Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-05-21 23:11:35 följande:
    Nä men, vad har du nu skrevit?!
    asså jag blev förbannad, det e en tjej som blivit kraftigt misshandlad av sin kille å nu upptäckt att hon är gravid, lämnar han å vill behålla barnet å då skriver ett riktigt pucko att, klandra inte pappan sen-DU gjorde valet att behålla å du är egoist mm..
    blev fly förbannad.
    har man suttit i en liknande situation själv så skulle man aldrig säja så, men ska det krävas det för att känna lite empati för andra?! GRRR
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-21 23:19:16 följande:
    hahahahaha vilket as alltså! Å VAD SKREV VÅR PREGGA DÅ MÅN TRO?
    hahaha att det typ var en sjuk pers som pratar utifrån idioti å saknar helt empati för andra mm...hahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-21 23:27:47 följande:
    Okej... men jag tror ju inte att du blir avstängd bara för d?Hur e d annars?Själv så har man haft 3 prov denna veckan... E helt slut i huvudet. Jobbar på som vanligt. Lill-prinsen sparkar så att d gör ONT. Dygnet runt e han igång. Antingen så sover han aldrig eller så sparkar han i sömnen oxå. Har bara 74 dagar kvar nu. Helt sjukt ju!
    mja jag skrev ju -du kan ju inte vara frisk i huvudet med....hahahaha
    å det e påhopp enl Fl,s regler.

mjo jag mår bra, har sovit uselt det sista så jag somnade förut å sov flera timmar, vaknade nu på kvällen igen..3 prov?? hua va hemskt..urk..
    haha så din prins e heeelt vild :) min har varit såå lugn de sista 3 dagarna att jag började bli lite orolig, men jag känner ju han varje dag men på ett annorlunda sätt bara, det e inte de där rejäla knuffarna längre utan med drag...typ..eller hur ska jag förklara som om han knör....
    74 dagar, wow..helt fantastiskt ju, hihi jaa det närmar sig å nu e man inne i trimester, wooohooo
    tänk när vi började här inne å var i v 7 typ..hahaha
    såå kul å följas åt, ska bli spännande å se vem som föder först.
    jag sa det till Carohl idag, undrar om man tänker på att skriva här inne då-nu åker jag in till BB det e dags..hahahaha jag ska försöka det iallafall :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-21 23:42:10 följande:
    D tror jag säkert att du kommer att göra. Vi får säkert följa med in på din förlossning oxå via din bärbara hahahaha Dragen eller att han typ trycker/sträcker på sig känner jag igen. Han gör så speciellt när jag kör bil eller sitter på familjeliv å e d så att man inte ändrar ställning så kommer sparkarna å då tar d inte lång tid förens man e helt öm snett ovanför naveln typ. Idag fick han in en sådan fullträff så att hela jag hoppade till reflexmässigt. D var inte alls skönt. Nästan lite läskigt
    hahahaha risken finns ju för det asså....att ni får vara med på förlossningen åxå..*asg*
    jo men exakt, han trycker sig å sträcker la ut sig typ...å ngn liten knuff men inte alls som innan, antar attd et börjar bli trångt..samma här, när jag sitter å skriver här...eller nåde mig om jag lägger mig på sidan nu, då..jisses..då kan jag få en rejäl spark,knuff rakt ner i madrassen tills jag flyttar på mig, vilket jag såklart gör..hahaha
    han kör med mig redan,denna grav var såå annorlunda än min första så det känns lite som att det e första gng igen..hm...

hon natalia har öppnat en ny tråd om x, hahahahhaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-22 00:00:37 följande:
    Ja, denna graviditeten har inte varit alls lika som den med lillan. Hon var så snäll. Sparkade lite då å då. Hade lite illamående, men spydde aldrig. Kunde sova hur jag ville ganska långt in i graviditeten, inga känningar eller foglossningar (som jag kände av) å arbetade problemfritt till 4 veckor innan hon kom, men nu jag har ont i alla fogar å ryggen, kan inte sova som jag behagar å måste kissa konstant på nätterna. Kar mått illa långt in i graviditet en å gick ner 7 kg dem första 2 mån. Varit mycket sjuk/förkyld å som sagt han sparkar hårt... Jätte hårt!Jasså har hon? D kunde jag nästa tänka mig
    Oj, ok för mig har det vart tvärtom, med lillan så kräktes jag konstant i 3 månader, sen foglossning som fick mig å skrika rakt ut..å blev sängliggandes ibland. denna gng mår jag jättebra, har inte mått illa en dag, inget ont..å mår prima :)
    men fick röda små små prickar på magen/bröstet idag...kikade nyss å dom e kvar, men kliar inte..undrar vad det kan vara....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-22 00:13:07 följande:
    Jaha... Vad lustigt d e! Att d kan skilja så mycket från grav. till grav. Mina röda prickar blir vita/gula efter ett tag å kallas finnar å lillan har små små prickar på rumpan nu sedan vädret blev varmare. Jag tror att d e värmeplidor.
    jo visst e det lite lustigt att det kan bli sådan skillnad, hahah finnar får jag inga..funderar på om det e värmeutslag, för dom är inte upphöjda å inte som plitor....hm..
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-22 00:24:58 följande:
    Jo, d kan d säkert vara. Inga alls? Då ska jag skicka några till dej din stackare! hahahahaHar lagt upp lite bilder på babykläder å på spjälskyddet som jag handlade förra helgen. har köp min fina gunga nu oxå å tvättat klädselen till lill-prinsens vagn å babyskydd. har bara lite smått å gott kvar nu att handla, som 2 filtar, första-nallen, blöjor å bröstpump. matbordsstolen får vänta ett tag. Hur går ditt handlande då?
    haha jaså det kan jag få va?! hihi tack men jag avstår, ååhh nu har lillamna vaknat, funderar på om det var apelsin juicen jag just hällde i mig, haha blev la kallt ...naaw...men va roligt att du har tvättat klädsel mm, asså jag ska tvätta alla babykläder ngn vecka eller 2 innan beräknart datum. jag har köpt det mesta faktsikrt, mest småplock kvar som flytande alvedon, blöjor mm...har typ allt stort även matstol, hahaha
  • Bubbis10

Ang utslagen så frågade jag på 1177 å hon sa att det säkert var värmeutslag, men jag känner mig inte så varm...men jag fryser absolut inte nu heller...min väninna madde frös så hon skakade igår, mednas jag satt på bänken å kände mig lagom..men så tog jag hennes hand för att känna å hon utbrister-men shit va varm du är typ....
    så det kanske e värmeutslag då..

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-22 00:31:00 följande:
    Kaan du inte lägga upp lite bilder... Jag e ju jätte nyfiken ju!
    hihi jo jag ska gumman, har ju köpt en väldans massa :) ska kika på din sida innan jag lägger mig, sitter samtidigt nu å äter å skriver i en annan tråd där dom pratar om muslimer som bränner svenska flaggan, men jag lovar å kika sen :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-22 00:42:04 följande:
    D E lugnt du kan väl bara säga vad du tycker sen eller i morron. Själv så sitter jag å pimplar cola å bloggar om veckan som gått å helgen som kommer.
    fick dåligt samvete nu, ska kolla med en gng gumman :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10