Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

tack för ert stöd brudar men nu ropar sängen på mej.... får sova själv inatt då min sambo jobbar men det ska nog gå bra..:) kram på er och sov gott ni me:P

• lillabambi
    den kära leken skrev 2010-04-16 07:03:17 följande:
    God morgon!Freeeedag, whiiii. Så jävla gött! Hittade en superfin spjälsäng på blocket för 300 som vi köper imorgon! Gött e de :)
    God morgon tjejen :)
    Hur är det?
    Åh härligt att du hittat spjälsäng :)
  • lillabambi
    den kära leken skrev 2010-04-16 07:39:55 följande:
    Jo det är bara fint med mig. Mår verkligen toppen. Det enda är att det känns som om tiden går så långsamt. Trodde det skulle kännas som om det gick snabbare efter halvtid men jag tycker inte det. Men om två veckor börjar jag ta ut lite flex och övertid och ska va ledig fredagar. Så jäkla gött ska det bli. Hur är det själv?
    Låter underbart och få ledig fredagar.. Jag ska inte klaga förresten jobbar vissa vardagar på en resturang bara och sen som bartender vissa helger så är ledig ganska mycket...
    Men jag mår fantastiskt bra första gången igår vi kände våran bacon rejält med riktiga sparkar och inte bara buffar och nu känner jag h*n hela tiden :) Såg även igår sparkarna utan på m,agen  :)
  • lillabambi

hej tjejer:)
    allt bra me er ikväll?
    jag har som en väldig mensvärk i nedredelen av magen skit skumt... inte en aning varför jag fått de:(

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-16 22:15:39 följande:
    Låter som det jag får ibland , typ nedanför blygbenet?
    ja exakt :P

tack för presenten söta du :)
  • lillabambi

ska ta med mej datorn och lägga mej o kika på förlossningskliniken :) nattinatt vänner :)

• lillabambi
    carohl skrev 2010-04-17 08:19:37 följande:
    Jag såg att såna gratis boxar skickar med pampersblöjor... hm jag vill inte ha det så jag undrar om jag ska hämta ut någon sån. Jag ska köra endast på libero.Å andra sidan så vill jag ha en blöjbalja eller vad det heter så jag hämtar nog den ändå.
    ja finns bra grejer med såg jag, ska oxå bara köra libero som med sonen men hämtar en endå ...gratis {#lang_emotions_laughing}
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-04-17 08:39:24 följande:
    Jo  Aja vi får se man kanske använder de få blöjor man får med. De är ju inte så många. Pampers är så plastiga enligt mig. Libero is the shit!
    hehe jo exakt :) håller me där om att dom är plastiga :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-18 20:47:42 följande:
    Idag fick jag det där jättegoda....MUMS dolmar av en väninna som är turk,kurd....älskar deras mat, spiciellt dessa underbara dolmar...sitter å njuter, å tänker efter en stund,hm vad e det för kött i?HERREGUD E DET LEVER?????????????jag ringer fort som attan å frågar, det va det inte. haha mannen i fam svarade lungt att man aldrig har lever i dolmar....*pustar ut*
    hej tjejen :)
    Hahaha åt dina dolmar du i lugn o ro :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10