Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-06-08 10:54:38 följande:
    Jag förstår att du har dina tvivel. Av vad du berättat för oss här då.
    jo men det e över nu...har hänt mer saker som gör att det inte länghre finns ngn återvändo...jisses, jag e helt slut, somnade 1 tim å vaknade till nu....
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 10:57:50 följande:

Blir ju avis på er som som har/orkar och kan ha sex mycket fortfarande och kel.

Hehe jaså du har sånna drömmar du med hihi. Tur man får dom då och då =)
    Det är ju alltid något hihi.

Drömde om våran lilla tös som föts, guuuud vad söt hon var,iklädd i söta små pyttesmå rosa kläder med fin spetsblus body under till....

Jösses man blir ju tokig av dom drömmarna och sen vaknar man och ser att ebbben är inpackiterad i magen fortfarande hehe

jodå, tror det e brist på kärlek irl som gör att man drömmer om det ...men det e alltid ngt :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-08 12:29:44 följande:
    Jag skulle ändra på hur jag tar dem snarare än att ta fler. Spelar nästan ingen roll om du tar fler än 1 per dag. Kroppen kan inte ta upp mer för det. Ta med citrus och undvik mejeriprodukter och kaffe/the när du tar din tablett. Då kan kroppen ta upp järnet! Men du vet kanske redan allt detta? :)
    exakt, så gör jag med. tar en duroferon ihop med apelsinjuice varje kväll innan jag lägger mig ...
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-08 12:42:22 följande:
    Det är helt okej att sova en stund :) Själv skulle jag bara smälta middagen lite igår. Somnade vid 18, vaknade till vid 21 och åt en macka, somnade igen och gick upp strax innan 6 imorse. Haha. Det gäller att passa på att sova medans man kan.
    hii jo, jag tror åxå att det beror på som carohl sa att jag gått på helspänn de sista månaden å nu när det släpper så slappnar man av å e helt slut....jisses, du var mig en trötter, haha
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 12:44:06 följande:
    Hehe tur drömmarna kan ge oss våt kärlek då hahahahaaha
    hahaha jaa eller hur ;) alltid ngt, haha värre e det ju när man hör sina grannar stöna å man får god lust å knacka på å fråga-får jag vara med, hahahahahaahaah
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 13:06:10 följande:
    Haha det vore nått du hihi. Undrar vad dom sagt hihi. Kvinnan hade la sagt nej men manen "ja,ja,ja,ja"
    hahahahaah jaa antagligen, typiskt män!
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-08 15:24:55 följande:
    malten: haha ja jag tyckte väl det kändes lite "fel" det var ju MANDY jag tänkte på. Jaja er namn börjar på MA så jag skyller på det :P

MANDY: GRATTIS TILL V.32 :D
    Elinnnn har du snuttat på korken nu iallafall?? va va VA??
    Skrattande
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-08 15:25:37 följande:
    Tefolnhjärnan slår till igen ;) Hos mig är den ständigt närvarande haha
    hahahaha jaa fick ett sms fr Carohl innan då jag ställde henne en fråga å hon svarade ngt i stil med-e du senil min gode vän? vi pratade ju om det innan, hahahaha
    jag svarade-jaså, vad sa du då då? hahahaha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-08 15:36:39 följande:
    den kära leken: haha ja du det verkar så, vart nog inte riktigt vaken imorse när jag skrev det hahaha

pregga: korken till vaddå? :P jag dricker inte berusningsdrycker .
    livet kan vara tillräckligt snurrigt utan sånt sk*t hehehe
    haha meh...jag bara skojjade ang ditt minne, haha mitt eger e som på en guldfisk :) jag dricker inte heller alkohol, kanske har hänt innan jag blev gravid att jag tog en halv kall cider om det va stekhett ute, men näe knappt det ens....
    nu avnjuter jag en tunnbrödsrulle med skagenröra-MUMMA!
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-06-08 15:46:03 följande:
    haha meh...jag bara skojjade ang ditt minne, haha mitt eger e som på en guldfisk :) jag dricker inte heller alkohol, kanske har hänt innan jag blev gravid att jag tog en halv kall cider om det va stekhett ute, men näe knappt det ens....
    nu avnjuter jag en tunnbrödsrulle med skagenröra-MUMMA!
    jo ska ärligt säja det att skulle jag ta ett glas av ngt så e det isåfall champange :)
    å det händer ju inte ofta..haha med ostbricka till såklart, sist var när mitt x fyllde 40 :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-08 15:49:18 följande:
    Åhhh det lät ju underbart gott hörrö. Vågade inte äta skagenröra och liknande i början då det ofta innehåller majonäs=äggula men det är nog ingen risk att det är riktigt majonäs med riktig äggula i :) Nu äter jag det ibland.
    det va smarrigt kan jag tala om. men varför kan man inte äta ägg gula? det e ju jätte mkt proteiner, står ju tom att det rek??
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10