Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-26 12:11:35 följande:
    Ok, men då så :) då e det nog ingen fara att vänta tills på mån =) haha vad det gäller namn så e det väldigt individuellt, å jag e mkt lycklig över namnet. Å helt ärligt så kan jag inte bry mig mindre om vad andra tycker=) jag älskar namnet  å det e vad jag tycker omsom e viktigt :) sen har alla vänner hittills gillat det skarpt, å skulle ngn säja att dom inte gillade det...så ja vad ska jag säja mer, än-å va bra då döper du inte ditt barn till det.toppen ju =)
    Nej men som jag sa så har jag inget emot namnet i sig, tycker det är fint!
    Men personen vin diesel får mig att rysa, bad actor..blä..
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    t0va skrev 2010-03-26 12:14:16 följande:
    Jag ska in och lämna urin nu för misstänkt UVI, har haft endel sammandragningar och ont imagen och ryggen. Känner inte alltid om det svider när jag pinkar heller. Så vi får väl se. Om man har UVI så kan det öka risken för endel fosterskador så det är därför man är lite extra noggran, men risken verkar vara väldigt liten ändå. Hade du haft högt värde så skulle du nog fått komma in och fått medicin. Jag skulle hållla mig i 4 timmar, har klarat 2.5nu men det går inte, känns som om magen ska sprängas. Så de får nöja sig med det jag ger nu. Ska till mvc på  måndag för RUL så då får jag väl ta vägen förbi med ett rör morgonurin om det behövs. Var ändå mvc och bb som sa att jag skulle åka in nu. Men de var nog lite oroliga eftersom jag har haft sammandragningar. Så vi får väl se.
    ja nej jag tror inte jag haft några sammandragningar, lite ont i sidorna och i ryggen har jag ju haft hela tiden, så jag tror inte dte är UVI, men det är ju svårt att veta vad som är vad..
    Hoppas det blir bra för dig!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-26 13:50:09 följande:
    Såå flickor, nu hörs vi nog först imon, ska hem till vänner på tjejmiddag å stanna över =)Ha det göttans, Kram
    åh vad trevligt!

Här blir det bara lugnt hemmavid, kanske får lite middagsbesök imorgon, få se..
    Ha en skön helg tjejer!
  • SweetLilly

God morgon! här har det lösts melodikryss och ätits gröt och ägg

Pregga; låter som ligamenten, jag har jätteont i mina, känns som fan när man vänder sig i sängen..obehagligt är det..

Har så ont överallt nu, stel och bortdomnad, är så trött så jag vill kräkas, och så vet man att det är så långt kvar..fyyy, måste verkligen ta dagen som den kommer annars kommer jag aldrig att orka..
    (gnäller av mig lite)

vad händer ikväll då? Maken är ute och gör ärenden och skulle köpa nåt gott ikväll, jag skulle ringa när jag bestämt mig för vaD men jag vet fasiken inte, har nån tips på nåt gott att tugga på ikväll..?

• SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-03-27 11:32:22 följande:
    Godmorgon sweet lilly!tyvärr har jag inga förslag på middag :S har själv också idetorka
    fast jag ville ha förslag på snacks/godis haha, men jag kom på det -apelsinkrokatschoklad!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-27 12:35:21 följande:
    haha asså ibland e vi lika du å jag, men i vissa avseenden så e vi så olika man kan bli.... Så du får åxå jätteont i dina när du vänder dig om?

Jasså vill du inte ha choklad?

Jo det sträcker i dem när jag vänder mig i sängen, eller reser mig och sådär. eller om man tror sig kunna göra en rörelse man kunde när man var smidig ,-)

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-27 13:33:06 följande:
    haha nej nej INGEN chocklad... ok, men det e i dom lägena som jag får as ont ibland..man tror ju man e smidig som sagt....hihi NOT!
    choklad brukar jag inte äta, men nu blev jag sugen och det har man ju lärt sig, bäst att lyda det, annars blir man kinkig

Ja man känner sig så smidig, som ett kylskåp typ  Men om man känner så redan, hur blir det sen då, som ett hangarfartyg då?
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-27 13:39:53 följande:
    hahahaaha döör av skratt  mja chocklad e ju inte sugen på direkt...men hungrig som vargen..jo man ska lyda sina behov...som du säjer, man blir kinkig annars..jo jag känner mig redan otymplig...haha jaa hur ska det sluta...
    ja man beklämmer sig över allt redan, och man kommer ju bli MYCKET större, så man får nog kanske fundera på hur det kommer bli och försöka ta det för vad det är. jag är ju lite rädd eftersom min kropp är så bräcklig nu.. Jag har helt 100% bestämt mig för att bara skaffa ett barn, för jag vill inte utsätta kroppen för detta igen..
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-27 13:53:30 följande:
    haha jaa du jag väntade i 11 år med att skaffa en till å jag sa samma sak-aldrig mer! Men nu e jag såå lycklig, å önskar inget annat. Tycker inte du ska bestämma dig redan nu om du vill ha fler..jag e inte rädd för hur stor jag kommer bli, utan längtar till det..hahaha sen har jag haft en superbra graviditet i sig, om man bortser fr oron så har själva grav vart toppen.
    Jp fast det har ju mycket med sjukdomen att göra.. att vara gravid såhär och vara utan medicin är ett våg spel, och risken att få ett massivt skov efter förlossningen r stor.. Och nu har jag kramper, är svag och trött.. så nej, jag tror inte jag vågar fler ggr. men som sagt, man vet aldrig, komemr de på ett sätt att bota mig så ja visst
  • SweetLilly
    love86fia skrev 2010-03-27 17:24:30 följande:
    från min start med graviteten  har jag  haft  2 olika  virus  läkarna kunde skriva ut  något för  de  fast jag va  gravid men de va bök men jag kommer  mera en gärna  vilja  skaffa  flera  de är  värt att va  gravid
    Jo men det beror ju på hur dålig man blir också, jag riskerar att bli helkroppsförlamad t.ex, det är det inte värt..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10