Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-03-01 22:44:57 följande:
    Jo, i din sits va d ett riktigt fynd ju;0) Har jobbat lite i dag så jag slapp tvätten (brukar faktiskt slippa den) Har varit på vårdcentralen med dottern. Fick konstaterat halsfluss. sambon å jag ska dit i morron å kolla oss oxå, d e ju smått smittsamt. HATAR ATT VARA SJUK.Har alla fått tid till Ul nu å hur många har varit där? Själv ska vi på vårt 2:a den 10 mars. Hoppas att h*n ligger i ett bättre lägge så att vi kan se vad d blir:0)
    hahaha aa asså jag läser den andre tråden å skriker av skratt här nu.....
    hua halsfluss e inte nice asså...uch, stackare, ja smittsamt så in i helsike me...men man får la inte penccelin för det längre? jag har varit på 3 vul samr 1 ul. men ska ha mitt rul den 26 mars. Vet inte hur det ser ut nu på ons om det blir ett vul för å kika på livmodertappen....jag vill ju me se vad det blir så jag kan förbereda lite hihi
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-01 23:01:02 följande:
    Läste bara lite snabbt, för jag hade inte läst alla inläggen här. Måste ju hålla sig uppdaterad. Nyfiken i en strut som man är.... hihihi. Jo hon fick penicillin stackaren. Har precis avslutat sin kur mot spring mask (hela familjen även vovvarna för säkerhetens skull) Så j*vla äckligt att bara tänka på det & medicinen lika så. FY! Jag känner mer att det blir en person när man vet könet. Har så mycket unisex kläder, lakan, vagnen m.m så d kvittar. Dotterns sittvagn är inte unisex. D e en Emmaljunga skoter pink check.Allmän fråga Hur sa ni med ett mindre barn sedan tidigare lösa detta med vagnfrågan syskonvagn eller enkelvagn (d äldre syskonet ska ju ändå börja gå & d räcker med ståbräda h*n blir trött å bärsele som komplement till minstingen om den äldre vill åka en liten bit)?
    UUUUUUUUUUUU, springmask...fy sjutton. jaså hon fick pencellin..hm, en väninna blev nekad det å fick höra att det går över typ. kanske olika då...tur att hon fick lillan, inge kul å vara sjuk{#lang_emotions_undecided}
    jag vill veta då jag inte har ngt sparat fr dottern, hade ju inte en tanke på att skaffa fler barn. haha å eftersom jag nu blir själv med allt så e det rent ekonomiskt lättare för mig att köpa innan det jag vill ha..men men får la se. För könet i sig spelar INGEN som helst roll....
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-01 21:58:28 följande:
    Men usch jag kollade den tråden och det är ju hemskt... Jag ska fortsätta att kolla på filmen nu
    men jisses, nu tycker jag ju synd om henne...suck....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-01 23:18:01 följande:
    Förstår dig till fullo. Vi tänkte lika dant när vi väntade första, att det är lättare att köpa till ett kön än till båda, men försäkerhets skull köpte vi d minsta i unisex iallafall. Vår dotter är den första på vår sida sedan min 18 åriga kusin var lite så här var d kläder & pressenter så att hundarna försvann nästan i allt papper (vi har inga små hundar precis heller)
    haha va kul :) sånt e ju uppskattat när man får smått, fick åxå en del fr dotterna föräldrar å systrar samt fr min sk fam...jisses, ja mitt x dom har ju bara pojkar på sin sida, förutom hans syster berhatrollet då. hahah men hon ser ju ut som en så....
    när dags att sova....
    natti natt...sov så gott..
    kram
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-01 23:43:27 följande:
    Ja, väldigt. Man känner att barnet är välkomnat av hela släkten när dem kommer så glada & gratulerar. Dessamma ska oxå kojsa mig nu i vår renbäddade säng. Ska försöka få maken oxå me in å kanske att d händer något kul:0) Får ju passa på nu när risken är liten att bli gravid (för er som inte vet jag e redan gravid i vecka 19 nu)
    Oj v 19 redan, gu va skönt =) hihi
    den kära leken skrev 2010-03-02 07:26:16 följande:
    Man måste ju testa när man undrar och är nyfiken ;)
    haha jo, då vet man ju sen..å jag kan inte påstå att jag e såå lockad av att gå igen, men men..det va kul den gng :)
    den kära leken skrev 2010-03-02 07:28:41 följande:
    Japp då var man 40 procentare dårå. Haha. Om tre veckor ligger man på RUL. Så lycklig =)
    haha jaa vi ska ju ha rul ganska så samtidigt =)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 07:47:32 följande:
    Pregga: Nä jag kan hålla med om att det inte lockar att gå dit igen men verkligen spännande att fått uppleva det nån gång.
    hihi jo men det va det, var flera transor där som va såå elaganta, haha man fick sig ett leende på läpparna om man säjer så...sitter å läser en annan tråd å döör  av skratt....haha folk här inne asså....gu va glad jag e ör vår tråd..{#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 07:59:01 följande:
    Ja transor kan verkligen vara helt otroliga på att klä upp sig. Det är så man inte kan sluta titta ibland. Jag är också glad över våran tråd.
    haha jo en spiciellt gled fram som en gala drottning med släp å allt...jag kunde inte sluta stirra heller, haha till slut så tittade han på mig....log stort, å bockade med huvet i en hälsning...hahah jag va helt facinerad...
    ja vår tråd e ju underbar asså.....
    läser så mkt skit på andra att tom jag baxnar....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 08:07:27 följande:
    Jaha pregga och alla andra, Vad ska ni hitta på idag?
    hahaha alla  andra, du gumman...jag tror vi är själva på tråden, hahahahaah
    mja jag ska ta det så lungt som möjligt. bara fixa tacos innan lillan kommer hem fr skolan :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 08:19:49 följande:
    Det låter ju som en lagom ambition för dagen ;) Jag tänkte om nån annan loggar in så har de nåt att svara på. Kan va lite svårt att komma in i en diskussion som redan pågår liksom.
    hahaha va söt du e gumman :) javisst e det en ambition, jisses jag tvättade igår, handlade...å ida blir det soft fram tills jag vart hos läkaren imon :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 08:31:11 följande:
    Ja just det, imon ska det mätas livmoderhals! Usch det kan väl inte vara så stor risk nu att det inte finns nåt där. Har ju massa symtom samt att jag inte blött en droppe. Fattar inte varför tankarna kommer titt som tätt ändå. Jag har ju bestämt mig att hålla dem borta med.
    japp det e vad som väntar imon, gumman..det är fullt normalt att vara orolig, å det e man nog fram tills den vecka då man vet att liten skulle klara sig om det skulle sätta igång...jag har inte heller blött en droppe, å jag känner min lilla titt som tätt....jag har åxå bestämt mig för att hålla oron borta...önskar det vore lika lätt.

Nu bjuder den kära leken å Pregga in flera på tråden, hahahaahaaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10