Vi fortsätter, Bf aug 10
Vad mysigt det låter elinnnn!
Vad mysigt det låter elinnnn!
Ja visst går det snabbt. Jag går in i vecka 18 idag. Känns som igår man gick och nojjade över att komma förbi vecka 12. Hihi
Eller när mannen kan känna. Vill så gärna dela detta med honom. Han är så söt nu varje morgon. Innan sa han alltid ta hand om dig och jag älskar dig. De senaste 2 dagarna har detta bytts ut till ta hand om ER och jag älskar ER :)
Vad skönt för dig vännen! Grattis
Åhh herre gud vad jag var hungrig idag då. Kan det bli lunch snart eller?
Efter RUL om 13 dagar ska jag verkligen släppa min oro helt. Nu motar jag bort den bäst jag kan och lyckas för det mesta :)
Elinnnn: Sitter här och knaprar på mina frukter. Tycker nästan jag blir hungrigare av dem :)
Åhh prioger lät ju gott alltså. Det gjorde alltid pappa när jag var liten. Järntabletter lär man ju få börja med så småningom.
Ja jag hoppas dagarna kommer gå fort. Har massa möten och resor så det gör dem säkert.
:)
Jag som längtar tillbaka till plugget som en galning vissa dar. Nu fick du mig att tänka efter. Kankse är det inte helt fel att jobba ändå.
Åhhh så spännande. Hoppas ni får se det ni vill se :) Det kommer säkert gå superbra!
Jo det varierar nog. Jag hade med jättefina järnvärden så BM tyckte vi skulle vänta tills vecka 20 med några tabletter om det behövs. Känner mig inte särskilt snurrig så det är nog ingen fara. Äter ju mycket mat som är järnrikt med. Kalcium är inga problem för mig. Älskar mjölk just nu och fil :)
Mer mat till oss!
13 dar kvar! Det närmar sig :)