Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-05-22 21:54:31 följande:
    asså funderar på det där med maten elinnnn...hm ,undrar om vi kommer föda fram 5 kilos kololsser...?
    Då vrålar jag kejsarsnitt!!!!!!!!
  • Bubbis10

elinnnn jag kan inte citera, vete tusan vad som hänt nu.... hahaha jaa en drama queen e hon...å mja hon brås la en hel del på mig faktiskt...hahaha ;) jo på natten kan man äta utan att ngn stirrar med chockade ögon på vilken portion man lassar upp, ler....hihi kanske med skulle slänga mig på sofflocket då...om jag kan slita mig vill säja, haha mys med lillan som sparkar...åhh det e en sådan bekräftelse ju..:) 80 dagar, ja sedär...nu går det undan :) ok, ok nu läste jag om din son...å blev rädd!! hahaha melon lixom...hua....men 3 kg e lagom, dottern vägde 2725, hihi en liten tös va det med ett humör för 2.

tänkte på det du sa om din nuvarande man, jisses mitt x e med stor..biffig asså å lång..även hans bror å denns pojkar e stora....

ha det så mys, natti natt...kram

• Bubbis10

kan inte citera av ngn anl som e mkt störande... sofie och laura, förstår att det måste kännas jobbigt att lilleman ska op... tänker på dig..hur kommer det sig att det växer så då? ja visst e det skönt att man har sina barn, det e ju det bästa :) e så glad att solen skiner.. kram

• Bubbis10

börjar tro att min son e nattmänniska...han verkar pigg nu, hm kanske därför han e så lugn på dan....

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-23 08:16:20 följande:
    God morgon tjejer! Nu är jag till jobbet igen... Aja man ska va glad att man har ett jobb idag. Jag har varit otroligt trött och inatt har jag sovit extremt dåligt. Jag har vaknat varannan timme och trott att jag sovit över... Sofie Laura: gumman jag sänder en tanke till er. Läkare är så duktiga idag så de vet vad de gör, det kommer att gå jättebra! Kram på er tjejer!
    Nu har vi ju redan pratat på morrn kvisten såhär, haah men ok då....
    Godmorgon gumman :) hihihi
  • Bubbis10

Måste erkänna att jag har ett fantastiskt sexliv...i sömnen {#lang_emotions_frown}

Igår var det en teo70 som frågade om jag ville ha en flitig husslav, öh....nej tack¨å fuck off!!

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-23 09:58:20 följande:
    Godmorgon tjejer!Inatt hände en jättemysig sak. Det har inte hänt förut under denna graviditeten.Jag skulle sova och då brukar jag alltid lägga händerna på magen, för oftast är lillan vaken då och sparkar en massa. Men just då var hon rättså lugn, men så snurrar hon runt på nåt sätt och jag känner hur magen plötsligt buktar ut på ena sidan hahaha. Någon kroppsdel antagligen, kanske foton vet inte :) Iallafall så la jag min hand där och pressade mjukt, ja då känner jag tydligt hur lillan vrider runt och vänder sig ifrån min hand. Alltså det känns helt annorlunda ju jämfört med sparkar och dessutom hade jag min hand på henne när hon rörde sig....Åh jag blev helt rörd. Så underbart lyckligMyyyyyyyyyyyyyyyyyys :D
    hahahaha det där känner jag igen å visst e det en underbar känsla, man blir ju helt rörd :) min lille prins va lite väl lugn igår så jag puttade lite på han å fick en rejäl irriterad putt tillbax, hahaha tamprament..hm..wierd ;)

kan man äta smörgåstårta med tonfiskröra å räkor?
    jag käkade en halv tårta förra veckan, för det måste ju vara konserverad tonfisk, annars så skulle den väl ruttna?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-23 10:16:31 följande:
    ja både tonfisk och räkor går ju bra att äta :) gottit med smörgåstårta :)
    hihi det va ljuvligt :) men det stod att man inte får äta färsk eller fryst tonfisk, men på burk går bra. Men det e den väl inte i en smörgåstårta?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-23 10:30:03 följande:
    oftast är det ju konserverad tonfisk man har i.... men det kanske är olika :S du får fråga den som har gjort smörgåstårtan :D
    mjo men jag rinde till butiken spm sålder den coop, å dom sa att dom inte gör den själva utan får hem fr ett annat ställe, men att skulle man inte ha fr en stor konservburk så hade ju fisken ruttnat, vilket låter logiskt då den hade hållbarhet mellan 3-5 dagar....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10