• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

bizzziie skrev 2010-03-13 21:56:48 följande:
    Jag har det... det drar ner midjedelen på bältet under livmodern/bebismagen så att det sitter mer över höften.. givetvis minskar det risken för bebis att bli mosad av bältet vid en eventuell krock.. Behöver o behöver.. det är väl upp till var och en vilka åtgärder man vill vidta för att ge extra mycket skydd åt sin bebis.. =)
    Hej gumman!

Länge sen nu, jag skulle skriva en rad häromdan på fejjan men du var borta...
    aja hoppas allt är bra med dig!
    Kramen
    sofie och laura skrev 2010-03-13 22:36:35 följande:
    GUUUUD vad jag saknat er!!Skriver inte ofta men missat nästan 2 dagar med er!!!!Jag har vart på bio med kidsen prinsessan o grodan aaas bra =) skönt att det blir en barn salong där man inte skriker shhhhyyyyyyhur mååår ni puss
    Mysigt det lät {#lang_emotions_laughing} Jag skulle också ha sett den med min flicka men vi gick på en annan istället som faktiskt inte var ett dugg bra... suck...
    Jag mår bra men är supertrött nu då jag jobbade ett dygnspass och gick av imorse, måste sova strax för imorgon jobbar jag igen fast bara ett kortpass då, tack och lov!
    Hur är det själv?
    Kramen
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl

God morgon tjejer!

Vilken härlig dag det är idag och jag är ledig! {#lang_emotions_laughing} Skönt efter att ha jobbat extremt mycket veckan som var...
    Vad är det jag läser? Har ni fått mera snö? Men gud va tråkigt! Våren ska ju vara på väg nu... här i norrland verkar den vara det iaf (peppar peppar...)
    Min karltog just bilen till gbg där han skulle dit på jobbmöte, jag skulle ha följt med och träffat Pregga men kunde inte då jag jobbar imorgon {#lang_emotions_frown} Får åka och träffa en annan gång.

puchelina88 skrev 2010-03-15 08:45:14 följande:
    Hmm är det någon som är öm där nere på skelettet innan musen??någon som förstår vad jag menar;)
    Pullbenet har jag också ont i ibland inte just idag men jag har haft helvetes ont, dock så har det släppt nu som tur är. Inge farligt dock bara oskönt...
  • carohl

Puchelina88: Grattis till din nya vecka {#lang_emotions_smile}

• carohl

Jag längtar ihjäl mig tills vi ska köpa våran vagn, det ska vi göra efter rul:et. Och det är om 7 dagar!! Weeehooo {#lang_emotions_laughing}

Jag har sett Pregas vagn och den är verkligen jättefin! {#lang_emotions_smile}

• carohl

Vad dött det var här... vad gör ni tjejer?

• carohl
    Malinski79 skrev 2010-03-15 12:48:00 följande:
    Jag har precis fått i dottern lunch,nu ska vi försöka sov lite middag Hon är ju hemma och hostar å snörvlar så hon behöver verkligen sova..men hon är inte lika övertygad =)
    Usch stackars liten... hoppas hon blir bra snart. Inge roligt när barn blir sjuka {#lang_emotions_frown}
  • carohl

Åh vad gott det lät med blomkålsgratäng! Jag älskar blomkål...mums!
    Jag ska också ta och äta lunch nu, sen ska jag iväg och hämta min sessa i skolan.

• carohl

Hej tjejer!

Jag tänkte om ni ville se min mage så har jag videobloggat haha... Ni kan se det här:
    http://carropetit.blogg.se/

• carohl
    Belly skrev 2010-03-15 16:39:56 följande:
    Gullig film du har gjort.... Och sååå gullig magen är...
    Tack {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-03-15 16:52:11 följande:
    jääte fin mage ju och jätte gullig film!
    Tack, tänkte att ni kanske ville se då jag inte lagt upp nå magbilder... och nu fick ni se att jag inte ser ut som en katt heller hihihi...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10