Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-13 21:58:27 följande:
    haha såå nu har jag stoppat i mig 3 munkar till...asså sådana där donuts sockrade som usa,s polis jämt käkar, hahaha mja högst på listan nu e madrass å sängkläder till lillemans säng...sj?
    Bröstpump Medea, baby swinger å dr. Browns flsaknappar. Sängkläder syr jag själv av våra lakan eller ny köpt tyg... Blir mycket billigare å framför allt personligare. Ska sy Adidas å Nike bäddset till dotterns nya säng. Ett ljusrosa/brunt/vit set sen har jag inte kommit längre
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-13 21:58:27 följande:
    haha såå nu har jag stoppat i mig 3 munkar till...asså sådana där donuts sockrade som usa,s polis jämt käkar, hahaha mja högst på listan nu e madrass å sängkläder till lillemans säng...sj?
    Om du har ätigt så många så börjar d väl bli trångt för lillen där inne hahaha Själv så får jag fart på min mage med lite coca-cola.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-13 22:17:09 följande:
    haha jo om inte annat så e det mkt sockrigt i munnen nu...urk...coca cola dricker jag inte längre...å inte kaffe, utan max en kopp te på morrn.om ens det...haha däremot så blir det en del loka...å MJÖLK som e livet.hihi
    örk blandar du loka med mjölk... Blir d loka"L"mjölk då hihihhihihi
  • knyzzel
    Belly skrev 2010-04-13 22:46:26 följande:
    Jag blev skitskraj när jag läste att koffein kan skapa missfall..sen dess har jag bara tagit nåt glas läsk (med koffein) nångång..
    D vist jag inte. Inget min BM nämnt, konstigt. Har slutat röka å dricka redbull å dricker aldrig kaffe för att d är äkligt (enligt min åsikt). Tror inte att ett eller två glas cola skadar. Eller? nu blev jag lite orolig ju!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-13 22:59:41 följande:
    men nej va inte orolig, så länge man inte baljar coca cola hela dagarna så gör inte ett glas eller 2 ngt. då hade jag sagt till innan.... nu fick jag mig en annan noja, min data e stekhet å luktade lite bränt vid fläkten på baksidan, har bärbar...så jag blåste in där....å när jag skulle blåsa igen så fick jag in varmluft fr fläkten i näsan, mindre trevligt...men det e la inget gift som kommer ut där....? bara luft?
    Ja, å damm å smuts, men bara sånt som har varit i luften där datorn har varit.  Tack gumman. Känner mig redan lugnare, men d e ju bra att veta å tänka på i alla fall. E d koffin i sprite å 7-up oxå?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-13 23:08:14 följande:
    hihi jo det vet jag att det e lite damm å smuts som kommit in, men när jag andades in det då jag skulle dra in luft för att blåsa in så fick jag ju i mig det? urk..det e la inte giftigt? asså jag tror inte det e koffein i sprite eller 7 up. men asså hur många gravida får inte dille på sötdricka?....nej nej var inte orolig för det gumman...
    Har redan get bort sista colan till gubben, som blev ännu lykligare över min graviditet. han vet bara inte att han ska få betala igen..... (ett elakt skratt) Har lagt in en ny mapp i galleriet med bilder på vad som ska handlas. TITTA Gungorna e jätte finna å super bra! Hade en till dottern å jag hade inte klarat mig utan den. Jag har dessutom på känn att denna lille fina killen blir ett kolikbarn å då kan en gunga vara bra att ha... för oss lata föräldrar hahahahaha
  • knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:12:38 följande:
    hej tjejor :) frågade i morse om facebook och så glömde jag helt av mej men ni som har facebook kan väl adda...madde sandström o finns bara en :) hur mår ni idag?
    Jo, d e lugnt. Mycket foglossningar, många toabesök å lite sömn.... men d e ju d som är lite charmen med att vara gravid.. att man får gnälla  lite å tycka synd om sig själv. Har varit med maken å dotten på Skånes Djurpark idag... Vi hade 18c varmt å strålande sol. Jätte mysigt!
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-04-13 23:16:54 följande:
    Hej gumman! Jag såg och jag har också köpt mig en nu! Hihi är sååå glad... Jag beställde en så jag har den inte riktigt hemma än men den kommer Jag köpte mig denna: halens.se/Product/044438?sortBy=Default&sortD...
    Jätte fin. Du kommer att ha nytta av den! D kan jag lova!
    Belly skrev 2010-04-13 23:19:01 följande:
    Superfin gunga! Jättedyr eller?
    Första valet ligger på 1100:- nypris å andra valet (som jag hade till dottern) 950:- nypris
  • knyzzel

Kul att så många har vaknat till liv i kväll!{#lang_emotions_laughing} Länge sedan jag pratat med några av er.

• knyzzel
    Belly skrev 2010-04-13 23:25:12 följande:
    Ah, men de var okej pris på dom ju! Häftiga båda två! Flaskvärmare? Har man den istället för att köra in flaskan i micron?
    Ja eller så slipper du att packa ner micron när du ska någon stans. Vi hade vår i sov rummet så slapp man att gå upp till köket. Vår fungerar som ett litet vattenbad med timer å så kan man ställa in graderna.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10