elinnnnn skrev 2010-05-22 21:26:52 följande:
ja det lutar ju åt kombivagnen.. men den är ju grymt mycket större och jag ska trots allt bara använda den en månad iallafall...... ååååååååh jag vet inte. den andra är inte skitful men kombivagnen är ju snyggare som sagt...äsch jag vet inte hur jag ska göra. hatar sånt här, får värsta ångesten haha. men nu har jag bestämt att ifall inte kombivagns ägaren svarar tills imorrn så blir det liggvagnen.båda kostar lika mycket iallafall och det är lika långt att köra till dem båda, hmmmm :) hahaha samma här, fast det dumma är att jag äter helst på kvällen/natten typ när alla andra sover. liiiiiiiiiiiiiiite mysko hahahhaa men jag gillar inte att kränga i mig när andra ser på hahha och å andra sidan så är jag alltid hungrigare på natten. under dagen äter man ju typ hela tiden, men när jag vaknar vid 2-3 tiden på natten är jag vråååålhungrig
haha men köp den då :) du kan ju alltid sälja den vidare sen ju..kanske tom få ut lite mer för den, man får ha ett affärs sinne kära du ;) jo men att äta på natten e ljuvligt, ingen konkurrans om käket, hahaha kan frossa utan att dela med sig...*asg*
ååh min dotter asså....hon har glömt matteboken i skolan å bad mig nu att sms.a hennes fröken, jag sa-jag kan skriva en lapp tills på mån, hon ropar ganska så högt tillbax-du
sms.ar annars kan jag lika gärna dräpa mig själv!!!!!!!
hahahahhahahhahahah vilken dramat!