Inlägg från: mammailund85 |Visa alla inlägg
  • mammailund85

Vi fortsätter, Bf aug 10

Den lille har sparkat loss här nyss, så nu känner jag mig ganska lugn...

• mammailund85
    Ns mamma skrev 2010-04-21 10:24:34 följande:
    hej hej, här skiner solen, får så mycket energi av det! Har börjat sova oroligt på nätterna, men om jag inte minns helt fel så gjorde jag nog det när jag väntade sonen också..Mkt mardrömmar och så... Sover ni bra på nätterna?
    Jag har också massa mardrömmar och vaknar titt som tätt. Vet inte om det är pga ryggproblemen, att lillen sparkar eller kanske bara graviditeten i allmänhet.
  • mammailund85

Jag har just haft min bror här några timmar. Han kom med nattåget från berlin och åkte nu vidare till lkpg. Vi har suttit och fikat och spelat geni, trevligt men inte mkt plugg gjort här inte. Om nån timme är det dags för vattengympa med tantmaffian :)

• mammailund85

Sweetlilly- Roligt att du fick gör UL bara sådär och se att allt stod bra till! Det låter ju bra att du lutar åt KS, för det var det du ville om jag förstod dig rätt? 

• mammailund85
    Mandy86 skrev 2010-04-21 18:44:50 följande:
    Kollade nyss igenom H&Ms senaste katalog som kommit idag med posten Inte en enda sida med mammakläder..suck
    mm det är trist men på hm-affärerna finns ju endel (i vissa iaf) och just nu har de rea på mammajeans.  
  • mammailund85
    Pregga skrev 2010-04-21 22:19:44 följande:
    oops såg nu att du skrev H&M e lite trött, hihi har haft en heeelt underbar dag/kväll med min dotter....som vi myst, hon låg i sin säng med ett jätteleende...å ville att jag skulle sjunga för henne, haha jag sjunger som en kratta men hon älskar det..
    Låter som en härlig dag :) 
  • mammailund85

Jag får ingen rutin med niferexen. har tagit dem väldigt oregelbundet. hmm får nog bestämma en tid varje/varannan dag. Tänkte ta en nu men kom på att jag inte skulle ta den i samband med tabletter mot halsbränna som jag just tagit....

Förresten är vi kattvakt nu åt världens sötaste lille rödrandiga Leffe :)  
  • mammailund85
    carohl skrev 2010-04-21 22:44:31 följande:
    Haha rödrandig Leffe... hihi... vilket roligt namn! Jag älskar katter dock men jag är tyvärr allergisk
    Haha jo han heter inte "rödrandig leffe" utan bara Leif och kallas leffe. Lite roligt namn i sig visserligen :)
  • mammailund85

Grattis alla som gick in i ny vecka idag! Själv får jag vänta tills imorn då det blir v23 :) Jag köpte ett foglossningsbälte idag. Kan verkligen rekommendera det till er som har problem.  

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10