• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-22 10:35:28 följande:
    jo asså hade jag inte varit på 5 st Ul/vul så hade det kunnat vara så, men jag har ju sett liten å den mår bra...annars så kan jag förstå det.
    Absolut :) tycker du gör helt rätt :D
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-22 10:33:22 följande:
    Aha okej här har dom tagit bort de, för ifall att något skulle vara galet så kan de bli lite kaos för barnet...Hade vi me fått hade jag tagit med min son... Han är så införstådd i vad som händer :)Snart är de torsdag gumman
    vet inte hur gammal din son är dock...men min dotter e stor å lugn.
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-22 10:38:19 följande:
    Pregga gumman: ta med din dotter om du vill min bekant har tagit med sin 8-åring. Det är upp till var och en vad man väljer och göra, dessutom du har ju sett din lilla för inte så länge sen. Så du vet ju att det finns en levande bebis därinne. Det är därför de brukar rekommendera att inte ta med då rul inte alltid är positiva besked men som sagt du har ju sett din ett x antal ggr och hört den 2 ggr med
    naaw tack så mkt gumman, det va skönt å höra...blev ju lite paff över hur negativt det blev i tråden....du e som en vindpust av positivitet =)
    jo jag har sett å hört den, senast i fre. Så jag litar på att den mår bra...kände den igårkväll...hihi kändes som om den slog volter.

Tack fö din positiva energi...kraam{#lang_emotions_heart}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-22 10:38:04 följande:
    Carohl nu när du ska få en tös till, så blir ni ju rena tjejmaffian hemma =) haha ni har ju pratat om att skaffa hund, så ni får välja en hane  så din man inte känner sig fast i en tjemaffia :) asg.....
    Haha jaaa vi ska ju skaffa en liten dvärgpinscher och ja det blir en hane hahahahaha!!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-22 10:43:02 följande:
    Haha jaaa vi ska ju skaffa en liten dvärgpinscher och ja det blir en hane hahahahaha!!
    hahahahahhaha dööör av skratt :)
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-03-22 09:49:37 följande:
    Heeeej! Jag är hemma nu... och vet ni vad?  Jag ska få en flicka!!!  Wow jag är så lycklig nu när vi har sett våran bebis!!!
    grattis gumman!!!! happiiiii 4u
  • elinnnnn
    Familjen Mu skrev 2010-03-21 15:20:04 följande:
    Japp RUL gick väldigt bra. Hade både frugan och vår dotter med oss. Väldigt duktig och erfaren bm får jag lov att säga. Allt stod bra till men lillen En riktig liten vildning!Jag har gått in i vecka 19 och du?
    Nämen vad roligt :) jag går in i v.21 om ett par dagar :)
    Vår lill* plutt väntas 100810
  • mammailund85

Carohl ett stort grattis till en liten tös!

Verkar vara väldigt många som har RUL nu i veckan. Själv får jag stå ut ända till fredag. Vi ska nog inte fråga om kön, men har inte helt bestämt än. 
    Jag har en rand på magen, men den går inte upp till naveln ens. 
  • carohl

Malten & Laura Leo: Tackar!

Malten: är det ditt första barn? Jag tog inte heller reda på det med första men denna gång så... {#lang_emotions_smile} Inget av det är fel, alla gör olika helt enkelt {#lang_emotions_smile} Det är faktiskt underbart att få en sån överraskning med...

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10