Vi fortsätter, Bf aug 10
Hoppas ni har haft en skön/rolig midsommarafton, själv så var jag så trött efter att ha jobbat natt så tyvärr var jag mest bara otrevlig...
Jag var så trött att när jag gick och kissade på kvällen så somnade jag på toan och sen vaknade jag som ett åskmoln och blev arg på min sambo för att han sa god natt två ggr, jag tyckte att han "tjatade" då... hahahaJag har några funderingar...
* Madrass till baby sängen har ni köpt eller vad har ni tänkt att köpa för madrass? Man vill ju självklart ha det bästa för sin bebis men vad är det bästa?
* Babytäcke såg jag att de rekommenderar de på Ikea från 12 månader men jag vet att jag hade det åt Michelle från början och det blev inge fel på henne för det? Man ser ju självklart om det blir för varmt men man sover ju själv med täcke så...
* "Trosor" ska ni köpa såna? Vet att jag hade till Michelle men vet inte om jag hade det från början.
Aja det skulle vara skönt att höra hur ni tänker. Jag vill snart köpa madrassen och täcket så är vi klara med ALLT sen och ddet kommer att bli riktigt skönt, faktiskt

Jag har aldrig haft trosor på dem försen efter året eftersom Man oftast har boddy, sen om man väljer att inte ha body så finns dt ju babu trosor som är super sköna för de små ser ut som en liten up and go blöjja!
Jag har täcke från ikea och det e helt ok det fungerar=)
Madrass har jag oxo från ikea=) det fungerar!!!
Sköönt att vara klar!