Vi fortsätter, Bf aug 10
Pregga skrev 2010-05-25 17:01:37 följande:
Hej tjejerhar inte läst ikapp vad ni skrivit om då det rådit total kaos här....e HELT SLUT!Började imorse att jag gick in i duchen...ställer mig å ska torka mig å vad ser jag? ROSA flytning-PANIK!! jag börjar storböla då gamla känslor kom tillbax fr mitt X.(utomkved) å tog taxi upp direkt med min goaste Carohl i luren...så underbar hon e min latinska ros nåja väl uppe så bröt jag ihop i tårar å fick komma in ganska så omgående, tog CTG samt hjärtfrekvens på lille prinsen...sen var det dags in till läkaren, han kollade först med vanligt Ul å jag såg min lille prins å han frågade, du tilltalar bebisen som HAN? jo jag vet att det e en kille det sa dom sist, å sen tog det ngn sek så sa han..visst e det så, å där såg man en liten pung å snopp på en pigg kille :) vidare blev det en gynundersökning där han kollade min livmodertapp å den var stängd tack gode gud...sen bad han en Bm trycka ner händerna i sidan på min mage åt båda håll å SKAKA om mig som en sprattel docka medans han tittade på insidan om det läckte fostervatten, men inget alls...pustar ut....sen tog han ett vul, å allt såg bra ut..å med följde en liten flytning med en rosa strimma, men han sa-vi räknar inte ens detta som en blödning utan det e din livmodertapp som e känslig fr ul,et.Din bebis mår bra å allt ser bra ut...tog bussen hem å firade med gött att äta....
Bm
tryckte ner händerna rakt ner i sidorna på mig HÅRT, å jag sa -oj va hårt du trycker..hon sa det e ingen fara alls,,,å läkaren sa, du skulle kunna få ett knytnävslag i buken utan att det e ngn fara, sen e ju inte det att rekomendera...men att dom ligger så skyddat...