knyzzel skrev 2010-05-21 23:27:47 följande:
Okej... men jag tror ju inte att du blir avstängd bara för d?Hur e d annars?Själv så har man haft 3 prov denna veckan... E helt slut i huvudet. Jobbar på som vanligt. Lill-prinsen sparkar så att d gör ONT. Dygnet runt e han igång. Antingen så sover han aldrig eller så sparkar han i sömnen oxå. Har bara 74 dagar kvar nu. Helt sjukt ju!
mja jag skrev ju -du kan ju inte vara frisk i huvudet med....hahahaha
å det e påhopp enl Fl,s regler.
mjo jag mår bra, har sovit uselt det sista så jag somnade förut å sov flera timmar, vaknade nu på kvällen igen..3 prov?? hua va hemskt..urk..
haha så din prins e heeelt vild :) min har varit såå lugn de sista 3 dagarna att jag började bli lite orolig, men jag känner ju han varje dag men på ett annorlunda sätt bara, det e inte de där rejäla knuffarna längre utan med drag...typ..eller hur ska jag förklara som om han knör....
74 dagar, wow..helt fantastiskt ju, hihi jaa det närmar sig å nu e man inne i trimester, wooohooo
tänk när vi började här inne å var i v 7 typ..hahaha
såå kul å följas åt, ska bli spännande å se vem som föder först.
jag sa det till Carohl idag, undrar om man tänker på att skriva här inne då-nu åker jag in till BB det e dags..hahahaha jag ska försöka det iallafall :)