Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-05-22 20:19:37 följande:
    haha får passa på o flascha dom när dottern sover sen :)
    hahaha aa får la göra det, har dragit upp linnet fr magen sålänge....
    e din lille lugn eller helt vild?
    tycker min blivit så lugn ju.....innan va han sjövild, jag känner han å så....men hm....
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-22 20:24:39 följande:
    nja var mer för någon vecka sen men nu är det bara lite då och då... känner varje dag men inte hela tiden som innan....Men nu vet jag inte vad de är frågan om har som stickningar i magen... skum känsla gör nästan ont
    haha va?? stickningar?? jo samma här då ju, han e mer rörlig vissa dagar..men så e det ju med alla kanske..jag puttade lite nu å fick en liten putt tillbax, haha kändes som en irriteraf sådan...men jag känner ju varje dag. vet att min Bm sa detta innan, att det skulle bli såhär....men man hann ju bli lite bortskämmd...:)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-22 20:35:20 följande:
    Jo fick en sträckning i magen idag och nu sen jag satte mej här för en timme sen så har jag fått stickningar i magen
    men uch....va jobbigt..{#lang_emotions_undecided}
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-22 20:41:43 följande:
    ja man blir ju lite nojjig när man känner nått man inte känt innan :S
    jo helt klart, man e ju van vid dessa hårda puffar till mer knöande..typ...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-22 20:49:56 följande:
    åh panik! hjälp mig! jag måste ju köpa en vagn att ha här i sverige, drygt en månad bara. nu har jag hittat 2 billiga vagnar.en liggvagn modell äldre.positivt: endast liggvagn dvs mindrenegativt: modell äldrekombi/duovagn med hårdlift nyare modellpositivt: justerbart handtagnegativt: stor vagnVad hade ni valt??? OM jag skulle ha använt vagnen längre hade jag helt klart valt kombivagn då det också är en sittvagn. Men det är egentligen liggvagn jag vill ha :S
    jisses, läste första meningen å trodde det var panikartat!! som du skrämde mig...
    haha din busa, men ta liggvagnen då :)
  • Bubbis10

hahaha min dotter öppnade kylen nu å utbrister-åå vem e det som äter upp all mat?? vi handlade massor igår.

hm.....{#lang_emotions_embarassed}

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-22 21:05:31 följande:
    hahaha nä inte så panikartat så du behöver bli rädd ;) stackare :)jo men det är ju så att det är svårt att välja mellan utseende och funktion typkombivagnen är snyggare dock störreliggvagnen är mindre dock fulareskit jobbigt val !!! hahaha
    haha ta den snygga för jisse namn..hahaha
    jaa du skämde upp mig lite där ju ;)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-22 21:09:32 följande:
    hahahhaahahaja men det är väl hennes lillebror ;)jag skyller allt sånt på bebis nu hahaha jag vräker i mig allt jag kommer över, typär vrålhungrig och sugen på allt möjligt mest hela tiden :S
    hahahaha jaa men exakt, men asså jag kan inte sluta å äta, tom mitt x reagerade den korta tid han var här....å sa-men guu du äter oss ur huset..jag fräste, låt mig äta jag e hungrig!!!!!!!! haha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-22 21:26:52 följande:
    ja det lutar ju åt kombivagnen.. men den är ju grymt mycket större och jag ska trots allt bara använda den en månad iallafall...... ååååååååh jag vet inte. den andra är inte skitful men kombivagnen är ju snyggare som sagt...äsch jag vet inte hur jag ska göra. hatar sånt här, får värsta ångesten haha. men nu har jag bestämt att ifall inte kombivagns ägaren svarar tills imorrn så blir det liggvagnen.båda kostar lika mycket iallafall och det är lika långt att köra till dem båda, hmmmm :) hahaha samma här, fast det dumma är att jag äter helst på kvällen/natten typ när alla andra sover. liiiiiiiiiiiiiiite mysko hahahhaa men jag gillar inte att kränga i mig när andra ser på hahha och å andra sidan så är jag alltid hungrigare på natten. under dagen äter man ju typ hela tiden, men när jag vaknar vid 2-3 tiden på natten är jag vråååålhungrig
    haha men köp den då :) du kan ju alltid sälja den vidare sen ju..kanske tom få ut lite mer för den, man får ha ett affärs sinne kära du ;) jo men att äta på natten e ljuvligt, ingen konkurrans om käket, hahaha kan frossa utan att dela med sig...*asg*
    ååh min dotter asså....hon har glömt matteboken i skolan å bad mig nu att sms.a hennes fröken, jag sa-jag kan skriva en lapp tills på mån, hon ropar ganska så högt tillbax-du sms.ar annars kan jag lika gärna dräpa mig själv!!!!!!!

hahahahhahahhahahah vilken dramat!
  • Bubbis10

asså funderar på det där med maten elinnnn...hm ,undrar om vi kommer föda fram 5 kilos kololsser...?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10