Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Go morgon på er!
    Jag har också sovit lite kasst i natt, iofs det gör jag ju oftast, springer ju upp och kissar så ofta. det har jag så grymt jävla ont i ländryggen OCH ischias, så varje gång man vänder sig i sängenvaknar man ju av att det hugger och smärtar i ben och rygg..*suck* Hoppas verkligen det går över när Pyret är ute..

Idag ska jag försök abaka lite, ska bli både bröd och nåt fikagott.. har inte kommit på vad än bara, haha

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-24 09:33:12 följande:
    någon mera som ska på barnmoske beskök i april?
    ja jag har besök varje månad!
  • SweetLilly
    ssssssss8 skrev 2010-03-24 09:38:57 följande:
    Hur länge ligger ni på bb i sverige? Läste i en tråd nyss och hon var bara 1 dygn på bb.Här har jag varit med båda barnen 7 dagar och man ska vara minst 3 dygn.
    tror det är olika, men nu har de satt lite krav så på vissa ställen manar de mammor som haft en bra förlossning utan komplikationer att åka hem efter 6 timmar, men de kan inte tvinga en tror jag. Skulle tippa på medel är 2 dagar.
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 09:50:27 följande:
    Ja alla andra som gått i krisitanstad dit ag ska har fått veta om dom velat så jag hoppas jag med får veta Men dom kanske är vänliga och berättar men lillen kanske är lite småbuig och knipr ihop hårt med benen så man inte kan se haha Får jag veta imorgon så ska jag åka till ullared igen mittren av April inna alla andra får löning och handla loss till pyret men då får min man hålla sig borta för han vill inte veta könet på plutten Han får ju itne äns vara med imorgon och se lillen på rul vilket han är ledsen över pga mn får inte ha med banr in där och stora tösen går ju på förskolan men sonen på 9 månader kan ju inte lämnas ensam och har ingen barnvakt.
    Ja vi ska också åka nu i mitten på april, hoppas det är lugnt då! Vi åkte ung. samma tid förra året och då var det kanonlugnt.
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 10:09:43 följande:
    Jag var där förra fredagen också så då var det lungt med men handlade då inte åt lillen utan åt oss vuxna och de andra 2 barnen.När ska ni dit?Bäst nog innan löning iaf
    ja vi åker den 15:e!
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 10:23:58 följande:
    Vad trevligt. Hoppas ni får det kul coh ni köper loss massor Ska ni satsa på enbart till lillen eller även till er?
    Njae det är väl koncentrerat på Pyret men vi hittar säkert nåt till oss med
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 10:36:44 följande:
    Ja nått kan ni gott unna er Bor ni långt iväg ifrån Ullared? Vi har ca 90 min resväg dit.
    Ja det är väl nåt sånt för oss med! Bor ett par mil norr om GBG.
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 10:57:43 följande:
     Då kör ni på morgonen? Vi brukar vara där en halvtimma innan så man kan käka frukost och greja
    Ja vi åker på morgonen, men kommer nog dit till strax efter öppning skulle jag tippa på, jag klarar inte tidiga mornar
    Hoppas på att kunna få låna en rullstol där också, håller tumarna hååårt..
  • SweetLilly
    knyzzel skrev 2010-03-24 13:15:44 följande:
    På taom annat vad ska ni äta idag? Har slut på idéer (suck)
    Köttgryta
  • SweetLilly

mm, jag avnjöt just en smörgås av mitt nybakta bröd.. gud så gott det blev

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10