Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

puchelina88 skrev 2010-05-20 19:33:23 följande:
    hejsan tjejer hoppas ni mår bra! jag och sambon va ute på en promenad nyss skönt att röra på sig;) snart ska jag börja packa in i husvagnen i morrn ska vi åka med den ska bli skönt!
    åh det låter ju riktigt trevligt :)
    jag har dock liite svårt å röra på mig just nu..börjar känna mig tung, å fötterna svullnar....kanske dags för stöd strumpor...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-20 20:43:46 följande:
    Hej hej!Nu är man hemma igen efter en kväll med Michelles klass och grillning och brännbolls spel, det var mycket trevligt!Jag fick vara domare, föräldrarna vann men det var jämt...Det var som sagt mycket trevligt och gott hahaha och vi drack Portello MUMS va gott det är!Nu blir det att bara umgås med min karl vilket var jättelänge sen nu känns det som.
    jag ÄLSKAR portello...gottegris carro....haha
    det e en kille som kontaktade mig via en annan tråd här på Fl, å han har nu skrivit intensivt i 2 dagar..nu skrev han att han tror att Sd kommer komma med i riksdagen
    å att det skulle vara bra..öh say what??!!
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-20 21:30:27 följande:
    Haha jag diskuterar inte politik med folk... Man har helt enkelt olika åsikter. Under vårat tak tex alltså jag och min sambo kommer aldrig nånsin att rösta lika.... vi tycker inte lika för fem öre, men men jag älskar honom för det
    mja jag ska nog inte heller göra det,

nu har jag umgåtts med madde idag, å nu när jag ringer så säjer hon att-jag e nog sjuk!!!!!!!!!!!!!
    men va fint då, har ont i halsen men inga vita prickar.
    vi var ju mestadels ute i det fina vädret idag, men ska jag oroa mig för å bli smittad med ngt nu?!

SKIT ASSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-05-20 21:33:32 följande:
    mja jag ska nog inte heller göra det,nu har jag umgåtts med madde idag, å nu när jag ringer så säjer hon att-jag e nog sjuk!!!!!!!!!!!!!men va fint då, har ont i halsen men inga vita prickar.vi var ju mestadels ute i det fina vädret idag, men ska jag oroa mig för å bli smittad med ngt nu?!SKIT ASSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!
    en stund var vi ju inne typ 1 timme...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-20 22:08:31 följande:
    här har det varit strömavbrott och världens åskväder i ett par timmar! Katterna gömde sig under sängen haha.
    hahah sicka fegisar :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-20 22:19:58 följande:
    ja de gillar inte alls när det åskar.Nej nu måste dte bli natt här, sov gött tjejer!
    haha jag kan tycka att det e mysigt när man sitter inne i värmen å regnet piskar emot rutan å det smäller...hihi
    natti natt sov så gött..
  • Bubbis10

Nu har jag hinkar godmorgon jouce apelsin med extra folsyra samt järn....

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-21 06:44:21 följande:
    ja jo det är mysigt när det mullrar, men inte så skoj om det slår ner, vet dem som både fått eldsvådor och trasiga tvapparater, så det är inte kul då..Själv så har jag vart med om att det lagit ner, kanske inte direkt i huset men nånstans brevid för rutorna i huset höll på att gå, det small så det rang i öronen efteråt, fy fan, då blev jag rädd... då var jag som katterna och ville ligga under sängen haha
    Oj, ja vem hade inte viljat ligga under sängen då...fy va otrevligt :(
    Nallepuhmamma skrev 2010-05-21 06:51:11 följande:
    Hej tjejer!Måste ju höra hur det är med er???Hoppas allt e bra med er och de små kulorna =)
    Hej tjejen=) längesen nu ju, hoppas allt e bra..haha små bulor?? nu har du allt missat ngt ;)
    Lysmasken skrev 2010-05-21 07:20:03 följande:
    MorrnFår till och från mina hugg i sidan. Gillar inte alls det. Nu för en liten stund sen började maken undra hur jag ska klara fl då min kondis inte är på toppen. Äh sa jag, det fixar jag. Får börja ut och små gå i lugn takt.Nu är det frukost som gäller, sen ner i tvättstugan och sen får man väl ut och gå med 2 barn och 2 hundar. Det blir ju skoj.Åskan kom aldrig hit igår men däremot så har det regnat inatt som vi inte har märkt.Tänkte överraska min make idag med att åka iväg och handla samt köpa en gasolgrill till honom. Den andra hade rostat sönder. Märkte vi för några veckor sedan.Idag har man 80 dagar kvar
    Gumman, din kondis har inget med förlossningen att göra , hihi det kommer gå så bra ändå ska du se...va gullig du e som vill överrasska din man, hihi ...

hoppas ni andra har sovit gott, jag har sovit USELT typ nada....suck..hoppas det vänder snart..
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-05-21 07:35:16 följande:
    Här e det bra dock konstant trött Igår hade man typ som värk/sd halva dagen men antar det kan vara vanligt?
    Får åxå allt oftare å tätare sd men som sagt, det e fullt normalt :)
  • Bubbis10

När man kommit så långt i graviditeten som vi nu gjort så är Sd mkt,mkt vanligt. Livmoderns sätt att träna inför förlossning, såvida dom inte gör ont som sweetlily skriver, men med ont så ska det kännas ordentligt å även i ryggen.
    då ska man kolla upp så att inte livmodertappen blir påverkad.
    i överigt så e det fullt normalt.
    när jag var å handlade igår så fick jag stanna flera gng å även sätta mig ner på bänkar å vänta lite....fick flera täta sd, å dom kändes ju lite men det gör dom ju...magen blir STENHÅRD, men sålänge dom släpper inom 10-30 sek så e det ingen fara..å dom ska ju inte göra ont, även om det e en smula obehagligt..

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10