Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Angel20 skrev 2010-03-02 10:10:13 följande:
    ja ibland har jag känt d, fast d har försvunnit nästan lika fort... känns nästan som huvudvärk där nere..nånting som oroar mig e att jag kan bli öm över hela magen.. lite läskigt, d bör juh kännas när d växer men man vet inte vilka symtom man ska oroa sig för å vilka som e vanliga...du pratar juh om sd, jag vet inte om jag kan urskilja dom om dom skulle komma.. visst har jag haft d tidigare, men jag kan även få ont av annat...
    ok, mja mitt kan ömma en stund som nu, sen ger det med sig...en sd är när magen blir stenhård, å släpper strax därpå...detta är livmoderns träning inför en förlossning, å fullt normalt så länge dom inte kommer ofta typ tätt å gör ont. kan åxå bli öm över magen, men huden ska ju töjas å det växer där inne..

Jo en MISS av mig, jag läste ngn stans att barnet växer ca 3 cm i v sen efter en viss vecka-detta stämde INTE!
    den kära leken skrev 2010-03-02 10:11:18 följande:
    Jo då här trycker det på. Känns nästan ibland som om nåt är på väg ut. Och så sticker det lite konstigt.
    Gu va skönt att jag inte e ensam, exakt så känns det, som om ngt trycker på å ska ut. å det skrämmer livet ur mig, ska ta upp det imon å meddelar dig vad svaret blir...
    Vilken v e du i nu?
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-02 10:14:26 följande:
    jag har bara träffat min BM 1 gång de va på inskrivningen den 21 jan sen!har vart på 3 st ul men prata med bm förra veckan då sa hon att ja skulle betsälla tid till henne efter nästa ul asså den 23 mars?!!ska de va så`??
    Man brukar ha ett ganska så långt uppehåll i början av sin grav, skulle jag med ha haft om jag inte ringt hysteriskt. haha så det är normalt, du kommer få tätare kontakt efter ditt rul...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-02 10:16:01 följande:
    God morgon allihopa!Jag vaknar med en härlig varje huvudvärk. Hemskt är det...Aja jag är ledig och min dotter har sportlov så vi bara är och det underbart!Nu fick jag telefon...
    Godmorgon stumpan {#lang_emotions_flower} gu va skönt å vara ledig, du å lillsnorkan..va mys ju =) hihi
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-02 10:18:52 följande:
    men d har jag oxå läst... att d ska ske typ just nu! hur mycke växer trollet nu då??
    jo men det stämde inte, haha det växer mellan v 16-v 20       11 cm-16 cm
    så visst går det undan men inte riktigt så som jag trodde.....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 10:20:31 följande:
    Pregga: 16+0 imorgon!
    ok, då ligger jag en v före dig. kanske e normalt vid denna tiden då....

v 20-24 växer det på

fr 16 cm-30 cm
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 10:20:31 följande:
    Pregga: 16+0 imorgon!
    känner exakt så som du beskrev, ett tryck som e ömmande som om ngt trycker på å e på väg ut..jisses...
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 10:23:44 följande:
    Nej du ligger 2 dar före mig. Du har väl BF 15 aug?
    Jo det stämmer men jag e ju i v 17 nu gumman, hehe ja men det e ju du med...hahahahaha
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-02 10:27:53 följande:
    men då växer dom juh 3cm i veckan..! =0)
    mja nästan men inte nu tyvärr....asså det ökar väl på senare antar jag men nu går det lite saktare...
    Lysmasken skrev 2010-03-02 10:27:08 följande:
    Morrn töserImorrn har man UL längtar dit. Som sagt känner ingenting av den lilla. Men det har jag inte gjort med någon innan förrän sent. Symtom har jag inga heller.Igår så fick lilltösens avdelning besök av kräksjukan å hon själv åkte på det igår senare på em. Hon åt inget på dagis å sov ingen middag. 2 äckelblöjor & en spya fick man stå ut med. Men sen har det inte blivit mer. Å hoppas att ingen annan åker på det nu.
    Men godmorgon!
    UU fy va jobbigt, har ju hört att den beryktade vinterkräkskukan härjar igen...suck asså. sj blir jag aldrig magsjuk å har inte varit, men lillan åker ju på det jämt.
    jaa jag längtar med till mitt rul..hihihi
    jag känner min lilla nästan dagligen sen kan det gå 2 dagar då liten antagligen sover..å det e helt stilla....
    men gu så det ömmar i underlivet nu då....tur att jag ska träffa läkaren imon..
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-02 10:45:43 följande:
    Men herregud du MÅSTE ju kolla upp det, gör ett privat om inte annat det handlar ju för sjutton om din bebis!Jag blir orolig för din skull och hoppas att det går bra.Hoppas inte din karl har påverkat det för mycket psykiskt så att du mår så dåligt men som sagt kollar du upp det och allt ser bra ut kan du ju slappna av.Kram
    jag håller med, klart hon ska kolla upp det genast! Du kan ju inte gå med denna oron, det e inte sunt för dig eller liten.
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-02 11:24:36 följande:
    Ska man ringa bm och säja man är orolig och vill ha ett ul nu?
    ja självklart, ingen tvekan!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10