Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 12:45:16 följande:
    Kan ju inte påstå att vi har sex här direkt och har vi det så ja inte ser det ut osm sex iaf utan ser mer ut som min man gnuggar sig mot en övergödd köttfärslimpa

Det är fasen jobbigt att ha sex nu, att bara ta av sig kläderna och böja sig så man klämmer ihop magen får mig att spy, och sen känna hur magen och fettet gungar och plaskar i tiakt gör så man blir sjösjuk och nej fy jag tycker inte man e en vacker syn för ögat nu direkt och plus då doggystyle som funkar bäst nu då magen ej e i vägen försöker jag undvika så inte mannen ska se den där jäkla hemorojdern som vinkar glatt åt honom när han står bakom och desutom släpar magen i sängen och ungen trycker på spygaspedalen då

Hur mycket har ni gått upp i vikt?
    Stälde mig på vågen igår och visade fan hela jävla 81,4 kg Det är från inskrivningen då jag vägde 70 kg massa + i vikt
    Vägde ju 73 kg då jag blev gravid men gick ner pga illamående till 70 kg vid inskrivningen v 12... Mår apilla pga vikten då man redan hade "kärleks fläsk" extra redan
    hahaha du e ju för rolig asså :) men du har en poäng där, doggystile e nog det som hade funkat nu...å det känns med ens inte så lockande...jag har gått upp 16 kg än sålänge å det e bara på mage å boobs :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 13:07:10 följande:
    Mina extra kg har satt sig då givetvis på magen men även på lår och rumpa Ser ut som om man fått en spark i häcken såd en svullnat upp
    SweetLilly skrev 2010-06-07 12:53:32 följande:
    nej sex är verkligen inget just nu..

Jag vägde 63kg innan, 65kg vid inskrivningen och nu står vågen på 76kg. Jag gick upp massor i början, men nu har det liksom stannat av lite, det känns skönt. man är ju rädd för hur det ska bli med värmen och sådär, de säger ju att man kan skena i vikt på slutet och det skrämmer mig, är ju redan nojjig med vikten och stel och osmidig.
    Tårna är ju som prinskorvar på kvällarna.
    Ja jag har också hört det att vikten kan skena iväg mot slutet och jag är livrädd att väga 90 kg eller mer
    Jag har verkligen skitsvårt att gå ner i vikt sen trots hård träning,sträng diet osv
    Mina fötter ser svullna ut ibland om jag tex varigt ute i värmen så ser det ut som klumpfötter och fingrarna ser ut som man fastnad med i en mangel så dom svullnat upp som falukorvar

Nog är det skoj att vara gravid men det som sker med kroppen är desto mindre skoj
    ok, mja mina ben å armar e lika smala som innan så man påminner typ om en struts, hihi

hittade ngt på min dotters data som jag måste klistra in, detta måste ni bara se...hon e störtskön.
  • Bubbis10

en liten saga skriven av natalie 11 år.

DET VAR EN GÅNG EN ANKA SOM HETE    INKA HON'

GILLADE ATT ÄTA SKINKA SEN  ÅKTE ANKA INKA TILL STAN
    FÖR ATT HON SKULLE KÖPA SKINKA . SEN TRÄFFADE
    INKA EN LEVANDE HINK SOM HETE  MAXI SÅ GICK DOM
    HEM TILL ANKA INKA OCH SKULLE ÄTA SKINKA.  

DEL 2 ANKA INKA HANDLAR MERA SKINKA

• Bubbis10

hahahaha hon e underbar, sen deklarerar hon sin kärlek till sin älskade kanin stampe..

det var en gång en flicka som hete Natalie
    hon hade en kanin som hete stampe.
    jag älskar dig stampe puss  i love you stampe. 
    du är den bästa kaninen som finns.=och jag hoppas du lever
    hela livet det kommer du att göra .  puss du är
    vädens bästa kaninen i världen.

gjord av natalie

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 13:19:11 följande:
    Hehe som en struts???

Visa du
    haha jaa det e bara en mage å tuttar med smala ben å armar, hahaha

guu som jag älskar min dotter, trots att hon just för tillfället beter sig som en liten mini bitch med alla hormoner, som hon håller på nu. de härliga tonåren tar fart..hua..
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 13:20:53 följande:
    Pregga:

Hon skulle kanske kunna bli en författare/bokskrivare
    hahahaha eller hur :)
    saken e denna att jag håller på å skriva en bok själv :) å har fått mkt positiv feedback på den, så jag ska bara bli klar å sen skicka in den till ett förlag :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-07 13:22:13 följande:
    mina ben är jättegrova, är supersvullen jämt!
    mja jag kan svullna lite om fötterna å visst ser mina tår ut som små prinskorvar då..men för övrigt lika smal, min Bm sa till mog å även läkaren att jag kommer förmodligen se likadan ut i kroppen som innan jag blev gravid :)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-06-07 14:02:55 följande:
    Hej på er! 
    "skönt" att det är fler som gått upp mer än man räknat med. Jag hade gått upp 9kg i v26 (från 64-73) men är ju i v29 nu och har inte vägt mig sen dess. Ska till bm imorn på glukosbelastning, ser inte fram emot det men ska bli skönt att träffa bm. Har ju varit lite turer kring dessa ev cellförändringar och läkaren jag träffade sist var inte vidare stöttande. Jag har ju blött nästan dagligen (brunt) i 1,5v nu, men idag har det (än sålänge) inte kommit nåt. Hoppas det slutar nu, känns inte alls bra att blöda som gravid. Pyret i magen håller igång som tusan iaf.   
    men va skönt att du känner din lille iallafall, då vet du ju att det inte e ngt fel med en :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-07 14:13:51 följande:
    hur många ultraljud har ni gjort`?? hur många kan man göra utan att det skadar bebisen?

.
    jag har gjort 8 st, haha men det har ju haft sina skäl, å jag tror inte dom gör det om det skulle skada, tror mer det handlar om en kostnadsfråga än ngt annat. ultraljud e ju bara ljudvågor så jag tror inte det skadar alls,...min prins mår ju bra efter 8 st :)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-06-07 14:30:07 följande:
    Hejsan!
    i dag går man in i vecka 31;)
    har gått upp 15 kg än så länge fy vill inte gå upp mera;)
    angående ultraljud så har vi gjort 5 st!
    den sista i vecka 19!
    Grattis till ny vecka {#emotions_dlg.flower} roligt när det går undan ju :) jag har gått upp 16 kg i v 30, mitt sista ul var nu i v 28-29 :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10