Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-06-26 08:31:29 följande:
    God morgon tjejer!

Hoppas ni har haft en skön/rolig midsommarafton, själv så var jag så trött efter att ha jobbat natt så tyvärr var jag mest bara otrevlig... Skäms Jag var så trött att när jag gick och kissade på kvällen så somnade jag på toan och sen vaknade jag som ett åskmoln och blev arg på min sambo för att han sa god natt två ggr, jag tyckte att han "tjatade" då... hahaha

Jag har några funderingar...
    * Madrass till baby sängen har ni köpt eller vad har ni tänkt att köpa för madrass? Man vill ju självklart ha det bästa för sin bebis men vad är det bästa?
    * Babytäcke såg jag att de rekommenderar de på Ikea från 12 månader men jag vet att jag hade det åt Michelle från början och det blev inge fel på henne för det? Man ser ju självklart om det blir för varmt men man sover ju själv med täcke så...
    * "Trosor" ska ni köpa såna? Vet att jag hade till Michelle men vet inte om jag hade det från början.

Aja det skulle vara skönt att höra hur ni tänker. Jag vill snart köpa madrassen och täcket så är vi klara med ALLT sen och ddet kommer att bli riktigt skönt, faktiskt Skrattande
    Hej vännen kan besvara dina frågor snabbt!
    Jag har aldrig haft trosor på dem försen efter året eftersom Man oftast har boddy, sen om man väljer att inte ha body så finns dt ju babu trosor som är super sköna för de små ser ut som en liten up and go blöjja!

Jag har täcke från ikea och det e helt ok det fungerar=)
    Madrass har jag oxo från ikea=) det fungerar!!!

Sköönt att vara klar!
  • sofie och laura

Pregga vart tusan handlar du MUMIN kläderna jag smälter för dem så det skriker juuuuuu
    Jag ska leta på blocket det e ju bara så fiiina!
    Underbara kläder från carohl och så fin present från syster yster =)

• sofie och laura

Hemkommen från SPECIAL Mvc !

Ctg kurvan såg fin ut med en del samman dragningar bara =/ hua hua!

En underbar läkare som jag aldrig minns namn på (med väldigt fina läppar, är dock inte lesbisk men kan tycka att tjejjer är snygga )
    Vi kom överens väldigt bra med att göra ett Tul nästa vecka samt skall jag äta anibiotika  och om en vecka skall jag träffa dm igen har inte mina sammandragningar gett med sig så kan de max förlösa mig i veck 37 =/
    Problemet är att jag är helt mentalt trött på att haaaaaaa ont! ledsen Gråter
    så förhoppningsvis ska det ge med sig Obestämd

• sofie och laura
    carohl skrev 2010-07-01 14:05:20 följande:
    Jag jobbar som personligassistent. Jag gör 24-timmarspass och ibland korta pass... jag har ett av varje kvar så jag ser ljuset i mörkret! Skrattande
    Grattis till tio tusen inlägget hahahahhahah
  • sofie och laura
    SkämsHej mina Goingar!

Jag hoppas att ni alla mår bra!
    Satte mig framför datan i ett försök att inte få en sammandragning men icke... ryggen skriker mellan skulderbladen och magen anfaller sig själv!
    Min ryggvärk beror på tvärläge enligt bm!!
    Vete tusan hur mkt ork jag klarar mer av allt detta!
    Känner mig som en pille missbrukare med alvedon citodon och antibiotika mot uvi.. DET bränns under revbenen och det känns piss och vara gravid!
    Att bara sitta och skriva detta är en stor sak för mig!!
    Har inte ens kunnat slänga iväg sms till mina anhöriga ! Orkar inte med telr samtal ... Klarar bara att gå stå
    Kan inte sitta det e för smärtsamt!

Hoppas ni mår bra =)
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-07-02 21:30:19 följande:
    men herregud...klart man inte kan styra över sina känslor å har man ont så klart man måste få tycka att det e jobbigt..men tar du citodon? har läkaren sagt det? dom brukar säja-bara panodil. inte ens alvedon..
    Så synd att det känns piss att vara gravid när det e det mest fantastiska man kan uppleva....men har man så ont å mår dåligt så får det respekteras såklart, sänder en styrke kram
    Ja gumman, ja fick det utskrivet?
    Samt på Förlossningen och antenatalen gav de mig det!
    Tom sömntabletter fick jag utskrivet SOM jag inte vågar ta!!!!

Mår så himla dåligt att behöva säga piss NÄR MITT BARN VÄXER i min mage, det är så vackert och skall man behöva känna detta!!!

Varför bränns det under revbenen?? Någon
  • sofie och laura

Hej alla!

Man ser att det närmar sig för oss alla =)

Pregga:
    TAAACK MIN ÄLSKADE HULDRA =) Jag mår faktiskt bra ingen värk inatt eler nu under morgonen skitit i alvedon och citodon !!!
    Men antibiotikan kör jag med iaf=) mot uvi!!!
    Nu e det tand helvetet bara som krånglar och jag måste ner nu vid tio och dra bort skiten!

Lilleman i magen vrider och vänder  trycker och bökar försöker nog hitta en plats men AAAHHHH ont gör det.

Imorgon kommer jag in till specmödravården för att se hur jag mår då om inte mina kraftiga sd har börjat så ska vi prata om att lägga ev om snitt tiden en vecka tidigare!
    Vi får se!

nä nu skall jag dra mig ner mot centrum och bli fattigare =)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10