Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

tetta skrev 2010-05-27 20:44:11 följande:
    De sa att foglossning är ju hormonellt och det kan ge sammandragningar. Hade ingen Uvi eller baktriell vaginos. Pust!Min man sa att han ska binda fast mig med eltejp i sängen så att jag tar det lugnt!Galning ;)Hormonerna har ju gjort att min ansikte ser ut som om man har haft akupunktur inifrån!
    *skrattar högt här*
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-27 20:48:37 följande:
    ja det börjar ju närma sig med stormsteg nu, känns spännande! men jag har börjat att bli lite orolig för massa saker nu.. men det är väl bara det att hjärnan försöker hitta nåt att tänka på
    haha jaa nu går det undan, tiden bara rullar på i snabb takt nu....vads tänker du på då?
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-27 20:54:48 följande:
    nja men att man lägger energin på att oroa sig och tänka massa tankar, när man egentligen är nervös inför föräldraskapet att man har oro i kroppen som bryter ut i massa onödiga tankar.Nu ska jag dricka lite te med maken och se om Sverige lyckas komma till final
    haha ok, ska logga av här nu med :)
    kram
  • Bubbis10

asså ibland så undrar man ju om Fl e en samlingsplats för idioter!!
    sitter på en tråd där dom anser (vissa) att prematura barn INTE ska få hjälp att överleva..SJUKT!! som att neka en cancersjuk cellgift, men varför det? människan ifråga ska ju dö ändå...å va trött jag blir!!!

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-27 23:12:39 följande:
    Jag har slutat bry mig om dem asen. Vissa e så tröga att en snigel skulle ha tutat i omkörningsfilen å visat dem fingret.... hahahaha
    hahaha DEN var bra!!! hur går det med pluggandet då?
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-27 23:09:19 följande:
    Hheej alla glada. D va ju ett bra tag sedan nu. Vad har hänt? Nått kul tråkigt?
    ngt kul enl mig då =)
    Tjejer

jag glömde berätta ngt helkul som hände igår kväll...haha att jag inte dog av skratt.
    Min lille prins e lite mer aktiv på kvällen, å jag riktigt kände hur han levde runt, så jag ropar på min dotter å säjer åt henne att komma å prata med han..hon ropar
    dominic.....det blev heeelt stilla....sen igen men då sätter hon munnen emot magen å säjer, det e storasyster-å pang, en spark rakt på hennes läpp!!
    en fullträff...hahahahaha jag kände hur huden på min mage studsade emot hennes läpp, dottern flyger upp å tittar på mig med uppspäarrade ögon å håller sig med ett par fingrar på läppen....

hahahaha jag sa det, ja han blev väl helt stilla först för att lyssna å kunna lokalisera sin spark, hahahahaah
  • Bubbis10

knyzzel gumman, du vet att jag tycker det e skitkul å prata med dig, emn jag e aptrött å måste sova..ska upp tidigt imon i vanlig ordning...
    natti natt..kraam{#lang_emotions_flower}

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-27 23:18:31 följande:
    Jo, d går framåt. Har sista delprovet i d nationella i morron. Sen slutar jag den 11 Juni. Ska bli skönt! Har bara 3 veckor kvar att jobba nu, lika skönt d! Har lagt in nya bilder i baby-galleriet. Kika! Snälla?!
    hihi ok, jag ska kika innan jag loggar av,hihi
  • Bubbis10

Knyzzel JÄTTEFIN vagn, me like :) å mysfilten var ju tvärsöt

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-27 23:26:05 följande:
    Hahahaha... gu va kul... Vår lille prins lever oxå rövar, men d e så mycket att jag blir aldeles trött på d nästan...Tack. Vi har bara 3 saker kvar att handla nu... Första-nallen, blöjor å matstol. Hur går ditt shopande då? Förstår d. Sov så gott
    haha jo det var skitkul :) mja jag har väl det mesta nu, ååhh måste köpa batterier till kameran,matstol har jag det med, haha
    knyzzel skrev 2010-05-27 23:42:58 följande:
    Vi var ju på glukos belastning i tisdags. Allt var fint med oss båda två. Vi fick inbokat tider till alla kvarstående undersökningarna, men ingen tid för läkarbesöket där vi ska bestämma datum för snittet. Jag börjar känna mig lite smått stressad av d nu alltså...
    va många av er som e på glukos behandling?? har jag inte ens hört talas om innan ju..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10