SweetLilly skrev 2010-05-21 06:44:21 följande:
ja jo det är mysigt när det mullrar, men inte så skoj om det slår ner, vet dem som både fått eldsvådor och trasiga tvapparater, så det är inte kul då..Själv så har jag vart med om att det lagit ner, kanske inte direkt i huset men nånstans brevid för rutorna i huset höll på att gå, det small så det rang i öronen efteråt, fy fan, då blev jag rädd... då var jag som katterna och ville ligga under sängen haha
Oj, ja vem hade inte viljat ligga under sängen då...fy va otrevligt :(
Nallepuhmamma skrev 2010-05-21 06:51:11 följande:
Hej tjejer!Måste ju höra hur det är med er???Hoppas allt e bra med er och de små kulorna =)
Hej tjejen=) längesen nu ju, hoppas allt e bra..haha små bulor?? nu har du allt missat ngt ;)
Lysmasken skrev 2010-05-21 07:20:03 följande:
MorrnFår till och från mina hugg i sidan. Gillar inte alls det. Nu för en liten stund sen började maken undra hur jag ska klara fl då min kondis inte är på toppen. Äh sa jag, det fixar jag. Får börja ut och små gå i lugn
takt.Nu är det frukost som gäller, sen ner i tvättstugan och sen får man väl ut och gå med 2 barn och 2 hundar. Det blir ju skoj.Åskan kom aldrig hit igår men däremot så har det regnat inatt som vi inte har märkt.Tänkte överraska min make idag med att åka iväg och handla samt köpa en gasolgrill till honom. Den andra hade rostat sönder. Märkte vi för några veckor sedan.Idag har man 80 dagar kvar
Gumman, din kondis har inget med förlossningen att göra , hihi det kommer gå så bra ändå ska du se...va gullig du e som vill överrasska din man, hihi ...
hoppas ni andra har sovit gott, jag har sovit USELT typ nada....suck..hoppas det vänder snart..