Vi fortsätter, Bf aug 10
Tetta vet du?
Åååh Grattis till alla som har sin lilla bebis på G!! Håller tummarna så hårt jag bara kan!!
Ska till min BM om någon timme =) Men undra om jag får reda på något....
Elinnnn konstigt att du nämner henne, tänkte faktiskt på det igår när jag tittade på Livet på BB, då funderade jag på vem det kan ha varit som skulle blivit igång satt.... Önskar henne lycka till!!!
Hoppas att det nya startskottet gått och att alla bebisar börjar komma nu.... Nu har vi ju faktiskt gått i 9månader.
Men klart att väntan är uthärdig när man väl har dom i famnen =)
Jag hade också velat kolla om mitt vatten gått men alla säger till mig att jag märker det för att det sipprar ut och om jag har en binda så ska den bli blöt,men det blir den inte....Inte mycket iallafall. Ber man BM kolla det? Är bara lite rädd för att kolla...Tänk om det är så och tänk om det inte är så....
Har också kommit hem ifrån mitt BM besök, nu är han fixerad och troligtvis har vattnet gått så ska in på koll så fort gubben slutat... Rinner lite då och då...
Hej alla! Här har faktiskt inte hänt så mycket. Kollade men inget vatten, drygt att vara inne så länge... Sambon och jag var tvugna att köpa pizza efter besöket... Hade ingen lust att ställa mig vid spisen... Har jätteont efter undersökningen och väldigt trött... Hon såg att jag hade en hel del sammandragningar,men inte så pass starka... Men en sak är säker ALDRIG att jag gör en sån undersökning frivilligt igen!!! Kändes hemsk efter....Usch,en jobbig dag. Tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig nu. Ville bara lägga in ett inlägg så ni vet att det inte är något. KRAM TILL ER ALLA och LYCK TILL!!!!
Känner mig så fruktansvärt korkad, ont i kroppen och har en massa blandande känslor från igår... Så sjukt jobbigt... Jag vet inte riktigt hur man ska beskriva... Bröt ihop igår kväll så sambon låg och tröstade mig ganska länge och det hjälpte väl lite... Vet inte ens riktigt varför jag känner så här.... Aja nu ska jag iallafall sluta att gnälla.