Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 12:22:58 följande:
    Längtar så innerligt mycket till den dagen då slemmisen lossnat,vattnet gått eller värkarna startar så man VET att nu jäklar är våran flcika på väg
    Man blir ju bara tårögd av kärlek och väntan på just den dagen.
    Ni har ju iof några veckor kortare än mig dit men jösses är det normalt att lä'ngta ihjäl sig så här mycket som jag gör?
    Jag traggar omd et DAGLIGEN här hemma

Nästa fredag ska jag få se lilla flickan på ett sådant där 3d/4d Ultraljud nere i malmö och hoppas nu tösabiten inte döljer ansiktet så man kan se hur hon ser ut,vem hon e lik osv
    Dessutom får vi reda på uppskattad vikt osv då...
    Vist det e svindyrt 1700:- men faasen vad jag längtar dit men rädd att något skall vara fel
    Jag är ett ständigt orosfall med stor längtan till henne
    haha då e vi 2, jag längtar så sjukt mkt efter att få hålla min lille son, pussa på han å ligga å lukta på hans goa kinder :) detta upptar mkt av mina tankar ihop med en nästan paranoid oro...det var riktigt dyrt, men helt klart värt det om man får lugn å ro i kroppen :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 12:40:10 följande:
    Pregga skrev 2010-06-13 12:32:50 följande:
    Men jag har ingen skrivare å det förklarade jag i affären så jag fick uppge mitt telenr som man reggat på den sidan å det räckte, fick min box ändå :)
    Jaså tror du det räcker med att uppge telnr bara för att få boxen?
    Måste man hämta den i just sin stad? Eller kan man ta det i en annan stad? Vi har ju inte någon av dessa butikerna i våran stad.

Skönt att höra en till som längtar ihjälsig
    ja asså för mig så räckte det, jag mailade dom på babybox, å förklarade saken å då sa dom-uppge ditt nr å förklara att du inte har skrivare, men ta med leg. det gick! Du kan hämta den på närmsta butik, det reggar du direkt på sidan.
    jo jag längtar så mkt trots att det åxå e mysigt å vagga fram som gravid....det e en så mysig känsla med.

måste åter igen säja det, min gravidkudde var nog det bästa jag köpt ngn gng, den e underbar nu när man e lite större med :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 12:47:00 följande:
    Hmm måste nog redan ha reggat mig för jag fanns redan reggad där hmm jaha då kanske man bara ska åka dit till en butik och hämta sin box?
    jo, ring å kolla :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 12:56:06 följande:
    ja annars kör vi in i veckn och roffar åt oss en sådan =)

Fasen mina fingar ser ut som gamla gubbpittar
    Små knubbiga och läskiga
    Ser uppsvälda ut.
    haha gör det :)

mja mina fingrar e inte svullna men mina tår e det på kvällen, påminner om prinskorvar....haha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 13:04:48 följande:
    haha tur man inte gillar korv för annars hade man ju nog börjat gnaga på sig själv
    men uuuuuu, fy va vidrigt..haha
    näe nu stumpan så ska jag in i duchen å ner till lindex, har köpt en body där till lilleman ,jättesöt. blåvit randig med lille skutt på :)

men vi "ses" nog sen hoppas jag....jag svarade dig i den andre tråden om han som ville se sina kollegors fi**a som han så fint uttryckte det, att jag inte dog av skratt när jag läste svaren...hahahahaha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 13:13:58 följande:
    Gör du så. Själv får man uggla hemma då mannen jobbar idag *suck*...Ska vila nu innan minstingen vaknar igen!
    hann in en snabbis innan vi ska gå, min dotters kompis ska gå med å har inte kommit än, men hon kommer la vilken sek som helst....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-13 13:15:44 följande:
    Jag börjar känna stress, panik och förväntan på en gång! Jag kan ju ha bara 5 v kvar och det stressar mig! Har massor kvar att handla, och även fast jag har haft så lång tid att förbereda så känns det som om allt bara rusar på och att jag inte hinner med!
    haha så börjar jag känna inför handlandet som e kvar med, men jag ska lägga 4200 kr i juli, mitten av juli...så då ska jag nog ha hunnit med allt då :) men visst börjar det kännas stressigt, hm nu i efterhand så fattar jag inte att jag hann med allt när jag var 20 år gammal å ensamstående, å min dotter hade allt. å det dyraste med....hur sjutton bar jag mig åt asså...haha
    men jag ska hinna köpa resterande nu i juli :)
  • Bubbis10

å där kom en Sd fr ingenstans :) tom blir lite glad...haha

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-13 14:01:46 följande:
    haha ja mitten på juli har jag en vecka kvar så då får det banne mig vara klart här
    Då satsar vi på det tycker jag ;)
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-06-13 14:06:10 följande:
    v.34 idag och endast 48 dagar kvar till bf..jippie..

Längtar verkligen nu, och i natt fick en vän sin lilla dotter så nu blev längtan om möjligt ännu större :)

Får också en hel del sd nu, och känner ofta som lite lätt mensvärk, men det är väl förvärkar? Minns typ inte hur det var i slutet av min förra graviditet, men det är väl vanligt att känna förvärkar tidigare vid andra graviditeten?
    Grattis till ny vecka :)
    vad det gäller Sd så har jag ju knappt lyft på röven den senaste veckan å inte fått ngn typ, men nu när jag var å handlade så kom ett par st...
    SweetLilly skrev 2010-06-13 14:06:27 följande:
    alltså detta med att det läcker ur tutten.. jag är ofta fuktig på det vänstra som jag sa, men jag kan inte klämma ut nåt själv. men det är ganska svullet och känsligt  på den fuktiga vårtan så det svider lite och ömmar..inte skönt..
    Ok, mja jag kan klämma ut lite på varje bröst..men det rinner ju inte så som det gjorde med lillan...då var det pölar i sängen, men det kanske kommer....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10