2010-05-20 10:54:36 följande:
Med mitt ex så var jag som galen. Litade inte en sekund på honom. Kunde knappt tolerera att han pratade med en annan kvinna. Nu har jag inga problem med att min man åker på semester med sin kompis (som är kvinna) över helgen. Det är så otroligt skönt att kunna känna så. Jag vet att om det är nåt som inte fungerar mellan oss så pratar vi om det.