Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-06-10 13:55:18 följande:
    Jo jag var på nån sån info om rygg/fogbesvär på MVC för ett par månader sen. Då hade hon med sig ett bäcken och visade och det var bra för nu förstår jag lite mer vad det är som ska lossas på :)
    ok, tack så mkt för att du delar med dig, känns ju lite mer tryggt nu då...tack {#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-10 14:02:24 följande:
    Kommer garanterat från hål nr 2.

har sån jäkla huvudvärk nu och denna jäkla halsbrännan lever rövare
    Mjo säkert, sprang till kiosken nu å köpte tamponger, haha för att kunna kolla ;)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-10 14:05:50 följande:
    Så lite så. Vi delar ju med oss alla hela tiden. :)
    {#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-10 14:32:45 följande:
    Nu e jag här en liten stun i alla fall.
    har svarat dig gumman :)
  • Bubbis10

nu tyckte jag att bebben har varit föööör lugn idag, tog en tampong å kikade efter-inget blod fr muttan, PUSTAR ut....puttade lite på han å fick gensvar direkt...PUSTAR UT IGEN!!!

tänk att man kan älska de små så oerhört redan, hihi

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-10 15:56:28 följande:
    ja jag har nyss läst om en som förlorade sitt barn i magen i v33, så jag har vart skitnojjig, och kände inte Pyret på hela morgonen! men så bufflade det till, lycklig blev jag ska jag säga!
    hm, ja det var ju inte det jag ville veta just nu när jag sitter å redan oroar mig..
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-10 16:20:55 följande:
    att såna risker finns vet vi ju alla, det är ju därför man  nojjar över allt... Man är orolig än över det ena, än över det andra, så är det ju. Riskerna är mycket små, men det hör ju till att oroa sig, det är ju en del av mamma-utvecklingen
    jo jag har ju barn sen innan så jag vet att man oroar sig för den sina oavsett hur gamla dom blir...nu sitter jag å tycker att lilleman har varit ovanligt lugn idag å detta med ömhet över magen...just då hade jag gärna sluppit å läsa om en mamma vars barn dog i magen v 33......
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-10 16:34:17 följande:
    ja tråkigt att du tog åt dig det så då.. för sånt kommer man ju över lite titt som tätt, det är svårt att inte läsa om sånt som man är orolig över..precis som jag råkade göra just då. Jag är jätteöm över hela magen, det svider och bränner i huden och jag klarar knappt att stå upprätt. Ja, det oroar också.
    gumman, jag vet att du inte menar ngt illa alls....men när jag redan oroar mig så blir jag superkänslig..jag undviker typ allt som har med sådana trådar att göra just för att inte stressa upp mig själv än mer..jag e som du, öm över magen men å andra sidan så skulle det kanske vara mer konstigt om vi inte kände ngt-det växer ju trots allt en bebis där inne :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-10 16:59:05 följande:
    nej det är ju en tuff uppgift det här med att vara gravid dels har vi ju alla orosmoment över alla dessa 1000 saker som kan gå fel, men även en kropp som ömmar, värker och förändras. Egentligen så är alla kvinnor hjältar!
    hahahaha där sa du ngt helt rätt, vi borde banne mig få en stor eloge :) haha
  • Bubbis10

Nu har flera st inboxat mig å vill veta vad jag har köpt till lille prinsen så nu tog jag mig tid att fota babykläder, ja inte alla men lite grann, samt babygym, vagn å tavla...kommer lägga det i mappen prinsens gaderob :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10