• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-02-22 09:00:22 följande:
    Puchelina och Pregga: Grattis till vecka 16! Elinnnnnn: Och grattis till v 17! Godmorgon till er andra! Denna dag är kall!!! Fyfan säger jag bara, när jag gick me min dotter till skolan var det -22 grader och nu är det -21 så det har iaf blivit 1 grad "varmare". Sjukt ju! Jag har ringt till gynkliniken iaf och de har inte fått några återbud än. Fy vad hemsk jag är, här sitter jag och hoppas att någon stackare ska ha blivit sjuk under helgen så att de inte kan gå på sin tid så att jag kan få den. Ego? Kanske, men jag vill verkligen ha en tid idag helst. Helt plötsligt blev väntan till torsdag längre än på länge och då har jag väntat sen v 8. Jag har mått bra men ändå jag vill få det bekräftat av de, det tror jag att ni förstår.
    Hej min vän!
    Jag förstår dig gumman, du är inte ego du är precis som alla andra gravida =)
    Ja visst e det kallt ute!
    Leo och laura sa imorse att de verkligen inte ville gå till dagis, men jag sa åt dem att det blir säkert film!
    Japp o så blev det, en vänninna vars barn går på samma avdelning som min dotter hade med sig en toppen barn film hahahaha. Näe men dagis personal sa att det e på tok för kallt 25- det eFAN inte klokt ju!

Här mår man bra är inne i v 15+4=) snart i v 16, och den 1 mars nästa måndag skall jag på ul =) whiiiiii iiiihhhh
    Men jag säger som nu att det gömmer sig en liten dotter i min mage=)
  • Bubbis10

Tack alla för grattis till vår nya vecka...
    Det kommer alltid tillkomma nya i tråden som vill läggas in på bf listan, men jag kan inte lägga till alla då tråd beskr blir tvärlång, men vi kan ju göra en egen tråd för just bf dagen :)

• sofie och laura
    Pregga skrev 2010-02-22 10:25:13 följande:
    Tack alla för grattis till vår nya vecka... Det kommer alltid tillkomma nya i tråden som vill läggas in på bf listan, men jag kan inte lägga till alla då tråd beskr blir tvärlång, men vi kan ju göra en egen tråd för just bf dagen :)
    ?
    Hej gumman kommer det att bli en ytterligare tråd hahahaha lite trög nu?
    Skyller på hormonerna=)

Hur e det med dig
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-02-22 10:33:01 följande:
    ?Hej gumman kommer det att bli en ytterligare tråd hahahaha lite trög nu?Skyller på hormonerna=)Hur e det med dig
    haha nej nej...men bara om folk vill lägga till sina namn. jag gör ingen ny! men många kommer in å vill lägga till sig å det blir fööör lång tråd beskr

haha jag mår bara fint, sj?
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-02-22 10:33:01 följande:
    ?Hej gumman kommer det att bli en ytterligare tråd hahahaha lite trög nu?Skyller på hormonerna=)Hur e det med dig
    Lite molvärk bara men det tillhör väl....jag gör inte ngn ny nu....
  • den kära leken

Kanske bra att vänta lite till. Det kommer säkert ändras en massa iom att alla kommer göra RUL snart med. Då kommer det flyttas lite hit och dit. Kanske bättre med en ny tråd då, alternativt en BF-tråd

Pregga skrev 2010-02-22 10:36:03 följande:
    Lite molvärk bara men det tillhör väl....jag gör inte ngn ny nu....
    BF 100817
  • elinnnnn
    sofie och laura skrev 2010-02-22 10:24:08 följande:
    Hej min vän!Jag förstår dig gumman, du är inte ego du är precis som alla andra gravida =)Ja visst e det kallt ute!Leo och laura sa imorse att de verkligen inte ville gå till dagis, men jag sa åt dem att det blir säkert film!Japp o så blev det, en vänninna vars barn går på samma avdelning som min dotter hade med sig en toppen barn film hahahaha. Näe men dagis personal sa att det e på tok för kallt 25- det eFAN inte klokt ju!Här mår man bra är inne i v 15+4=) snart i v 16, och den 1 mars nästa måndag skall jag på ul =) whiiiiii iiiihhhh Men jag säger som nu att det gömmer sig en liten dotter i min mage=)
    åh kul med UL, vilken vecka kommer du vara i då? 16-17 va?

jag vill också göra ul men vet inte när. jag gick in i vecka 17 idag alltså 16+0
    BF: 100808 enligt SM
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-22 10:43:55 följande:
    Kanske bra att vänta lite till. Det kommer säkert ändras en massa iom att alla kommer göra RUL snart med. Då kommer det flyttas lite hit och dit. Kanske bättre med en ny tråd då, alternativt en BF-tråd
    Jo det va lite tanken hehe ;)
  • Bubbis10

e lite kort i mina svar ,sitter i tel...bara därför....

• den kära leken

Multitasking =)

Pregga skrev 2010-02-22 10:49:17 följande:
    e lite kort i mina svar ,sitter i tel...bara därför....
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10